لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    سه دلیل برای اینکه چرا سیستم پیامکی، فروش بیشتری برای شما فراهم می کند؟
    شما، همکاران و مشتریانتان سرتان شلوغ است. زمان هم برای شما و هم برای مشتریانتان با ارزش است. سیستم پیامک راه جدیدی را برای تیم فروش شما فراهم می کند تا از این طریق با مشتریانتان ارتباط داشته باشید و بتوانید چشم اندازهای مرتبط با کارتان را هم دریابید.
    محسن زارع
    1396/01/24

    3484 نفر

    محبوب ترین شکل ارتباط به مشتریان شما امکان می دهد که  بر اساس برنامه زمانی شان با شما مرتبط شوند و با فرمت 160 حرفی پیامک، اطلاعات مرتبط را در قالب پیامهای مختصر و آسان و کوتاه ارسال کنند. علاوه بر این پیامهای تیم فروش شما در ذهن آنها می ماند چون دیگر درگیر دریایی از ایمیل ها نمی شوند.

    بسیاری از افراد همانندشما همان زمانی که هشدار رسیدن پیام بر روی گوشی شان می رسد آنرا چک می کنند. در اینجا سه دلیلی که کسب و کارها باید از مزایای این سیستم ارتباطی استفاده کنند را می آوریم:

    1. هرکسی شلوغ است

    اگر شما از راه دور به طور منظم و یا گاه و بیگاه کار می کنید؛ احتمالا برایتان مشکل باشد که به طور منظم پیامهای تلفنی خود را چک کنید یا با ایمیلتان کار کنید. اما شما معمولا به پیام های متنی توجه می کنید و به آنها پاسخ می دهید.

    وقتی شما پیام‌های متنی را به مشتریان کنونی و بعدی خود ارسال می کنید، شما می توانید ضمن هماهنگی با ساعت کاری آنها، برایشان اطلاعات مرتبطی را فراهم کنید که بتوانند در اولین فرصت آنها را بخوانند. به عبارت دیگر، آنها ممکن است ساعت ها و روزها را برای توجه و یا جواب به تماس صوتی یا ایمیل شما صرف کنند.

    2. الهام بخش خلاقیت

    شما برای اینکه با پیام رسانی پیامکی کار کنید باید بتوانید نکات کلیدی را در 160 کاراکتر خلاصه کنید. افرادی که شما برایشان پیام می فرستید باید بتوانند پیام‌های کوتاه و زیبا را در مورد پیشنهادات کنونی که شما به آنها میدهید را با توجه به محدودیت زمانی و با تئوجه به نکات آن، آن را دریافت کنند.

    راهبردهای فروشی که طراحی می کنید باید هم قابل دارای اطلاعات مرتبط و گیرا باشد تا بتوانید آنها را خیلی کوتاه و به طور قابل استفاده ای به مشتریان بفرستید.

    ایمیل ها احتمال این را دارد که به صندوق اسپم انداخته شود، ولی در مورد پیامکها این امکان وجود ندارد. همچنین آنها را انتخاب کرد تا باز شوند، اما این امر در مورد پیامک ها وجود ندارند.

    3. پتانسیل بالا در ارتباط مستحکم تر

    اگر مشتریان کنونی و یا بالقوه تماس های تلفنی و یا ایمیل های شما را رد کنند، ارسال پیامک گزینه بعدی شماست. دلیل این می تواند این باشد که آنها تماس و ایمیل های زیادی دریافت می کنند اما این مشکل را در دریافت پیام ندارند.  فی الواقع مدت زمان پاسخگویی به پیامک 7.5 برابر بیشتر از ایمیل است. زمان متوسط پاسخ به یک پیامک 90 ثانیه است اما در پاسخگویی به ایمیل 90 دقیقه است. پیامک همچنین 98 درصد اوقات خوانده می شود چون اکثرا هم آن را می خوانند و آن را پاسخ می دهند.

    راهبرد ارتباطی تان را متنوع سازید. پیام های متنی تنها متد برقرای ارتباط نیست اما یک ابزار مفید برای اهداف فرایندهای فروش می باشد و مشتریان تنها به اطلاعات مختصری نیاز داشته باشند.  

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها