لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    3 کاربرد خدمات مشتریان در سرویس پیامک
    با افزایش استفاده از نرم افزارها در دنیای کنونی، مشاغل به طور قابل درکی مشتاق هستند تا اکثر تبلیغات خود را به صورت درون نرم افزاری انجام دهند. ما در این مطلب به دلایل آن می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/03/12

    3735 نفر

    شرکت فیس بوک در ارزیابی های اخیر خود از طریق نرم افزار پیام رسان خود متوجه شده است که کاربران موبایل این نوع تبلیغات را دوست ندارند.

    اگرچه مشتریان به دیدن تبلیغات بر روی بیلبوردها، تلویزیون ها و مجلات عادت دارند، اما این نوع فضاهای تبلیغاتی از نظر آنها فضاهای خارجی محسوب می شوند. بر عکس، گوشی های هوشمند کاملاً شخصی محسوب می شوند و بنابراین تبلیغات از طریق فضای موبایل تهاجمی تر از انواع دیگر تبلیغات به حساب می آید. مسدود کننده های تبلیغاتی برای گوشی های موبایل به سرعت در حال افزایش هستند، به طوری که این موضوع بازاریاب ها را متقاعد کرده است تا به دنبال ابزارهای دیگری برای تبلیغات موبایلی باشند.

    اگر شرکت ها بخواهند همچنان به طور موثر به موبایل های مشتریان دسترسی داشته باشند باید روش خود را تغییر داده و به دنبال روش هایی باشند که محتوای تبلیغات موبایلی آنها خوشایند تر به نظر برسد. این یعنی تولید محتوایی که کاربران موبایل به طور کامل برای آن ارزش قایل شوند.


    خواسته های مصرف کنندگان چیست

    در تحقیق جدیدی که توسط شرکت Buzzsumo انجام گرفته برترین ویژگی هایی که باعث انتشار سریع یک محتوا می شود شامل موارد زیر است:

    •     مفید بودن محتوا – مانند پرسش های رایج (FAQs)، نکات مهم و محتواهای مربوط به چگونگی انجام کارها
    •     تعاملی بودن محتوا – مانند آزمون ها، نظرسنجی ها و رای گیری ها

    مشتریان تمایل دارند تا محتواهایی را در موبایل خود دریافت کنند که مفید و سرگرم کننده هستند، به همین دلیل است بازاریاب ها در حال بازنگری در کمپین های موبایلی خود می باشند، به طوری که محتوای بازاریابی خود را طوری تغییر دهند که به عنوان عاملی برای خدمات رساندن به مشتریان باشد و نه تبلیغاتی آزار دهنده و ناخوشایند.

    آیا می خواهید به آنها ملحق شوید؟ در ادامه ما چگونگی آن را به شما می گوییم:

    یک منبع ارائه کنید

    با توجه به این که 75 درصد از خریداران استفاده از وب سایت به عنوان یک مرجع را به تعامل با یک شخص فروشنده ترجیح می دهند، در نتیجه، موبایل ها و وب سایت های موبایلی مکان های مناسبی برای برآورده کردن این نیاز هستند. بازاریابی پیامکی می تواند برای ارائه پاسخ های خودکار مبتنی بر کلید واژه به پرسش های رایج مشتریان و سرویس پیام رسانی چند رسانه ای (MMS) و نیز برای ارسال آموزش های صوتی و تصویری مقرون به صرفه استفاده شود. اگرچه پیامک ها به 160 کاراکتر محدود هستند اما می توانند شامل لینک هایی به صفحات اینترنتی مرتبط یا راهنماهای آنلاین باشند که اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به سرعت و سهولت به آنها ارائه کنند.

    خدمات ارائه کنید

    خود تبلیغی را فراموش کنید. مشتریان موبایلی زیرک نمی خواهند تا تبلیغات آزار دهنده را مشاهده کنند، به همین دلیل آنها یک مسدود کننده تبلیغات نصب کرده اند. در داده های بازارایابی خود تجدید نظر کنید به طوری که محتوای ارسالی شما برای مشترکین چیزی جز ارائه خدمات مفید برای آنها نباشد. ابزارهای رایگان و یادآوری کننده های قرار ساده تا نرم افزارهایی مانند StyleCaster متعلق به فروشگاه زنجیره ای Sake Fifth Avenue، ویژگی های برند شما را به طور مستقیم ارتقاء نمی دهند. اما آنها ابزارهایی هستند که کاربران شما به آن ارزش قایل خواهند شد و به طور مکرر از آنها استفاده خواهند کرد، به طوری که برند شما را در بالاترین درجه اولویت ذهنی آنها قرار داده و رضایتمندی مشتریان از برند شما را افزایش می دهند.


    ارتباط فرآهم کنید

    سرویس های بازاریابی پیامکی پیچیده امروزی بازاریاب ها را قادر می سازند تا برای کاربران انفرادی محتوای موبایل اختصاصی و موضوعی تولید کنند. تمام اطلاعاتی مانند رویدادهای اخیر، آب و هوا و موقعیت مکانی، می توانند در پیام ها و پیشنهادات خودکار در نظر گرفته شود. برای مثال، وقتی یک کاربر به فروشگاه شما می آید می تواند به صورت خودکار یک کوپن برای استفاده در فروشگاه در آن روز دریافت کند. پیشنهادات مرتبطی مانند این، که می توانند از طریق تاریخچه خریدهای قبلی مشتری بیشتر مناسب سازی شوند، در مقایسه با پیشنهادات آزار دهنده ای که گیرنده ممکن است به آن علاقه ای نداشته باشد، بیشتر مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها