لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    6 روشی که هتل ها می‌توانند از پیامک استفاده کنند
    ارسال پیامک یکی از بارزترین روشها برای برقراری ارتباط است، و تجارت و کسب و کارهای مختلف نیز به مزیت های استفاده از پیامک ها پی برده اند. با رتبه 98 درصدی پاسخگویی و خوانده شدن نسبت به رتبه 28 درصدی ایمیل، با استفاده از پیامک شما میتوانید اطلاعات بسیار مفید و مهمی را به شکلی مستقیم به جیب مشتری های خود ارسال کنید، آن هم با این شرایط که تقریباً خوانده شدن پیام شما اطمینانی است.
    آرش علیمحمدی
    1396/02/06

    3802 نفر

    در هر کسب و کاری یک موضوع بسیار اهمیت دارد و آن هم اینکه از خوشحالی و رضایتمندی مشتریان اطمینان حاصل شود، و این کار بیشترین اهمیت را برای هتل ها دارد. استفاده از سرویس های پیامکی برای هتل ها قادر است با ایجاد امکان پاسخگویی فوری به نیازهای مشتریان، تجربه ی یک اقامت بد را به یک اقامت فوق العاده تغییر دهد.

     

    بنابراین در اینجا تنها 6 روش از روش های بیشماری که هتل ها برای سرویس دهی بهتر و فراهم کردن یک اقامت عالی برای مشتریان خود میتوانند استفاده کنند، بیان شده اند.

    1- زمانی که مسافران اتاقی را رزرو میکنند به آنها پیام دهید: از آنها برای انجام این رزرو تشکر  کنید و در متن پیام توضیحاتی درباره جزئیات رزرو آنها بیان کنید و همچنین نحوه تغییر و یا منتفی کردن رزور را شرح دهید.
     

    2- اطلاعات مربوط به اینترنت وای فای و جزئیات مربوط به اتاق را به شکل پیامک برای آنها ارسال کنید: فرستادن یک پیامک حاوی رمز وای فای و جزئیات و توضیحات مربوط به اتاق به این معناست که مهمانان هتل نیازی نیست به دنبال بروشور توضیحات بگردند.
     

    3- برای مهمانان پیشنهادات ویژه ای در قالب پیامک ارسال کرده و توضیح دهید چگونه پیشنهاد شما را می توانند داشته باشند: با فرستادن پیامک هایی که شامل پیشنهادات ویژه برای مهمانان است نه تنها حس رضایتمندی و قدردانی را برای مشتریان ایجاد کرده اید، بلکه سبب افزایش درآمد خود نیز می شوید.
     

    4- بابت میزی که رزو کرده اند به آن ها پیامک های یادآوری ارسال کنید: با فرستادن یک پیامک یادآوری ساده اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از مشتریان میزی که برای صرف غذا رزرو کرده اند را فراموش نخواهند کرد. این کار همچنین ممکن است سبب شود مهمان شما احساس مهم بودن کند.
     

    5- یک روز پیش از آنکه مهمانان هتل شما را ترک کنند، با یک پیامک به آنها پیشنهاد یک رزرو و اقامت دیگر در آینده را بدهید: با ارائه تخفیف به مشتریان خود پیشنهاد دهید که رزرو خود را تمدید کرده و بیشتر بمانند. مهمان شما از یک تخفیف عالی برخوردار میشود و اتاق های اضافی شما نیز هدر نمیروند و خالی نمی‌مانند.
     

    6- یک نظرسنجی پیامکی یک روز بعد از اینکه هتل شما را ترک کردند، برای آنها بفرستید: با پرسیدن چند سوال از مشتریان خود دریابید که چه کارهایی را می توانستید بهتر انجام دهید و چه چیزی را بیشتر از همه از اقامت خود در هتل شما دوست داشتند.

     

    پیامک می تواند به کسب و کار شما کمک کند، امتحان کنید!  با خرید سامانه پیامکی ما میتوانید یک کمپین پیامکی برای خود راه اندازی کنید. ما همچنین به شما تعدادی اعتبار رایگان می‌دهیم تا حساب خود را امتحان کنید، گذشته از همه اینها... با توجه به سرویس های پیامکی نیازپرداز، راه اندازی و استفاده از سرویس های پیامکی هرگز ارزان تر از این نبوده اند.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها