لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    چگونه آژانس های تبلیغاتی می توانند از مزایای بازاریابی پیامکی بهرمند شوند
    سرویس بازاریابی پیامکی تقریباً در هر صنعتی کاربردهای مختص به خود را دارد. این سرویس روش مناسبی برای دستیابی به مخاطبان، مصرف کنندگان و مشتریان احتمالی شما فرآهم می کند. مردم در مقایسه با انواع دیگر ارتباط یا تبلیغات، بیشتر تمایل دارند تا پیام های متنی را مطالعه کنند، این موضوع پیامک را به یک ابزار قدرتمند برای بازگشت مناسب سرمایه برای کمپین ها تبدیل می کند.
    روح اله عبدالهی
    1396/03/03
    3 دقیقه زمان خواندن

    3496 نفر

    اگر شما دارای یک آژانس تبلیغاتی هستید روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از پیامک برای جذب مخاطبان جدید بیشتر و دستیابی به مشتریان کنونی خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید از طرف مخاطبان خود کمپین های پیامکی راه اندازی کنید تا به آنها در ارتباط برقرار کردن با مشتریانشان کمک کنید.

    از پیامک برای حفظ ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید

    اگر شما دارای یک آژانس تبلیغاتی یا بازاریابی هستید پس میزان رقابتی بودن صنعت خود را می دانید. ضروری است تا شما در زمینه ارتباطات، فناوری و نوآوری به روز و پیشگام باشید. دسترسی به مخاطبان از طریق پیامک دارای چندین مزیت آشکار است.

    پیام های متنی به شما کمک می کنند تا به مشتریان وفادار و رونق کسب و کار دست پیدا کنید. شما می توانید از قابلیت هایی مانند کدهای QR برای دستیابی به شماره تلفن های موبایل مخاطبان احتمالی جدید استفاده کنید. پیامک ها همچنین شما را قادر می سازند تا هر وقت که تمایل داشتید به پایگاه مخاطبان دسترسی داشته باشید. شما می توانید به آنها پیشنهادات ویژه ارائه کرده و نیز خدمات جدید را اطلاع رسانی کنید.

    مزیت دیگر این است که پیامک که می تواند با بازاریابی ایمیلی ادغام شود. اگر از ابزارهایی مانند MailChimp، Constant Contact یا VerticalResponse استفاده می کنید، می توانید آنها را به کمپین های پیامکی خود متصل کنید. برای مثال، وقتی شما خبرنامه ایمیلی خود را ارسال می کنید می توانید با استفاده از یک پیامک آن را به مشترکین خود یادآوری کنید. به دلیل اینکه مردم گوشی های تلفن خود را همیشه به همراه دارند، تقریباً همیشه پیامک ها را می خوانند و شما می توانید مطمئن شوید که در ذهن مخاطبان خود باقی می مانید.

    چگونه آژانس های تبلیغاتی می توانند از مزایای بازاریابی پیامکی بهرمند شوند


    برای مخاطبان خود کمپین های پیامکی راه اندازی و مدیریت کنید

    شما نه تنها می توانید از پیام رسانی متنی برای حفظ ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید بلکه همچنین می توانید به آنها کمک کنید تا کمپین های سودآور خود را راه اندازی کنند. این کار می تواند از جانب هر نوع کسب و کاری انجام شود و گسترده ای از ویژگی های گوناگون را شامل می شود.

    •     آژانس ها می توانند از برندسازی مخصوص خود استفاده کنند. شما این انتخاب را دارید که یا کمپین ها را برای مخاطبان خود مدیریت کنید یا این که اجازه دهید آنها خود این کار را انجام دهند. برندسازی می تواند متناسب با نیازهای شما اختصاصی شود.
    •     کلمات کلیدی موبایل – یکی از قدرتمندترین قابلیت های بازاریابی پیامکی توانایی آن در استفاده از کلمات کلیدی موبایل است. مخاطبان شما می توانند کمپین هایی مانند Text 2 join (پیامک کنید تا عضو شوید) یا Text 4 info (پیامک دهید تا اطلاعات کسب کنید) را راه اندازی کنند، این کار این امکان را برای آنها فراهم می کند تا شماره موبایل های مخاطبان خود را جمع آوری کرده و ارتباط خود را با آنها حفظ کنند.
    •     راه اندازی پاسخ گوهای خودکار – شما می توانید سیستم ارسال پیامک خودکار را برای مخاطبان خود راه اندازی کنید. این کار آنها را قادر می کند تا رابطه بهتری با مشتریان خود برقرار کرده و درباره فروش ها، رویدادها و پیشنهادات  ویژه به آنها اطلاع رسانی کنند.
    •     تحلیل ها – برای مخاطبان خود تحلیل های دقیقی از نتایج کمپین های پیامکی آنها فرآهم کنید. این کار میزان موفقیت و تاثیرگذاری کمپین های آنها را مشخص کرده و به آنها در طراحی کمپین های موثرتر کمک خواهد کرد.

    پیشنهاد و ارائه سرویس های متنوع پیامکی توسط شما به مخاطبان یک قدرت رقابتی برای آژانس شما فرآهم می کند و در زمینه های گوناگون و به روش های مختلف به مخاطبان شما کمک خواهد کرد. بسیاری از کسب و کارهایی که شما در حال حاضر و یا در آینده معرفی می کنید می توانند به شدت از بازاریابی پیامکی سود ببرند. مخاطبان شما چه رستوران ها یا مشاغل خرده فروشی باشند و چه افرادی باشند که خدمات تخصصی ارائه می کنند، پیام رسانی متنی ابزار با ارزشی است که می تواند به آنها کمک کند تا پایگاه مشتریان گسترده تر و وفادارتری را برای خود ایجاد کنند.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها