لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    7 نکته برای بهبود بازاریابی پیامکی
    با توجه به افزایش روز افزون دارندگان گوشی های هوشمند در جهان اهمیت بازاریابی پیامکی بیش از پیش احساس می شود. در این مطلب ما به نکاتی درباره استفاده از این ظرفیت بی نظیر اشاره می کنیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/01/10

    3762 نفر

    نادیده گرفتن قدرت موبایل باعث عقب ماندن کسب و کار شما خواهد شد. ما چندین بار درباره این موضوع صحبت کرده ایم که امروزه دارندگان موبایل زندگی خود را با گوشی در دست سپری می کنند تا گوشی در گوش. اگرچه آنها ممکن است نخواهند با کسب و کار شما صحبت کلامی داشته باشند، اما هنوز خواهان ارتباط برقرار کردن با آن هستند، آن هم به روش خودشان یعنی استفاده از پیام متنی. در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که بازاریابان به ویژه کسانی که در زمینه بازاریابی عملکرد کار می کنند باید برای بهبود بازاریابی پیامکی خود در سال پیش رو از آنها استفاده کنند.

    تخمین زده می شود که تعداد دارندگان گوشی های هوشمند در سال جدید به 4/77 میلیارد نفر برسد. این یعنی این که دو سوم مردم جهان صاحب گوشی هوشمند خواهند بود!

    قوانین محکم و سخت بازاریابی پیامکی عامل مهمی است که باید در نظر داشت. اگر شما از دسترسی خود به شماره موبایل خصوصی یک مشتری سوء استفاده کنید، خودتان را در مشکل بزرگی گرفتار کرده اید. بنابراین، باید با احتیاط عمل کنید.

     

    ارائه مشوق ها برای ثبت نام

    این مورد با مشکل ذکر شده در بالا رابطه دارد. یک مشوق انحصاری ارائه کنید به طوری که بتواند احساس خاص بودن در افراد ایجاد کرده و آنها را تشویق کند تا برای دریافت پیامک های شما ثبت نام کنند. با کدهای ویژه ای که فقط برای مشتریان پیامکی ارسال می شود در مشتریان خود انگیزه ایجاد کنید.

     

    ارزش قائل شدن به مشتری

    ارسال یک پیام بی ربط یا ناخواسته به مشترکین می تواند باعث شود آنها احساس کنند که شما فضای شخصی آنها را نقض کرده اید. این کار برای شما یک جواب منفی بزرگ در پی خواهد داشت. مطمئن شوید که تمام پیام های شما مرتبط و ضروری هستند و در جای دیگری یافته نمی شوند.

     

    ترغیب مشتریان به اقدام سریع

    این کار را از طریق ایجاد حس فوریت انجام دهید. قرار دادن یک تاریخ انقضای ساده درون پیامک، مشترکین را تهییج می کند تا سریع تر از هر زمانی به ثبت نام یا هر کار خواسته شده در پیامک اقدام کنند. هر کسی که در زمینه بازاریابی عملکرد فعالیت می کند این حس فوریت را درک می کند، زیرا بدون کسب نتیجه، هیچ پرداختی به آنها صورت نمی گیرد.

     

    استفاده از یک کد کوتاه برای بازاریابی پیامکی

    آیا می خواهید شماره ای داشته باشید که همیشه به پیامک های شما اختصاص داشته باشد؟ البته که می خواهید. شما می توانید یک کد کوتاه داشته باشید. این شماره می تواند چیزی مانند 788 14 باشد که پیام هایی را از شرکت های خاصی ارسال می کند. این شماره ها کمک می کنند تا برند شما به آسانی قابل شناسایی و به خاطر سپاری باشد. این شماره ها همچنین مشتریان ثبت نام کننده برای دریافت این پیام ها را مطمئن می کند که کمپین شما قابل اعتماد و دارای تعهد است. در جهان کنونی که پر از اخبار جعلی و هک های سایبری است، بسیار اهمیت دارد که تا حد امکان مشروع و قانونی به نظر برسید.

     

    ارسال پیام های شخصی شده

    مردم عاشق پیام های شخصی هستند. و به دلیل این که پیامک احساس شخصی بودن بیشتری را در مقایسه با ایمیل یا اقسام دیگر پیام رسانی (مانند کاتالوگ، بروشور، خبرنامه و غیره) ایجاد می کند، یک پیام شخصی واقعاً می تواند توجه مشتریان شما را جلب کند. در هر زمان که ممکن بود از مشتریان خود درباره نوع اطلاعاتی که تمایل به دریافت دارند سوال کنید و سپس این پیام ها را برای آنها ارسال کنید. آنها دوست دارند که فقط پیام های مورد پسند و علاقه خود را دریافت کنند.

     

    استفاده از فراخوان به اقدام

    پیامک شما باید کاملاً مشخص کند که شما از مشتریان خود درخواست انجام چه کاری را دارید. این بدین معناست که پیامک شما باید با اشاره به  عمل مورد نظر شما تمام شود، برای مثال، درخواست برای خرید یک محصول یا ثبت نام برای دریافت یک خبرنامه. همچنین بهتر است در این پیامک یک لینک به وب سایت شما و روش ارتباطی با شما مانند شماره تلفن یا آدرس ایمیل نیز قرار داده شود.

     

    بررسی آمار

    اگر شما آمار خود را بر اساس یک روال منظم بررسی نکنید در واقع تمام این کارهای اشاره‌شده کاملاً بی‌ثمر خواهند بود. بررسی آمار به معنای دانستن این است که چه کسی پیام‌های شما را خوانده است و چه کسی به آن توجهی نکرده است. واقعیت این است که حداقل برخی از افراد لیست شما ممکن است دیگر از شماره‌های خود استفاده نکنند و شما با ارسال پیامک به آنها پول خود را تلف می‌کنید.

    شما اکنون می دانید که چگونه کمپین بازاریابی پیامکی خود را بهبود دهید. اما آیا می دانید که چرا بهتر است از این روش برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید؟ اگر نمی دانید، پس مقاله جدید ما درباره مزایای استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کارهای خود را مطالعه کنید. این مقاله و مقالات دیگر ما اطلاعات کافی را در زمینه بازاریابی پیامکی و فواید آن در اختیار شما قرار خواهد داد.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها