لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    4 دلیل نیازمندی شرکت‌های لجستیکی و حمل‌ونقل به سامانه پیامکی
    شرکت های حمل و نقل و تدارکاتی مجبور شده اند تا خود را با دنیایی سازگار کنند که خرید آنلاین به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است. مانند هر صنعت و کسب و کار دیگری، این بخش از تجارت و کار نیز به میزان بسیار زیادی تحت تاثیر رشد صعودی روند مصرفی بازار قرار گرفته و این شرکت ها را مجاب کرده تا با سرویس های پیامکی با مشتریان خود در تعامل باشند.
    آرش علیمحمدی
    1396/02/16
    3 دقیقه زمان خواندن

    3438 نفر

    قابل تکیه بودن، دسترسی آسان و کارایی سبب شده است تا سرویس پیامکی به یکی از کارآمدترین و موثرترین شیوه های برقراری ارتباط با مشتریان شرکت های حمل و نقل و تدارکات تبدیل شود.

    البته که رضایتمندی مشتری و تعامل و ارتباط مثبت مابین شرکت ها و مشتریان هسته مرکزی موفقیت فروشگاه های آنلاین است و امروزه شرکت های خدماتی از سرویس پیامکی برای اطلاع رسانی از آخرین بروزرسانی ها در خدمات و قیمت ها، تاخیر در تحویل و تحویل های انجام شده استفاده می کنند. همانند بسیاری از دیگر کسب و کارها، شرکت های حمل و نقل و تحویل بار نیز از سرویس های پیامکی برای برقراری ارتباط و تعاملی بهتر در راستای رضایتمندی و پیشرفت خدمات خود با فرستادن پیامک و طرح سوال ها یا تبلیغات، از این سرویس بهره می برند.

    اما بهره و سود اصلی که نصیب شرکت های حمل و نقل و خدماتی در استفاده از سرویس پیامکی می شود، در استفاده ی عملیاتی از آن است.

    در اینجا ما 4 مورد از مهمترین دلایلی که شرکت های حمل و نقل و تدارکاتی باید از سرویس های موثر و کارآمد پیامکی استفاده کنند را برای شما بیان می کنیم.


    برقراری ارتباط بموقع

    برقراری ارتباط در زمان درست و بجا کلید موفقیت در مدیریت شرکت های خدماتی است. با سرویس های پیامکی می توان با هزینه ای پایین، به شکلی موثر و قابل اطمینان با مشتریان، پیمانکاران و کارمندهای شرکت ارتباط برقرار کرد. رانندگان در شرکت های حمل و نقل و خدماتی مدام درحال حرکت و جابجایی بوده و استفاده از پیامک از موثرترین راه هاست تا آنها را در هر مکانی که هستند از آخرین تغییرات پیش آمده در برنامه ریزی و زمانبندی ها، آدرس تحویل، با فشار دادن چند کلید آگاه کرد. شرکت های حمل و نقل و باربری نیز میتوانند با استفاده از این سرویس به رانندگان خود درباره ترافیک مسیرها، وضعیت آب و هوا و اطلاعات مفید دیگری خبر بدهند.


    تعامل با مشتری

    در بستر دائماً درحال پیشرفت تکنولوژی موبایلها، پیامک همیشه یکی از قدرتمندترین راه ها برای برقراری ارتباط با مشتریان باقی مانده است. پژوهش ها این ادعا را ثابت کرده اند که بیش از 90 درصد از پیامک ها پس از 3 دقیقه از تحویل داده شدن خوانده می شوند و رتبه ی 98 درصدی در باز شدن و دیده شدن دارند که نسبت به میزان 20 درصدی باز شدن ایمیل ها بسیار چشمگیر است. بطور خلاصه، شرکت های خدماتی و حمل و نقل با استفاده از ارسال پیامک می توانند مشتریان خود را در سریع ترین زمان ممکن از آخرین تغییرات پیش آمده مانند تاخیر در تحویل بار یا اتفاقات پیش بینی نشده، باخبر سازند. ارسال پیامک های بجا و در حین تحویل یک بار یا خدمات به رابطه بین مشتری و شرکت قوت می بخشد و وفاداری و وجهه شرکت را بیشتر از هر زمان دیگری در ذهن مشتریان بالا می برد.


    ارائه خدمات مشتری به صورت انحصاری و استثنایی

    بخش های خدمات مشتریان با سوالاتی درباره محصولات، شکایت ها و یا درخواست هایی مبنی بر اطلاعاتی درباره تحویل بار به شکلی روزمره درحال بمباران شدن به شکلی بی امان هستند. سرویس پیامکی یکی از ابزارهایی است که با استفاده از آن کارکنان شرکت ها قادر خواهند بود که با موفقیت به تمام درخواست ها و سوالها پاسخی مناسب بدهند. به سادگی با استفاده از کدهای کوتاه پیامکی، شرکت ها از این موضوع اطمینان حاصل می کنند که مشتری به شکلی مستقیم به سمتی هدایت میشود که مربوط به خواسته یا سوالش بوده و پاسخ مناسبی دریافت می کند. برای نمونه، یک مشتری به منظور دریافت اطلاعات تازه درباره ی وضعیت مرسوله یا بار خود می تواند پیامکی با متن "تحویل" به شماره های پیامکی شرکت ارسال کند.


    ارتباط دو طرفه

    سرویس های پیامکی نه تنها یک راه بسیار ساده و موثر برای ایجاد همانگی با رانندگان ماشین های تحویل بار و پیگیری موقعیت آن ها است، بلکه این فرصت را هم فراهم می کند که رانندگان بتوانند درباره ی مشکلات و تغییرات پیش بینی نشده ای که رخ داده اند، با مرکز عملیاتی خود که همان شرکت است در تماس باشند.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها