لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    چهار استفاده ی تجاری از پیامک
    سامانه‌های پیامکی موارد استفاده گوناگون و متنوعی در بازاریابی پیامکی و تجارت دارند، در این مطلب به چند مورد را شرح خواهیم داد.
    محمدحسین فوقانی
    1396/02/12

    4193 نفر

    مشتریان به هیچ اندازه دلگرم نخواهند شد مگر وقتی که مطمئن شوند که با خرید کردن از شما انتخاب صحیح را کرده اند. به سادگی چند روز بعد از فروش، پیام متنی ارسال کنید به عنوان تشکر از تسهیلات شما و پیشنهاد دادن یک شماره برای تماس تا اگر احیاناً کمک یا اطلاعات بیشتری خواستند. این میتواند میزان به یاد ماندن تجارت شما، تکرار خرید را افزایش داده به طرز وسیعی به صورت دهان به دهان در میان گروه های مشابه اشاعه یابد و کار تبلیغ رایگان را انجام دهد!

    شماره 1: بر پایه رابطه شما، فروش های خود را پیگیری کنید

    مشتریان به هیچ اندازه دلگرم نخواهند شد مگر وقتی که مطمئن شوند که با خرید کردن از شما انتخاب صحیح را کرده اند. به سادگی چند روز بعد از فروش، پیام متنی ارسال کنید به عنوان تشکر از تسهیلات شما و پیشنهاد دادن یک شماره برای تماس تا اگر احیاناً کمک یا اطلاعات بیشتری خواستند. این میتواند میزان به یاد ماندن تجارت شما، تکرار خرید را افزایش داده به طرز وسیعی به صورت دهان به دهان در میان گروه های مشابه اشاعه یابد و کار تبلیغات رایگان را انجام دهد!

    شماره 2: مشتریان منقضی شده ی متنی

    لیستی را از پایگاه اطلاعات داده از مشتریان خود تهیه کنید، از کسانی که در یک بازه زمانی خریدی انجام نداده اند و پیشنهاد متنی برای تشویق سنت قدیمی خرید وی برایش ارسال شود. درست است که آنها مدتها پیش تجربه ی یک خرید خوب را داشته اند اما این یکی از سریع‌ترین راههای به راه افتادن خریدهای جدید است.

    شماره 3: متن تبلیغات شما را ممکن میسازد

    از اطلاع رسانی نشان تجاری تا بروز رسانی آخرین قیمت گذاری یا پیشنهاد ویژه ی شما، پیامک راه معقول شما برای اشاعه ی پیام شماست.

    همچنین به افراد اجازه می دهد تا با پیامک به شما پاسخ بدهند. طبق آمار،نیمی از پاسخ دهندگان همان چیزی که شما فکر می کنید را انجام می دهند اگر شما برای تبلیغات خود امکان پاسخ دادن متنی هم قائل شوید.

    شماره 4:مشتری را در خلال روند سفارش مطلع نگه دارید

    تأئید متنی وقتی شما یک سفارش دریافت کردید،وقتی پرداخت انجام شده و وقتی با یک زمان تخمینی ارسال شده است. این به صورت دراماتیک اثبات شده است که تکرار سفارشات و تعریف مثبت دهان به دهان را افزایش می دهد.

     


    پنل اس ام اس نیازپرداز

    خرید پنل اس ام اس نیازپرداز پیشنهاد ما برای راه اندازی سیستم پیامکی شماست.

    همین الان شروع کنید

    مشاوره رایگان 02141238   داخلی 1010

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها