لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    تقویت کمپین بازاریابی پیامکی با یک پیام صریح
    امروزه در زمینه ی برقرار ارتباط با مشتریان تجاری بیشتر از هر زمان دیگری رسانه های بیشتری وجود دارند. یکی از اثبات های موفقیت آمیز رسانه بازاریابی پیام متنی است، سریع، آسان، و کاملاً مستقیم برای دسترسی به مشتری شما.
    محمدحسین فوقانی
    1395/12/27

    3417 نفر

    اما انتخاب در رسانه الزاماً موفقیت شما را تضمین نمی کند. در نهایت، فرقی نمی کند که شما کدام رسانه را انتخاب کنید، یک تبلیغ تنها به خوبی یک پیام است. اگر شما می خواهید تعداد زیادی متن به صدها مشتری خود ارسال کنید، دوست دارید اطمینان حاصل کنید که یک پیام عالیست.

    نکاتی برای یک پیام متنی عالی

    در اینجا قید چند نکته برای ساختن یک پیامِ قاطع و مؤثر برای مشتریان:

    • اولین قدم حصول اطمینان از درک افراد تعیین شده است. فهمیدن اینکه آنها چه کسانی هستند و تمایلات‌شان چیست. این کلیدی برای هر کمپین بازاریابی پیامکی خوب است .

    • متن‌ها را کوتاه و هدف‌دار طرح کنید. امتیاز اصلی متن فرستادن سریع و آسان بودن آنست. به همین دلیل، مردم عادت ندارند که متن‌های بلند را بخوانند، مخصوصاً از سوی افرادی که جزو دوستانشان به حساب نمی آیند. متن‌هایتان را تا میتوانید خلاصه کنید.

    • فوریت را در دستور کار خود قرار دهید. پیامی درباره یک ارتقا بدون موعد همان انگیزه را به عنوان یک متن اطلاع‌رسانی برای مشتریان نخواهد ساخت که می‌گوید تا ساعت 5:00 فرصت دارید از یک معامله خاص بهره ببرید.

    • از کلمات قاطع بهره ببرید (صفت های تأکیدی، نه حرف زشت).

    • از گرامر معمول استفاده کنید و نه زبان محاوره. صحبت کردن مثل یک نوجوان راه خوبی برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان است، اما بیشتر افراد را پس می زند تا اینکه تحت تأثیر قرار دهد.

    • با مشتریان با احترام برخورد کنید. به آنها اجازه انتخاب دهید، صبح زود و آخر شب متن نفرستید، و اعصاب آنها را با ارسال روزانه متن بهم نریزید.

    • یک دوست یا همکار داشته باشید تا قبل از اینکه پیام را به مشتریان بفرستید آنرا بازخوانی کند. ببیند بازخورد چگونه خواهد بود. ببیند اگر آنها با مشکلاتی روبرو شده اند.

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها