لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    قابلیت های پیام کوتاه برای بازاریابی خدمات تاکسیرانی
    این مطلب یک راهنمای جامع درباره بازاریابی پیامکی برای سرویس تاکسی است و به شما کمک می کند تا نیازهای مخاطب خود را حدس بزنید قبل از این که آنها حتی بدانند که وقت تاکسی سفارش دادن است.
    روح اله عبدالهی
    1396/02/24

    6040 نفر

    از لحاظ آماری 95 درصد از پیامک ها در ظرف سه دقیقه بعد از دریافت خوانده می شوند. حتی ظاهراً این دوره زمانی در پیامک های مربوط به رسیدن تاکسی کمتر است زیرا مردم منتظر این پیامک هستند و فوراً آن را می خوانند.

    بنابراین، در تاریخچه بازاریابی هیچ رسانه ای برای یک شرکت تاکسیرانی از نظر راحتی و فوریت مفید تر از سرویس پیام کوتاه نبوده است.

    شما ممکن است از قبل درک خوبی از میزان مفید بودن پیامک های کاربردی برای رانندگان تاکسی و مسافران داشته باشید، بنابراین اجازه دهید این موضوع را به بعد موکول کنیم و در این مطلب به دلایل مختلف ارسال پیامک های تشویقی برای مشتریان شما بپردازیم.

    قابلیت های  پیام کوتاه برای بازاریابی خدمات تاکسیرانی

    اول، این که در زمان انجام رویدادهایی مانند جشن ها و ورزش های گروهی یا رویدادهای سرگرم کننده شلوغی به وجود می آید.

    معمولاً، در طول این دوره کرایه تاکسی ها در محل رویداد بالا می رود زیرا مردم از تمام کشور (یا برخی اوقات حتی از مکان های دورتر) می خواهند به سمت مکان رویداد حرکت کنند و این موضوع درخواست های تاکسی را از ناوگان تاکسیرانی محلی افزایش می دهد.

    قابلیت های  پیام کوتاه برای بازاریابی خدمات تاکسیرانی

    اما رویای داشتن درآمد اضافی در این موقعیت ها را از سر خود بیرون کنید.

    برعکس، شما باید در این رویدادها قیمت های خود را کاهش دهید، حداقل برای مشتری های دائمی خود که سزاوار تخفیف به خاطر وفاداری خود به خدمات تاکسی شما هستند.

    شما می توانید این پیامک را برای آنها ارسال کنید:

    " سلام ..... (نام مشتری)، آیا این هفته برای سفارش تاکسی به مشکل برخورده اید؟ ما شما را نا امید نمی کنیم. کلمه تاکسی را به شماره 45554 پیامک کنید تا تخفیف اختصاصی خود را دریافت کنید. تاریخ انقضاء .... "

    دوم، در کنار انتظار کشیدن برای یک رویداد شلوغ در شهر خود، شما می توانید آیتم های خبری بازاریابی خود را تولید کنید تا با جلب توجه مخاطبان به کسب و کار خود در آن جذابیت ایجاد کنید.

    برای مثال به شرکت Uber توجه کنید، این شرکت بدون تلاش زیاد این کار را انجام می دهد. پیشنهاد ویژه آنها برای سوار شدن به یک خودروی الکتریکی Tesla کاملاً جذاب است. این یک روش کاملاً جدید برای جذب مشتری به خدمات تاکسی Uber است زیرا خودروی الکتریکی Tesla چیزی نیست که اکثر مردم هر روزه به آن دسترسی داشته باشند.

    شما می توانید از مشوق های ساده و جذاب مانند "تحویل پیتزا توسط تاکسی" یا یک " راننده تاکسی با لباس خاص " که هدیه هایی را برای آن شخص خاص ارائه می کند، یا هر ایده بازاریابی جذاب دیگر استفاده کنید.

    تنها چیزی که ثابت است این است که شما باید سرویس پیام کوتاه را به ابزار بازاریابی خود اضافه کنید. این سرویس می تواند برای تبلیغ خدمات جدید میان مشترکین موبایلی استفاده شود، به طوری که به حفظ وفاداری آنها به برند شما کمک می کند.

    در آخر، اجازه دهید تا بحث در مورد الفبای استفاده از پیام های کاربردی برای بازاریابی تاکسی را تمام کنیم.

    ما قصد نداریم شما را خسته کنیم، اما فقط می خواهیم مطمئن شویم که شما بدانید در چه مراحلی از سفارش باید به مخاطب خود پیامک ارسال کنید.

    بنابراین به موارد زیر توجه کنید:

    •     یک پیامک تایید به مخاطب ارسال کنید تا او درباره رزرو شدن تاکسی اطمینان حاصل  کند  و از شرکت های دیگر رقیب تاکسی سفارش ندهد؛
    •     مدت زمان تقریبی رسیدن تاکسی را از طریق پیامک به مخاطب خود اطلاع دهید؛
    •     با ارسال پلاک اتومبیل زمان رسیدن تاکسی را نیز به مشتری اطلاع رسانی کنید ( این موضوع کار را برای راننده و مخاطب آسان تر می کند، به ویژه در مناطق شلوغی که تشخیص تاکسی مربوط به خود دشوار است. )
    •     واسطه را از بین ببرید و اجازه دهید تا رانندگان و مشتریان با ارسال پیامک به صورت مستقیم با یکدیگر مکالمه کنند، تا بتوانند همدیگر را راحت تر پیدا کنند؛
    •     مبلغ کرایه پرداختی نهایی را نیز از طریق پیامک به مشتری اطلاع دهید؛
    •     با ارسال پیامک به مشتری و دریافت بازخورد او از میزان رضایتمندی مشتری مطلع شوید، این کار نشان می دهد که شما به نظرات مشتریان اهمیت می دهید و همچنین اطلاعات با ارزشی درباره نقاط قوت و ضعف کسب و کار خود بدست می آورید.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها