لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    چرا باید اطمینان پیدا کنید که بازاریابی پیامکی یا سرویس های پیامکی بخشی از استراتژی شما در سال 2017 باشد؟
    پیش بینی شده است که تا پایان سال 2017 میلادی تعداد سرسام آوری از مردم به میزان تقریبی 4.77 میلیارد نفر در سراسر جهان، مالکین گوشی های موبایل خواهند بود. این یک آمار باور نکردنی است!
    آرش علیمحمدی
    1396/03/27

    2776 نفر

    همچنین آماری دیگری حاکی از این ماجراست که 63% از مالکین گوشی های هوشمند در تمام وقت خود گوشی خود را به همراه داشته و درحال استفاده از آن هستند (آمار Marketing Tech 2016). تلفن های ما به شکلی دائمی در دستان ما قرار دارند، گویی آنها را با چسب به دستهایمان چسبانده باشند، از این رو چه راهی بهتر از فرستادن پیامک به منظور پیشبرد اهداف تبلیغاتی؟ پس چرا کسب و کارها و شرکت ها به ندرت از سرویس های پیامکی استفاده می کنند؟

    چرا باید اطمینان پیدا کنید که بازاریابی پیامکی یا سرویس های پیامکی بخشی از استراتژی شما در سال 2017 باشد؟


    آیا سرویس های پیامکی را در میان روش های تبلیغاتی خود در نظر گرفته اید؟

    پیش بینی شده است که تا پایان سال 2017 میلادی تعداد سرسام آوری از مردم به میزان تقریبی 4.77 میلیارد نفر در سراسر جهان، مالکین گوشی های موبایل خواهند بود. این یک آمار باور نکردنی است! همچنین آماری دیگری حاکی از این ماجراست که 63% از مالکین گوشی های هوشمند در تمام وقت خود گوشی خود را به همراه داشته و درحال استفاده از آن هستند (آمار Marketing Tech 2016). تلفن های ما به شکلی دائمی در دستان ما قرار دارند، گویی آنها را با چسب به دستهایمان چسبانده باشند، از این رو چه راهی بهتر از فرستادن پیامک به منظور پیشبرد اهداف تبلیغاتی؟ پس چرا کسب و کارها و شرکت ها به ندرت از سرویس های پیامکی استفاده می کنند؟

    عدم استفاده از این سرویس توسط کمپانی ها به شکلی قابل باور نیست، چرا که (طبق SAP 2015)، میزان 64% از مشتریان این سوال را دارند که چرا شرکت ها از سرویس های ارسال پیامک بهره نمی برند. بگذارید صادقانه بگوییم، با گذشته ای که سرویس های پیامکی برای خود ساخته اند، به اعتبار خود حسابی خدشه وارد کرده اند. هنوز زمان زیادی از آن روزها نگذشته است که همه ی ما با حجم بی امانی از پیامک های بی ربط و آزار دهنده بمباران می شدیم که این کار ضربه های مهلکی به اعتبار سرویس های پیامکی در چشمان خیلی ها وارد کرد. همه این مسائل را با بهای گزافی که برای ارسال هر پیامک از حساب شما کسر می شود سبب شده اند تا سرویس های پیامکی بطور کلی کنار گذاشته شوند.

    با این حال، زمان زیادی گذشته است، و آمارها نشانگر این موضوع هستند که سرویس های پیامکی پتانسیل آن را دارند که به یک کانال تبلیغاتی و بازاریابی تبدیل شوند. ما این موضوع را به شما ثابت خواهیم کرد!


    چرا سرویس های پیامکی باید در کانال های تبلیغاتی شما درنظر گرفته شوند؟

    دیدگاه مشتریان راه درازی را پشت سر گذاشته است.

    زمان به معنای واقعی شفا دهنده ی بزرگی است و دیدگاه همه نسبت به آن زمانی که سرویس های پیامکی بی اعتبار شده بودند، دگرکون شده است. پیامک به یک راه ارتباطی بسیار خوب و مطمئن بین مشتری و شرکت ها و کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است اما باید توجه داشته باشید که این راه ارتباطی باید با رضایت و انتخاب خود مشتری بوده باشد. بر اساس آمار Apico، 77% از مشتریان از دریافت پیامک های حاوی تخفیف ها و یا معاملات خوب، خوشحال می شوند و 50% از آنان با پیامهای هشداری یا یادآورهای شخصی مشکلی ندارد و در پایان 48% از مشتریان و کاربران از پیام هایی استقبال می کنند که آخرین اطلاعات و بروزرسانی ها را به آن ها اطلاع دهند.


    به صرفه کردن استفاده از سرویس های پیامکی

    زمانی که با ایمیل مقایسه شود، بله، این یک واقعیت است که هزینه ی فرستادن پیامک بیشتر است، اما پتانسیل هایی برای به صرفه کردن هزینه ای پیامکی وجود دارند، برای نمونه به سرویس پیامکی هتل چاکلت نگاهی بیاندازید که ما آن را بررسی کرده ایم.

    به صرفه کردن یا رهگیری هزینه های پیامکی ممکن است کار راحتی نباشد، اما گزینه هایی برای انجام این کار وجود دارند! شما می توانید از لینک های رهگیری استفاده کنید، یا اینکه از فاکتورهای داخل فروشگاهی استفاده کنید.

    قادر است به کانال تبلیغاتی شما شتابی را بدهد که به آن نیاز دارد.

    پیامک یکی از چندین روش برقراری ارتباط است که تک تک گوشی های موجود در دنیا قابلیت استفاده از آن را دارند، و برای بهره وری از آن به هیچ برنامه ی جانبی و خاصی نیاز نیست. پیامک قادر است به یک عنصر انعطاف پذیر و قدرتمند در کانال تبلیغاتی شما تبدیل شود. به سرویس پیامکی به عنوان شخص دست راست خود در کسب و کارتان فکر کنید که در افزایش سرمایه و رونق گرفتن کسب و کارتان با برقراری یک رابطه قوی و مثبت با مشتریانتان، به شما کمک می کند. یک مطالعه این موضوع را ثابت کرد که اضافه کردن سرویس های پیامکی به کمپین تبلیغاتی به میزان 20% رتبه ی باز شدن ایمیل را افزایش داد.


    مهمترین نکاتی که به هنگام راه اندازی سرویس پیامکی باید به آنها توجه داشته باشید!


    پیامک های بی ربط نفرستید!

    یادتان باشد که با ارسال پیامک ها شما با اشخاص معینی ارتباط برقرار می کنید. پیامک حالتی به شدت خصوصی دارد، بخاطر همین موضوع است که به میزان 98% احتمال خوانده شدن آن وجود دارد و همین دلیل بسیار محکمی بر آن است که شما محتوای پیام های خود را مرتبط و مناسب انتخاب کنید. همچنین اگر هدف گذاری خود را کمی مشخص تر کنید به نفع هزینه هایتان خواهد بود. برای نمونه بجای هدف گرفتن کل دنیا یا عموم مردم، خود گیرنده یا خانواده ی او را مورد هدف تبلیغات خود قرار دهید.


    اجازه بگیرید!

    برای استفاده از سرویس های پیامکی و فرستادن پیامک به مشتریان، گرفتن اجازه حیاتی ترین موضوع است، و دلیل آن نیز تنها به دلیل مقررات قانونی نیست. ارسال پیامک برای آن دسته از مشتریان و کاربرانی که به انتخاب خود عضو کمپین شما نشده اند تاثیر بسیار منفی دارد، به میزانی که 95% از دریافت کنندگان تبلیغاتی که به انتخاب آنها نبوده، پیامک را به عنوان یک مزاحمت گزارش داده اند.


    مشتریان خود را آماج بارانی از پیامک ها قرار ندهید!

    در دنیای تبلیغات پیامکی، نادیده گرفتن پیامک ها به آسانی نادیده گرفتن ایمیل ها نیست. جالب است بدانید که 83% از مردم این انتظار را دارند که نهایتاً دو پیامک در ماه از شرکت یا کمپینی که در آن عضو شده اند دریافت کنند و تنها 2% از مردم طاقت دریافت 5 پیامک در ماه را دارند، پس با حساب و کتاب دقیق گام بردارید.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها