لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    چگونه از پیام کوتاه در استراتژی بازاریابی توریستی خود استفاده کنیم
    ارسال پیامک یک شکل فوری از ارتباط است که به طور فزاینده ای در حال محبوب شدن در بین مشاغل و سازمان ها برای ارتباط با مشتریان می باشد. مشاغل مرتبط با صنعت توریسم نیز بهتر است از این بخش در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنند.
    روح اله عبدالهی
    1395/12/18

    2727 نفر

    در ادامه به سه روش ارسال پیام کوتاه در صنعت توریسم اشاره می کنیم.

    1. برای نکات مفید کلمات کلیدی ارائه کنید.

    ارائه کلمات کلیدی برای بازدید کنندگان عالی است، به طوری که آنها با ارسال کلمات کلیدی به شما نکات مفید و سودمند را دریافت می کنند. وقتی یک بازدید کننده سفری را برای خود و دیگران رزرو می کند، شما بهتر است برای او یک کلمه کلیدی تعیین کنید. وقتی آنها این کلمه کلیدی را در پیام خود به شما ارسال می کنند، شما با ارائه نکات و ترفندهای مفید به آنها کمک می کنید تا برای سفر خود آماده شوند. این کار به شما کمک می کند تا با توریست های خود حتی قبل از آغاز سفر ارتباط نزدیک برقرار کنید.


    2. رویدادهای آتی را برای توریست ها یادآوری کنید.

    توریست هایی که به منطقه شما می آیند قرار نیست تا با تمام رویدادهای آتی پیرامون خود آشنایی داشته باشند. شما باید از طریق ارائه یادآوری کننده ها برای بازدیدکنندگان آنها را تشویق کنید تا در رویدادهای محلی شرکت کنند. پیامک ها می توانند به توریست هایی ارسال شوند که در روز قبل از رویداد در سرویس ارتباطات پیامکی ثبت نام کرده اند. با این روش، رویدادها دقیقاً قبل از برگزاری در ذهن توریست ها یادآوری شده و تازه می مانند.


    3. اطلاعات اختصاصی درباره منطقه ارائه کنید.

    همانطور که قرار نیست توریست ها از تمام رویدادهای آتی اطلاع داشته باشند، همچنین قرار نیست آنها با تاریخ بومی و اطلاعات منطقه شما آشنایی داشته باشند. شما می توانید از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی به توریست ها کمک کنید تا اطلاعات بیشتری درباره منطقه مورد بازدید خود کسب کنند. شما می توانید این پیامک ها را در طول فواصل زمانی بازدید توریست ها از منطقه شما برای آنها ارسال کنید.

    شما همچنین می توانید این اطلاعات را اختصاصی تر کنید، به طوری که با پرسیدن مناطق ویژه مورد بازدید آنها در روزهای آینده، جزئیات بیشتری درباره آن مناطق به آنها ارائه کنید. همچنین می توانید اطلاعات کلی تری درباره یک منطقه وسیع تر برای آنها فراهم کنید.


    این کار را به سادگی انجام دهید.

    پاسخگویی دستی به تمام درخواست های پیامکی توریست ها می تواند بسیار زمانبر باشد. اما، استفاده از یک ابزار بازاریابی پیامکی این کار را بسیار ساده تر می کند. پیشنهاد ما به شما پنل پیامکی نیازپرداز با امکانات متنوع ارسال پیامک می‌باشد. پنل نیازپرداز یک ابزار پیامکی است که می تواند برای ارسال پیامک خودکار به توریست‌ها مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این ابزار باعث صرفه جویی در زمان و منابع شما می شود، همچنین یک تجربه پویا و جذاب برای بازدیدکنندگان شما به همراه خواهد داشت.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها