لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    استفاده حداکثری از بازاریابی اس ام اس انبوه
    بازاریابی اس ام اسی چه برای مشارکت دادن مشتریان کنونی و یا چه برای جذب مشتریان جدید، می تواند بسیار موثر باشد و کمپین های کنونی بازاریابی را که در دست اجرا دارید تکمیل کند و پیام های مناسب را در مورد شرکت شما به سمع و نظر تعداد بیشتری از مخاطبان واقعی تان برساند.
    هنگامه خدابنده
    1395/12/18

    2786 نفر

    بازاریابی اس ام اسی انبوه روشی است مقرون به صرفه، راحت و موثر، این مسله را می توانید ازکسانیکه از پکیج های اس ام اس انبوه استفاده کرده اند سوال کنید.

     

    چند وقت یک بار باید پیام متنی فرستاد؟

    در بازاریابی اس ام اسی یکی از چیزهایی که بسیار اهمیت دارد تعیین دوره های درست ارسال پیام به مشتریان است.

    اگر خیلی دیر به دیر پیام بفرستید مشتریان شما را به زودی فراموش خواهند کرد. از طرف دیگر اگر تند تند پیام بدهید هم مشتریان آزرده خاطر می شوند و ارتباط پیامکی خود را قطع خواهند کرد.

    ماهیت دقیق کسب و کارتان است که تا حدود زیادی دوره های درست ارسال پیام به مخاطبین را تعیین می کند. حواستان باشد که در مدت زمان باقیمانده تا رویدادهای بزرگ یا پروموشن، دفعات ارسال پیام های متنی تان را بیشتر کنیدو هر گاه خبر خاصی نبود شما هم تعداد پیام های ارسالی را  پایین بیاورید.

     

    مشتریان خود را به صورت هدفمند شناسایی کنید

    ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای هدف قرار دادن مشتریان به جهت معرفی و فروش محصولات ویژه بسیار خوب است. با تقسیم کردن  کانتکت ها به گروه های مشخص، می توانید اطمینان داشته باشید که فلان مشتری صرفا پیامی را که به دیدنش علاقمند است و به او مرتبط می باشد را دریافت خواهد داشت.

    در صورتی که فیدبک دریافتی تان اقتضا کرد حتما تغییرات لازم را در کمپین بازاریابی پیامکی خودتان صورت بدهید، به عنوان مثال می توانید لحن خود را در نوشته ها تغییر بدهید یا پیام را درزمان متفاوتی از ماه ارسال کنید.

     

    پایگاه داده خود را به روز نگاه دارید

    پایگاه داده تماس هایتان احتمالا خیلی سریع پر خواهد شد، این امر در صورتی که دریافت کنندگان پیام را گروه بندی کنید نیز رخ خواهد داد. به همین خاطر نیاز است که به صورت مدام پایگاه داده ها را بررسی کرده و شماره افرادی را که پیام های دریافتی از شما را مطالعه نمی کنند حذف نمایید.

    به علاوه این نکته را هم به خاطر داشته باشید که اگر مشتری ای به میل خودش از فهرست دریافت کنندگان پیام ها خارج شد باید خیلی سریع اطلاعات تماس وی را پاک کنید. زیرا ارسال پیام به چنین افرادی می تواند تبعات قانونی برای کسب و کارتان بدنبال داشته باشد. بالاخره اگر درگیرو دار کمپین بازاریابی اس ام اسی تان حکم قضایی برایتان صادر شود حواستان از کار پرت خواهد شد!

     

    بازخوردهای مشتریان را به دقت درنظر داشته باشید

    هر مشتری متفاوت است، بنابراین سفارشی سازی پیام هایی که برای مشتریان می فرستید تاثیر بزرگی بر موفقیت کمپین اس ام اس انبوه شما خواهد داشت. گوش دادن به فیدبک دریافتی از جانب مشتریان به شما کمک می کند تا آنها و نیازهایشان را بهتر بشناسید که به نوبه خود سازماندهی بهتر مشتریان را در گروه های مرتبط ممکن می سازد. هرچه اطلاعات بدست آمده در مورد مشتریان بیشتر باشد، محتوای ارسالی شما برای آنها هم بهتر و شخصی تر خواهد شد.

    به این منظور، خوب است گاهگاهی پرسشنامه  کوتاهی برای مشتری ها ارسال کنید.  به عنوان مثال، می توانید از ایشان بپرسید که چند وقت یکبار دوست دارند از طرف شرکت تماس گرفته شود، چه نوع محتوایی بیشتر برایشان ارسال شود و چه نوع محتوایی کمتر؟

    در کمپین بازاریابی اس ام اسی خود از چیزهای جدید استفاده کنید که البته منطبق بر اصول بنیادین ذکر شده دراین مطلب باشید. با آرزوی موفقیت!

    برای استفاده حد اکثری از بازاریابی پیامکی و گرفتن بهترین بازخورد میتوانید از پنل ارسال اس ام اس نیازپرداز با تیم پشتیبانی قوی و 24 ساعته استفاده نمایید.

    مشاوره رایگان:02141238 داخلی 1010

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها