لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    بازاریابی پیامکی و تبلیغات محلی
    تبلیغات محلی بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی فراگیر را تشکیل می دهد و بازاریابی پیامکی به صورت ایده آل برای انجام این کار متناسب شده است. در این مطلب به چند روش برای گسترش دسترسی به تبلیغات محلی و افزایش درآمد اشاره می کنیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/03/07

    4289 نفر

    بازاریابی پیامکی کم هزینه بوده و نرخ باز و خوانده شدن آن به گونه ای است که ایمیل و شبکه های اجتماعی سنتی را تحت الشعاع قرار می دهد. همچنین راه اندازی آن نیز ساده است و به راحتی قابل اختصاصی سازی برای تکمیل کردن کانال های بازاریابی شما می باشد. مشاغل بزرگ و کوچک می توانند از طریق پیامک با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

    در ادامه به چند روش ساده اشاره می کنیم که شما با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید دستیابی به تبلیغات محلی و درآمد (ROI) خود را افزایش دهید.


    اختصاصی سازی کمپین ها برای مشتریان

    یکی از مهم ترین مزایای بازاریابی پیامکی امکان سازگار کردن آسان محتوای آن با هر مشتری است. نتیجه آن داشتن محتوایی است که با مشتریان شما مرتبط تر بوده و آنها را به فعالیت وا می دارد. شما با درخواست اطلاعات خاص در هنگام عضویت مشترکین موبایلی می توانید در بین اقشار مختلف جمعیتی گروه های مشترکان را ایجاد کنید که شامل موقعیت مکانی آنها باشد. این کار شما را قادر می سازد تا پیام های هدفمند را به کاربران مناطق مختلف ارسال کنید، که در صورت وجود مناطق چندگانه تبلیغاتی، یک مزیت ایده آل محسوب می شود.

    همچنین می توان گروه های دیگری را بر اساس سن، جنسیت (ارسال سن و جنسیت)، علایق، وضعیت رابطه و موارد دیگر مشترکین ایجاد کرد. سپس شما می توانید پیشنهادات متناسب با هر گروه را ایجاد کنید، که می تواند شامل پیشنهادات ویژه موجود در فروشگاه منطقه آنها یا تبلیغات محصولی باشد که می دانید آنها دوست خواهند داشت. مشتریان در صورتی اشتراک خود را در لیست موبایل شما حفظ خواهند کرد که محتوای دریافتی آنها واقعاً برای آنها مفید و مرتبط باشد.


    فرخوان به اقدام پیامکی

    یک پیامک ساده فراخوان به اقدام می تواند به تمام تبلیغات محلی شما افزوده شود، به طوری که امکان اقدام برای مشتریان را بعد از دیدن تبلیغات شما ساده تر از قبل می کند. یک کد کوتاه و یک کلید واژه جذاب را به تمام تبلیغات خود اضافه کنید به طوری که مردم بتوانند تا وقتی که تبلیغات در ذهن آنها تازه است به راحتی با شما تماس برقرار کنند.

    اینجاست که پیامک برتری واقعی خود را نشان می دهد، زیرا بسیاری از ما در طول روز گوشی موبایل خود را به همراه داریم و می توانیم به صورت فوری اقدام کنیم، حتی وقتی که در حرکت باشیم. سعی کنید یک پیامک فراخوان به اقدام را به کانال های موجود تبلیغات محلی خود اضافه کنید، کانال هایی از قبیل:

    •     بیلبوردها / پوسترها
    •     آگهی های رادیویی و تلویزیونی
    •     تبلیغات چاپی
    •     تبلیغات آنلاین
    •     آگهی های کاغذی کوچک
    •     ایمیل مستقیم

    پرهیز از ارسال پیامک متعدد و تکراری

    با تقسیم بندی مشترکین خود بر اساس ویژگی های جمعیتی، احتمال قرار گرفتن آنها در بیش از یک گروه را از بین می برید و در نتیجه آنها پیامک های متعدد دریافت نمی کنند. به تعداد پیام های ارسالی خود دقت کنید و از پیام های تکراری اجتناب کنید.

    تمرکز به صورت محلی

    شخصی بودن ذاتی پیامک آن را به یک کانال بازاریابی ایده آل برای دسترسی و ارتباط با جامعه محلی شما تبدیل می کند. به جامعه فکر کنید نه به تجارت و از طریق پیامک مشتریان محلی را به رویدادها و کارگاه های آموزشی دعوت کنید، همچنین می توانید آنها را از میزان کمکی که می توانند به سازمان های خیریه محلی انجام دهند آگاه سازید.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها