لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    نکاتی برای موفقیت بازاریابی پیامکی
    بازاریابی پیامکی عامل حیاتی است برای هر نوع کمپین بازاریابی موفق با 98 درصد پیام های دیده شده در طول سه دقیقه اول تحویل، تأثیر نفوذ پیام متنی در تجارت امروزه مهم تر از هر زمان دیگری است.
    محمدحسین فوقانی
    1396/02/11

    4006 نفر

     مطابق وبسایت www.searchenginejournal.com مصرف کنندگانی که پیام های متنی برایشان ارسال می شود 40 درصد بیشتر گفتگو می کنند از کسانی که هیچ گونه پیام های متنی برایشان ارسال نمی شود.

    بازاریابی پیامکی به شما کمک می کند تا با کاربران فعلی خود در ارتباط باشید، در حالیکه همچنین به صورت بالقوه به شما اجازه می دهد تا مشتریان جدیدی بسازید.

    نکات مهم حالت های مختلف ارسال برای یک کمپین بازاریابی پیامکی به شرح زیر است:

    1. با ثبات باشید

    ثبات کلیدی است. حتی بهترین برنامه تجاری بدون تخصیص ثبات شکست خواهد خورد. ثبات، نیکنامی شما را رقم خواهد زد، یکبار به درستی انجام دادن یک کمپین بازاریابی نتایج فوری را نشان خواهد داد اما رشد تجاری نیازمند موفقیت ادامه دار است. ثبات پیام شما را حفظ می کند.

    2. گیرندگان خود را تقسیم بندی کنید - ارسال پیامک ها به مخاطبین مناسب

    تضمین کردن این مسئله که هر شخص پیامی را دریافت می کند که مناسب ترین برای اوست. ترجیح دادن/ندادن گیرندگانِ (شنوندگان) شما که از قبل برای شنیدن صدای شما داوطلب شده اند، بدین معنا که آنها از قبل در تجارت شما سرمایه گذاری کرده اند و منتظر شنیدن آنچه شما می گویید هستند. استفاده از تاریخچه فروش، آمارهای جمعیت شناسی و دیگر داده ها شاید شما را مطمئن کند که شما پیام مناسب را به مشتری مناسب ارسال می کنید.

    3. زمان بندی

    شما باید اهمیت شایانی به زمان بندی پیام های خود بدهید. اطمینان حاصل کنید که زمان بندی شما به طور مستقیم به موفقیت کمپین بازاریابی پیامکی شما وابسته است، نه تنها مشتری دلش نمیخواهد که نیمه شب یا صبح زود پیامی را دریافت کند، بلکه احتمالات خواندن یا توجه دادن به پیشنهاد شما به طرز قابل توجهی کاهش می یابند. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که زمان مناسب را برای به مصرف کنندگان خود اختصاص داده اید تا به درستی به آن عکس العمل نشان دهند.

    شما نباید مشتریان خود را با متن ها سردرگم کنید، از طرفی نباید به آنها بی توجهی کنید. زمان بندی خاص خود را داشته باشید و به آن پایبند باشید.

    4. بار معنایی و تنوع را بیفزایید

    اطمینان حاصل کنید که همیشه پیام های خود را بروزرسانی می کنید و هیچ گاه یک پیام را دوبار نفرستید.

    پیام خود را دقیق با استفاده از زبان ساده ی روشن، موشکافانه ارائه دهید. خلاصه و متمرکز باشید، گیرندگان مورد نظر خود را بشناسید و به صورت مستقیم با آنها صحبت کنید.

    افزودن بار معنایی به پیام شما به مشتریانتان این احساس را منتقل خواهد کرد شما نشان تجاری قابل اطمینانی هستید. با هر کمپینی که آغاز می کنید اطمینان حاصل کنید که بار معنایی به آن می افزایید، چیزی که به سود مشتریان شماست، برای مثال پیشنهاد ویژه یا نکاتی که مربوط به صنعت کاری شماست.

    5. رویت و بررسی

    رویت کردن هر کمپین به این دلیل که اطمینان حاصل کنید که مرتبط ترین اطلاعات را به مرتبط ترین گیرندگان می فرستید تا از این طریق کمپین بازاریابی پیامکی خود را بهینه سازید.

    با عدد 8.6 تریلیون پیام متنی به طور میانگین در هر سال، بازاریابی اینترنتی بهترین راه مستقیم برای دست یابی به مشرتیان بالقوه و موجود است.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها