لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    بازاریابی پیامکی با نرخ بازشدن 98 درصدی پیامک‌ها
    پس شما صاحب تجارتی نه چندان کوچک و نه چندان بزرگ هستید. شما چگونه مشتریان خود را حفظ و دوباره وارد بازار می کنید؟ بازاریابی پیامکی با نرخ بازشدن 98درصد پیامک‌ها می‌تواند به شما کمک کند. با ادامه این مطلب همراه باشید.
    محمدحسین فوقانی
    1396/02/12

    3348 نفر

    در "گذشته" شما از مشتریان درخواست ایمیل می کردید. و سپس هشدارهای ایمیل، اطلاع رسانی و کوپن های تخفیف برایشان ارسال می کردید، به این امید که دوباره به سمت تجارت شما باز گردند. اگرچه، احتمالاً هیچ وقت ایمیل بازاریابی شما را ندیدند.

    وبسایت Mobile Marketing Watch از باز شدن 22 درصدی ایمیل های بازاریابی اطلاع می دهد. اگر شما قصدِ دستیابی به مشتریان خود را دارید این نرخ بسیار بدی است.

    برخلاف آن پیام بازاریابی پیامکی وجود دارد با نرخ باز شدن 98 درصد! در خلال دقایقی نگذشته از ارسال پیام متنی، 98 درصد از مشترکین شما پیامک بازاریابی شما را خواهند خواند. این به طرز باورنکردنی برای اثربخشی سریع بر روی اهدافتان در راستای یک تجارت قدرتمند است.

    بازاریابی پیامکی به راحتی انجام شدنی است. همچنین راهی است فوری برای احیای حس رضایت مشترکین شما. آنها حس می کنند که چیز خاصی از جانب شما دریافت می کنند، و بیشتر احتمال دارد که وقتی آنها یک پیامک دریافت می کنند برای مشاهده تجارت شما بیشتر تحریک شوند.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها