لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    8 نکته نتیجه بخش بازاریابی پیامکی برای شما
    بازاریابی پیامکی در حال از بین رفتن است (البته اگر تاکنون از بین نرفته باشد). آیا شما تاکنون از مزایای ارسال پیامک های زمان بندی شده به مشتریان خود استفاده کرده اید؟ خوب، اگر شما تازه کار هستید، ما در این متن به 8 نکته عالی اشاره می کنیم که مطمئناً برای شما نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.
    روح اله عبدالهی
    1395/12/11

    2986 نفر

    1 -از زبان نوشتاری لوس و جلف اجتناب کنید

    اگر شما فکر می کنید که شبیه بودن به یک نوجوان شما را جذاب تر، به روزتر و آگاه تر می کند، پس باید بگویم که به شدت در اشتباه هستید. در واقع، اکثر افرادی که شما با آنها سرو کار دارید نوجوانان نیستند، بلکه بزرگسالانی هستند که توانایی پول خرج کردن دارند. البته اگر محصولات و خدمات شما صرفاً برای دبیرستان ها هدف گذاری شده باشند، طبیعتاً این گونه رفتار توجیه پذیر است.

    اما اگر غیر از این باشد، صحبت کردن مانند یک طرفدار جاستین بیبر،نه تنها چیزی عاید شما نمی کند، بلکه ضررهایی نیز برای شما دربر خواهد داشت.

    امروزه زبان ویژه متن به صورت مختصر نویسی است و سریع تر از تایپ کامل کلمات است. اما شما به عنوان یک حرفه ای باهوش و دانا زمان زیادی برای ایجاد پیامک های خود در اختیار دارید. توجه داشته باشید که شما با مشتریان خود به صورت آنلاین و فوری مکالمه نوشتاری نمی کنید، به همین دلیل نیازی نیست که همانند چت کردن آنلاین با آنها گفتگو کنید.


    2 -فقط یک پیام را پیگیری کنید

    کاملاً غیر معقول به نظر می رسد که شما بخواهید کل فروش های خود را فقط از طریق یک پیامک بازاریابی انجام دهید. به خاطر داشته باشید که پیامک شما نمی تواند بیش از 160 کاراکتر داشته باشد و اگر صادقانه بخواهم بگویم، این تعداد کاراکتر فضای نوشتاری زیادی در اختیار ما قرار نمی دهد.

    هر بار فقط تمرکز خود را بر روی یک پیشنهاد قرار دهید. با این کار نه تنها از تمام کاراکترهای موجود برای انتقال مقصود و هدف خود استفاده می کنید، بلکه همچنین مشترکین خود را نیز با پیام های مختلف سردرگم نمی کنید.


    3 - پیامک های خود را به طور صحیح زمان بندی کنید

    مزیت بازاریابی پیامکی این است که بین زمان ارسال پیام شما و باز شدن آن توسط مشترک تاخیر زیادی وجود ندارد. معمولاً پیامک ها سریع تر از ایمیل ها باز و خوانده می شوند. شاید آن به دلیل شخصی بودن زیاد این نوع روش ارتباط باشد: پیام شما در جیب یا کیف مخاطبان شما قرار دارد.

    توجه کنید که مشتریان شما در چه زمان و تاریخی بیشترین پاسخ دهی را به پیامک شما دارند.

    اگرچه کسب و کارها با هم متفاوت هستند، اما به طور کلی، اکثر افراد تمایل دارند تا به پیامک های بازاریابی در اواخر عصر تا شب و اغلب در اواخر هفته پاسخ دهند.

    بنابراین، پیامک های خود را در سه روز آخر هفته و در زمان اوج پاسخگویی ارسال کنید و مراقب باشید که پیام های شما از حد معمول بیشتر نشود.


    4 - خرید را برای مشتریان خود آسان کنید

    مهم است که در هر روش بازاریابی – به ویژه بازاریابی پیامکی – کسب درآمد تبلیغات شما سریع و بدون دردسر باشد.

    اگر شما مشتریان خود را برای بدست آورن تخفیف 20 درصدی به دردسر بیاندازید، آنها به جای استفاده از این تخفیف، آن را فوراً رد می کنند.

    یک نکته درباره کدهای تبلیغاتی: مطمئن شوید که به خاطر سپردن آنها برای مشتریان آسان باشد. برای مثال، حفظ کردن کد SHOE20 بسیار ساده تر از SOE4892034 است، به ویژه اگر این کد برای آنها در خرید کفش بعدی 20 درصد تخفیف بیشتر به همراه داشته باشد.


    5 - برای تبلیغات دیگر خود لینک قرار دهید

    تا جایی که پیام شما کوتاه تر از حداکثر 160 کاراکتر باشد شما قادر خواهید بود تا برای فروشگاه اینترنتی خود لینک قرار دهید اما، در قرار دادن لینک زیاده روری نکنید زیرا فضای با ارزش پیامک را از دست خواهید داد.

    بنابراین، بهترین کار این است که لینک هایی را پیشنهاد دهید که به پیام تبلیغاتی مرتبط باشند. علاوه بر این، یک صفحه جانبی برای اطلاع رسانی بیشتر درباره محصول یا خدمات خود ایجاد کنید و لینک آن را در پیامک قرار دهید، همچنین لینک هایی نیز قرار دهید تا مخاطبان را به وب سایت اصلی و صفحات شبکه اجتماعی شما هدایت کنند.


    6 -پیام خود را با کلمات " حرکتی" آغاز کنید

    کلمات حرکتی در واقع همان افعال هستند و شروع کردن جملات با این افعال متن زنده و پویا تری را ایجاد می کند و ما را سریع تر به هدف خود می رساند. افعال با جایگزین شدن به جای دسته ای از کلمات غیر ضروری، فضای کاراکتری خوبی را ذخیره می کنند. افعال همچنین مشتریان را به فعالیت تشویق می کنند.

    در شروع پیام خود این افعال را در نظر بگیرید: بخرید، بفروشید، بپرید، بدوید، صرفه جویی کنید، هزینه کنید، خرید کنید، توقف کنید.

    پیام خود را با هر فعلی که می خواهید مشتریان شما انجام دهند آغاز کنید.


    7 -از جملات کوتاه استفاده کنید

    طبعاً، بازاریابی پیامکی جای مناسبی برای توضیحات طول و دراز در زمینه تبلیغات، محصولات و خدمات شما نیست. شما فقط 160 کاراکتر در اختیار دارید تا به موضوع بپردازید و به مقصود خود برسید.

    اگر می خواهید تا جملات شما از سادگی بیان و تاثیرگذاری برخوردار باشند، تلاش کنید آنها را به صورت جملات مجزا بنویسید.

    جملات کوتاه مزایای زیادی برای پیام های متنی شما دارند. اول، آنها برای مشترکین شما فضای زیادی فراهم می کنند تا این جملات را به عنوان یک پیام شخصی به دوستان خود ارسال کنند. دوم، جملات کوتاه شما را مجبور می کنند تا به طور سریع و کارآمد به اصل مطلب بپردازید. سوم، نوشتن جملات کوتاه روش نوشتاری شما را بهبود می بخشند.


    8 -از " حروف بزرگ" در اولین کلمه جمله استفاده کنید

    نوشتن حرف اول کلمات با حروف بزرگ همانند نوشتن به زبان ویژه متن نیست. آنها اساساً در ارتباط با هم هستند. چرا؟

    معمولاً، استفاده از حروف بزرگ در اول کلمات نقش مهمی در زبان ویژه متن ندارد ( "UR" را در نظر بگیرید). به کار بردن حروف بزرگ در بازاریابی پیامکی جایگاه ویژه ای دارد، برای مثال، برای تاکید بر فعلی مانند کلمه فروش (SALE). اما استفاده از حروف بزرگ در کل پیام مناسب نیست. خواندن این نوع نوشته ها در یک صفحه کوچک بسیار دشوار است.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها