لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    سرویس پیام کوتاه ابزاری قابل اطمینان برای ارائه کنندگان خدمات مالی
    ما در این مطلب به مزایای سرویس پیام کوتاه برای موسسات فعال در زمینه خدمات مالی اشاره می کنیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/03/17

    2750 نفر

    ایجاد امنیت برای مخاطبان مهم ترین هدف هر شرکت خدمات مالی است، البته یک هدف پر چالش. با توجه به پیشرفت های فناوری و حمله های هکرها، نیاز به روش های امنیت سنتی مکمل ضروری تر از پیش به نظر می رسد.

    خوشبختانه شرکت های مالی از طریق سرویس پیام کوتاه به مشتریان خود در مبارزه با این مسئله کمک می کنند. پیامک فوری ترین، قابل اعتماد ترین و جلب توجه کننده ترین روش موجود برای برقراری ارتباط است. بنابراین از این سرویس چه برای آگاهی دادن مشتریان درباره موجودی پایین و جریمه های تاخیر استفاده شود و چه برای فعالیت های مشکوک، می تواند برای موسسات مالی یک کانال برای هشدار فرآهم کند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از سرویس پیام کوتاه در صنعت خدمات مالی اشاره می کنیم.

    بهبود وفاداری مشتریان از طریق ارسال پیامک های دوطرفه

    کلید وفاداری مشتریان در خدمات رسانی مناسب به آنهاست، که ارتباط صریح و راحت را شامل می شود. خوشبختانه پیامک در این زمینه سرآمد است.

    سرویس پیام کوتاه دوطرفه می تواند در خدمات مالی به کار گرفته شود، این سرویس مشتریان را قادر می کند تا سریعاً از طریق ارسال پیامک پرسش های خود را با شرکت های مالی مطرح کنند و درخواست اطلاعات نمایند، حتی مواقعی که در حرکت هستند. این روش ارتباط در مقایسه با تماس تلفنی یا ایمیل زمان کمتری را می گیرد، در حالی که همچنان محتاط و شخصی است.

    داشتن امنیت فوق العاده

    در گزارش موسسه Juniper Research تخمین زده شده که هزینه پیش بینی شده حملات سایبری تا سال 2019 بالغ بر 2.1 تریلیون دلار باشد. این رقم باعث می شود تا هر کسی نسبت به مسائل مالی خود احساس ناامنی کند. موسسات مالی با استفاده از سرویس پیامک می توانند به مشتریان خود کمک کنند تا آسوده خاطر باشند، زیرا مشتریان مطمئن هستند که هرگونه فعالیت مشکوک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد، بدین ترتیب زمان شناسایی هرگونه کلاه برداری و هزینه های حملات سایبری کاهش می یابد.

    طبق گفته مورگان استنلی، 91 درصد از افراد بزرگسال دارای گوشی تلفن همراه هستند. شاید به همین دلیل است که 90 درصد از پیامک ها در ظرف 3 دقیقه بعد از دریافت خوانده می شوند. فوری بودن قابلیتی است که سرویس پیام کوتاه را به ابزاری کاملاً موثر برای اطلاع رسانی و هشدار به مشتریان تبدیل کرده است.

    فرآیند احراز هویت دو مرحله ای پیامکی اقدام دیگری است که موسسات مالی می توانند برای مبارزه با کلاه برداری از آن استفاده کنند. هر وقت یک مشتری فعالیتی غیر معمول از قبیل تغییر وضعیت اکانت یا یک پرداخت بزرگ داشته باشد، یک کد امنیتی از طریق پیامک دریافت خواهد کرد. این بدین معناست که دفعه بعد اگر کسی بخواهد وارد اکانت خود شود، علاوه بر رمز عبور به یک کد امنیتی اضافی نیز نیاز خواهد داشت.

    افزایش درآمد (ROI)

    موضوع مشترک بین تمام مشاغل چیست؟ همه آنها می خواهند درآمد بیشتری کسب کنند! استفاده از پیامک بسیار ساده تر

    و کارآمد تر از روش های ارتباطی دیگر است، این بدین معناست که ارسال پیامک راهیست برای افزایش درآمد شما.

    برای مثال، اخطارهای دیرکرد را در نظر بگیرید. ایمیل ها اغلب تا چند روز خوانده نمی شوند به طوری که میزان زیادی از وقت کارکنان به پیگیری پرداخت های دیرکرد اختصاص می یابد. از طرف دیگر وضعیت تماس های تلفنی نیز بدتر است. اپراتورها فقط می توانند یک مکالمه تلفنی را در یک زمان پاسخ دهند و مکالمه آنها ممکن است تهدید کننده بوده و در نتیجه بی تاثیر باشد. سرویس پیام کوتاه غیر رسمی تر و خودمانی تر از ایمیل است، در حالی که هنوز هم 750 درصد بیشتر و 60 برابر سریع تر از ایمیل پاسخ دریافت می کند.

    اپراتورها به راحتی می توانند از پشت کامپیوتر خود چندین ارتباط پیامکی را به طور همزمان مدیریت کنند. با توجه به صرفه جویی مناسب در زمان، موسسات مالی به اپراتورهای کمتری نیاز خواهند داشت که در نتیجه به کاهش هزینه ها منجر می شود، این در حالی است که پرداخت های دیرکرد بیشتری نیز جمع آوری می شود.

    مشخص شده‌ است که ادغام سرویس پیام کوتاه با خدمات مالی برای جذب مشتریان وفادار، برقراری ارتباط موثر و امنیت بسیار سودمند است، علاوه بر این که درآمد شرکت های مالی را نیز افزایش می دهد.

    آیا شما نیز یک شرکت خدمات‌مالی هستید که به دنبال بهبود ارتباط خود با مشتریان هستید؟ پس زمان آن است تا از مزایای این سرویس بهرمند شوید.

     


    برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

    02141238   دخلی 1010

     

    نظرات شما!

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها