لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    5 دلیل استفاده بازاریابی پیامکی
    دلایل مهم استفاده از بازاریابی پیامکی و اس ام اس محور، چرا بازریابی پیامکی را شروع کنیم؟ اگر از شما بپرسند که روزانه چند پیام متنی ارسال می کنید پاسختان چه خواهد بود؟ خب ....خیلی زیاد! امروزه ارسال و دریافت پیام متنی همه جا و در هر وقت ممکن است و مشتریان از آن بهره می گیرند.
    هنگامه خدابنده
    1395/10/06

    5347 نفر

    بازاریابی پیامکی و اس ام اس محور قدرت بسیار بالایی دارد و می تواند هر کسب و کاری را رونق دهد و موجب پیشرفت خدماتی، فروش بیشتر، ارتباط بهتر با کارمندان و یا مشتریان و بسیاری فواید دیگر  آن شود

    بنا به آمارهای منتشره از سوی CTIA، تعداد 2.27 تریلیارد پیام متنی هر ساله تنها در ایالات متحده فرستاده می شود که روزانه 6.3 میلیارد عدد یا حدود 20 پیام متنی را برای هر شخص دربرمی گیرد.

    دلایل استفاده از بازاریابی پیامکی

    بازاریابی پیامکی به دلیل ارتباط سریع و مطمئن و ارزانی که به وجود می اورد روز به روز گسترده تر می شود و اطمینان کسب و کار های بزرگ و کوچک را جلب کرده است

    اگر شما هم برای استفاده از بازاریابی پیامکی و اس ام اس محور مردد هستید  دلایل زیر را بررسی کنید

     

    1- ساده ترین دلیل: بازاریابی اس ام اسی کارآمدتر از سایر انواع می باشد

    اعداد که دروغ نمی گویند. میزان باز شدن پروموشن های متنی بسیار بالا و 98% است. حال این عدد را با نرخ باز شدن 22% ایمیل مقایسه کنید. شاید ایمیلی که برای مشتری فرستاده می شود تمام روز دست نخورده در صندوق دریافت وی باقی بماند اما متن ظرف چند دقیقه از ارسال خوانده می شود و به همین دلیل کانالی بسیار مناسب برای فروش فلش و پروموشن های روزانه می باشد.

     

    پیشنهاد میشود مقاله : بازاریابی پیامکی یا ایمیل!؟ 5 مزیت اس ام اس را هم مطالعه کنید

     

    2- دسترسی به مخاطبان بسیار فعال

    مشتریان از برنامه های موبایلی استقبال می کنند و کارزارهای متنی را با دقت انتخاب می نمایند. این مسئله از کارزارهای ایمیلی متفاوت است، زیرا در کمپین ایمیلی مصرف کنندگان بیشتر آبونه برندهایی می شوند که شاید به شکل موقت نظرشان را جلب کرده باشند.

    از آنجاییکه کاربران پروموشن های اس ام اسی خودشان را محدود به برندهایی می کنند که واقعا برایشان اهمیت داشته باشد، برندها نیز می توانند تبلیغات خودشان را به شکل هدفمند تری معطوف به مخاطبان وفادار و مشخص نمایند.

     

    3- برند خودتان را وارد عرصه تعاملات کنید

    درحالیکه برقراری ارتباط از طریق ایمیل به معنی داخل شدن در جاده ای یک طرفه است، در مقابل می شود به پروموشن های پیامک جواب داد و با برقراری دیالوگ دوطرفه اس ام اسی، با برند تعامل داشت. وقتی درب های گفتگو میان برند و مشتری باز می شود، و تعامل از ناحیه مشتری بوجود می آید، در نهایت بازاریاب ها می توانند ارتباطی قویتر  را ایجاد کرده و اعتماد به برند را خلق کنند.

     

    4- بیشتر بفروشید و  افراد بیشتری را از برند خود مطلع سازید

    اس ام اس متنی برخلاف ایمیل که فروش آنلاین را موجب می شود، غالبا مشتریان را ترغیب می کند تا سری به فروشگاه ها بزنند.

    وقتی مشتری به مغازه پا می گذارد، احتمال بیشتری می رود که فلان محصول جذاب را هم خریداری کند و به علاوه ظرفیت خرید مشتریان در این حالت 3 برابر حالت خرید آنلاین است. وقتی اس ام اسی ارسال می کنید ، مشتری به مغازه آمده و  توجهش به آفرهایی جلب می شود که در غیر اینصورت اصلا به آنها توجهی نمی کرد.

    * برای ارسال پیامک انبوه  از  پنل اس ام اس نیازپرداز استفاده نمایید که تعرفه مناسب و امکانات جامعی دارد.

     

    لطفا مطالعه کنید : ۵ دلیل استقبال مشتری‌ها از بازاریابی پیامکی

     

    5- ارزش آگهی خودتان را اندازه گیری کنید

    با توجه به این که در برنامه های اس ام اسی نقاط اکتساب مشتری زیادی تدارک دیده شده است، برندها می توانند به آسانی ردیابی کرده و دریابند که کاربران از طریق چه نوع آگهی اقدام به آبونه شدن کرده اند (مثلا از طریق آگهی چاپی یا آگهی موجود در فروشگاه و غیره ) و اثرگذاری نسبی تبلیغات خودشان را به این صورت اندازه گیری کنند.  به این شکل بازاریاب ها نیز می توانند از شیوه جدیدی برای ارزیابی تبلیغات بهره ببرند که بی سابقه است و ابزار مهمی به شمار می رود.

    بازاریابان این نکته را به خوبی می دانند که باید هرجا مشتریان حضور دارند آنها نیز حاضر باشند. مشتریان هم که یک جا نمی مانند! از آنجاییکه می دانیم امروزه ارسال پیام متنی یکی از فعالیت های بسیار معمول است، برندها در صورتیکه از بازاریابی مبتنی بر اس ام اس بهره نبرند و آنرا به عنوان اهرمی استفاده نکنند فرصت بزرگی را از دست خواهند داد.

    روش های اس ام اسی صرفا برای دسترسی به مشتریان مفید نیستند بلکه بهترین راه برای تعامل کردن با آنها، اعتمادسازی و حتی ردیابی کارآمدی تبلیغات نیز به شمار می روند. اگر تا این لحظه از کارزارهای اس ام اسی برای مشارکت جستن با مشتریان خود استفاده نمی کردید پس بهتر است از این لحظه به بعد دست به کار شوید!

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها