لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    بنا به تحقیقات بیشتر از 95% از افراد پیامک‌های دریافتی را باز کرده و می‌خوانند
    بنا به نتایج بدست آمده از تحقیقی که SinglePoint انجام داده است: "بازاریابی اس ام اسی را می توان به جرات مستقیم ترین نوع بازاریابی دانست که در عصر دیجیتالی کنونی قابل اندازه گیری هم می باشد".
    هنگامه خدابنده
    1395/12/17

    2925 نفر

    به دنیای تلفن های همراه و گوشی های هوشمند خوش آمدید- امروزه روز، هر کسی یک تلفن همراه دارد و بازاریابی اس ام اسی روشی عالی است برای اینکه مخاطبان هدفتان هر سو که می روند برند شما را نیز همراه خود داشته باشند.

    بازاریابی پیامکی روشی است عالی برای دستیابی سریع و مستقیم به مشتریانتان. مطمئنا کسانی که ادعا می‌کنند کمپین بازاریابی مقرون به صرفه از نظر هزینه و فایده اصلا وجود خارجی ندارد، هیچ چیز در مورد کمپین‌های اس ام اسی نمی‌دانند.

    بازاریابی پیامکی را می‌توان به جرات مستقیم‌ترین روش بازاریابی در عصر دیجیتال دانست که امروزه در دسترس میباشد و قابل اندازه گیری هم هست. دلیل موفقیت این شیوه، تقاضای روز افزون افراد جامعه برای خرید و استفاده از گوشی های همراه و سرعت بالای این نوع برقراری ارتباط است؛ به این دلیل که اس ام اس را می توان در کسری از ثانیه خواند، بنابراین ترغیب لیدهای جدید و تولیدشان با استفاده از حداکثر 160 کاراکتر یا کمتر ممکن است، تازه نیاز نیست تلاش چندانی هم بکنید.

     

    لطفا مطالعه کنید : سامانه پیامکی مشاغل

     

    بازاریابی اس ام اسی به ازای هزینه ای که برای آن میشود و بازگشت سرمایه حداکثری که به ارمغان میآورد بسیار ارزشمند میباشد که شرایط برد برد حتمی است. بازاریابی 3 جانبه بدل به کاری تخصصی شده است و  ما نیز هنر خلق کمپین های اس ام اسی را که منحصر به فرد بوده و خاص محصولات یا سرویسهای هر کسب و کاری باشند بدست آورده ایم. از اینرو میتوانیم به شما نیز کمک کنیم تا روابط سازنده ای را با مخاطبان هدف خود بسازید، صرف نظر از اینکه مکانشان کجا باشد و با وادار ساختن مشتریان به مشارکت فعالانه در ارتباط با بیزنس که از طریق اس ام اس های انتخابی ممکن است، آگاهیشان را از برند خود بالا ببرید. افزون بر این ها، تحلیل مفصلی را از عملکرد کمپین اس ام اسی شما انجام خواهیم داد تا اطمینان داشته باشید که مبلغ هزینه کردتان بدرستی صرف شده است.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها