لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    15 روش موفقیت بازاریابی پیامکی
    برای موفقیت بیشتر بازاریابی پیامکی بعنوان بهترین شیوه تبلیغات باید از تجربه پیشتازان این زمینه استفاده کرد. 15 روش برای موفقیت را دراین مطلب تشریح می کنیم.
    روح اله عبدالهی
    1395/12/17

    4956 نفر

    اگر در تلاش هستید تا محصول خود را در جهان تبلیغ کنید و کسب و کار خود را رشد دهید، هیچ انتخابی غیر از بازاریابی محصول خود در دستگاه های موبایل مخاطبان ندارید. دستگاه های موبایل جایی هستند که مشتریان شما قرار دارند، به طوری که استفاده و دسترسی به موبایل در جهان در حال حاضر در حال پیشی گرفتن از دسترسی به اینترنت ثابت است. چه آن از طریق تبلیغات بنری موبایلی باشد – تبلیغاتی که در بازی های ویدئویی ظاهر می شود – و چه توسط کدهای تبلیغاتی باشد، هیچ کمبودی در روش های رساندن مقصود و حرف خود به مصرف کنندگان موبایلی وجود ندارد.

    بازاریابی از طریق سرویس پیام کوتاه (SMS) یکی دیگر از این روش ها است. آن یک سیستم بازاریابی کم هزینه و پر بازده می باشد که از پیام های متنی برای انتقال محتوا یا پیشنهاد محصول به مشتریان استفاده می کند. دلایل زیادی برای استفاده از این سرویس وجود دارد، از جمله می توان به هزینه اولیه نسبتاً پایین آن و همچنین این حقیقت اشاره کرد که اکثریت پیام های متنی توسط کاربر باز شده و خوانده می شوند. اگر استفاده از آن موفقیت آمیز باشد، می تواند یک بستر تاثیرگذار برای ارتباط با مشتریان موبایلی ایجاد کند. در ادامه به برخی از موثرترین روش های ارسال پیام کوتاه اشاره خواهیم کرد، به طوری که می تواند میزان پاسخ دهی را افزایش دهد.

    موثرترین روش های ارسال پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی

    1. ارائه مشوق

    با ارائه کوپن ها یا معاملات خوب در پیام کوتاه ارسالی خود به مشتریان مشترک شده در سرویس پیام کوتاه، آنها را تحریک و وسوسه کنید. این کار باعث می شود تا مشتریان احساس کنند که بخشی از یک کلوپ یا انجمن مخفی هستند.


    2. پیامک کوتاه و جذاب باشد.

    بیش از 90 درصد از تمام پیامک ها در ظرف 3 دقیقه خوانده می شوند، به طوری که آن را به روشی خودمانی و صمیمی برای ارتباط با مشتریان تبدیل می کند. در حالی که فقط می توانید از 160 کاراکتر استفاده کنید، باید مطمئن شوید که پیام شما مفهوم و مقصود اصلی را منتقل کند به طوری که مشتری شما به پاسخ مثبت تحریک شود.

    پیشنهاد میشود مقاله : چگونه یک پیامک کارآمد بنویسیم را هم مطالعه کنید

     

    3. تشویق مخاطب به کلیک بر روی لینک

    دو عامل یک کمپین پیامکی را مدیریت می کند: کلمات کلیدی و یک کد کوتاه. اگر شما می خواهید تا مشتریان در کمپینی شرکت کنند که از آنها می خواهد تا کلمه کلیدی شما را به یک شماره پنج رقمی (کد کوتاه شما) پیامک کنند، مطمئن شوید که این دو آیتم برجسته و مشخص باشند و در داخل متن گم نشده باشند.


    4. ادغام پیامک متنی با پیامک تصویری

    اگر شما از محدودیت 160 کاراکتری مشکل دارید، از MMS برای ارسال ویدئو کلیپ یا تصاویر به مشتریان خود استفاده کنید. شما حتی می توانید آدرس های ویدئوی های یوتیوب را نیز ارسال کنید تا مشتریان درباره کسب و کار شما یک تصور بصری پیدا کنند.


    5. انتخاب های تعاملی

    وقتی مشتریان وارد یک رقابت یا انتخاب می شوند، شما می توانید لینک های وب سایت یا شبکه اجتماعی خود را در پاسخ های خودکار به پیام آن قرار دهید. این یک روش ساده و سریع برای ارتباط دادن مشتریان با صفحات گوناگون شما است، به طوری که آنها را تحریک می کند تا بر روی لینک ها کلیک کنند.


    6. تشویق و ترغیب مشتریان با ارسال پیامک

    پیام های متنی می توانند کاربران شما را ترغیب کنند تا لینک های شبکه اجتماعی شما را به اشتراک بگذارند. بهترین تبلیغ توسط گفتار شفاهی است و شما باید به مراجعه کنندگان برتر خود یک فروش ویژه یا یک محصول رایگان اعطا کنید.


    7. ایجاد احساس فوریتی

    داشتن نوعی تاریخ انقضاء در پیام باعث تحریک مشتریان به پاسخ گویی سریع تر می شود، با این کار شما در سریع ترین زمان ممکن به نتایج یا اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا می کنید.


    8. اختصاصی کردن پیشنهادات برای هر مشتری

    در پیام خود به این واقعیت اشاره کنید که این پیشنهاد برای مشتریان ویژه است، به طوری که آنها احساس کنند که بخشی از یک رویداد ویژه هستند. اما در صورتی که این پیشنهاد برای همه مشتریان در دسترس باشد، مشترک بودن از جذابیت کمتری برخوردار خواهد بود.


    9. استفاده از پیامک ها جهت جذب مشتریان به شبکه های اجتماعی

    شما می توانید هر نوع رقابت یا قرعه کشی پیشنهادی بر روی صفحات شبکه اجتماعی خود را از طریق پیامک های ارسالی به مشتریان تبلیغ کنید. شما بعداً می توانید از طریق این صفحات آنها را بیشتر در جریان قرار دهید، اما ابتدا باید از طریق پیامک آنها را به این صفحات هدایت کنید.


    10. ارسال نظرسنجی پیامکی

    ایده ها و نظرات مشتریان خود را جویا شوید، یا حتی می توانید یک صفحه تجاری بر روی بستر یک شبکه اجتماعی جدید راه اندازی کنید. بعد از دریافت نتایج می توانید آنها را برای مشتریان خود ارسال کنید یا آنها را بر روی یکی از صفحات شبکه اجتماعی خود قرار دهید و مشترکین خود را به آن هدایت کنید.

     

    پیشنهاد میشود مقاله : نظرسنجی پیامکی با پیامک های متنی را هم مطالعه کنید

     

    11. ارسال پیامک جهت پیگیری ایمیل

    امروزه مشتریان شما معمولاً این پیام ها را بر روی دستگاه موبایل خود دریافت می کنند، این کار باعث افزایش میزان پاسخ گویی و وارد کردن آنها به یک ارتباط می شود.


    12. زمان بندی مناسب ارسال پیامک

    بهترین زمان ارسال پیامک را انتخاب کنید، زمان هایی که مشتریان شما مشغله نداشته باشند، برای مثال، قبل یا بعد از کار،یا در طول ساعت صرف ناهار. به عنوان یک اصل کلی، پیام ها را قبل از ساعت 9 صبح یا بعد از 9 شب ارسال نکنید.


    13. جذب مخاطبین جوان

    افراد بین 18 تا 49 سال با دستگاه های موبایل گوناگون رشد کرده اند و پیام دهندگان فعال تری نسبت به افراد سنین بالاتر هستند.

     

    14. اولویت های مشتریان را سوال کنید

    زمان دلخواه مشتریان برای دریافت پیامک ها و نوع اطلاعات درخواستی آنها را جویا شوید. سپس به راحتی برنامه ارسال پیام کوتاه خود را به تناسب خواسته های آنها اختصاصی کنید.


    15. شخصی سازی پیامک ها

    مشتریان بیشتر به پیام هایی پاسخ می دهند که مستقیماً و به طور اختصاصی برای آنها ارسال شده باشد، بنابراین در صورت امکان نام مشترک را در پیام خود بگنجانید. شما همچنین می توانید پیام های مرتبط تر با ترجیحات و موارد مورد پسند آنها را برای آنها ارسال کنید.


    همانند هر روش دیگر بازاریابی، شما هرچقدر زمان بیشتری برای پرورش مهارت های خود صرف کنید، تعامل بیشتری را با جامعه هدف خود برقرار خواهید کرد. اگر شما قادر هستید میزان پاسخگویی مشتریان خود را افزایش دهید، سرویس پیام کوتاه به شما کمک می کند تا درباره جایگاه کنونی شرکت خود آگاهی بیشتری بدست بیاورید. تحلیل های شما در این زمینه می تواند در تعیین هدف، درک موقعیت و جایگاه کسب و کار شما و پی بردن به جایگاه مدنظر شما کمک کننده باشد.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها