لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    فروشندگان اتومبیل چگونه می‌توانند از سامانه پیامکی در کار خود بهره ببرند؟
    تجارت اتومبیل می تواند مسیری پر از فراز و نشیب باشد، و ممکن است بسیار کار دشواری باشد اینکه در زمان مناسب این نکته را متوجه بشوید که کسب و کارتان نیاز به شتاب بیشتری دارد یا خیر. واسطه گری در این تجارت ممکن است به تلاش های بسیاری نیاز داشته باشد، و فروشندگان موفق به خوبی بر این موضوع واقف هستند که کلید موفقیت در این کسب و کار و تبدیل کردن خریداران به مشتریان دائمی نیاز به برقراری یک ارتباط قوی و نزدیک با آن ها را دارد. اینجاست که خدمات پیامکی برای فعالین در کسب و کار اتومبیل نیز مفید واقع می شود، چرا که بهترین راه برای ارتباط داشتن با مشتریان است.
    آرش علیمحمدی
    1396/03/28

    2822 نفر

    در اینجا ما بهترین و کاربردی ترین راهکار ها و راهنمایی ها را برای بهره وری از خدمات پیامکی در کسب و کار اتومبیل برایتان گرد هم آورده ایم و باور داریم که با استفاده از این راهکار ها شما در تجارتتان تخت گاز خواهید رفت!


    موثر کردن کارایی

    خدمات پیامکی، این امکان را به شما می دهند تا به راحتی هرچه تمام تر از عهده ی کارهای روزمره و طاقت فرسای کاریتان بر آمده و شتاب کم شده ی خود را جبران کنید. شما می توانید برای مشتریان خود هشدارها و یادآورهایی را بفرستید تا زمان انجام تست درایو یا رانندگی آزمایشی با خودروی موردنظرشان را فراموش نکنند و فروشنده و کارکنان شما را معطل نکنند، یا اینکه برای پرداخت اقساط و موارد مالی دیگر نیز این پیامک های یادآوری را ارسال کرده و با این کار همیشه کارها را به موقع و منظم انجام دهید.

    اگر شما از سرویس دهندگان پیامکی همچون Trumpia استفاده می کنید، این امکان برای شما وجود دارد که به شکل خودکار و روزمره پیامک هایی را برای ارسال به مشتریان تعیین کرده و با این کار در زمان خود نیز صرفه جویی کنید. شما قادر هستید پس از انجام تست درایو ها یک پیامک برای بررسی اوضاع ارسال کرده یا پرداخت ها را به مشتریان خود یادآور شوید، این کار زمان بیشتری در اختیار شما قرار می دهد تا کارهای مهمتری را انجام بدهید.


    انجام مزایده ها یا فروش بهتر

    مزایده ی ماشین امروزه بیشتر از هر چیز دیگری رایج شده است، اما راه های سنتی اطلاع رسانی و تبلیغاتی سنتی مانند ایمیل و آگهی های تبلیغاتی دیگر به اندازه ی کافی پاسخگو نیستند. با استفاده از خدمات پیامکی، شما به سادگی قادر خواهید بود که مزایده را به اطلاع مشتری برسانید و از این موضوع مطمئن باشید که مشتری از این آگهی باخبر شده است. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از کلمات کلیدی و گزینه های انتخابی در متن پیام کوتاه های خود به مشتری این اجازه را بدهید تا برای شما گزینه ای را ارسال کرده و شما نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید که کدام مشتریتان از چه نوع مزایده ای بیشتر استقبال می کند. سپس می توانید به هنگام رخ دادن و نزدیک شدن به تاریخ برخی از مزایده های خاص، به آن دسته از مشتریانی که علاقه نشان داده بودند با ارسال یادآورها خبر دهید که چنین مزایده ای در حال انجام است.


    اگر فراخوان یا جمع آوری (بر اساس عیب و نقص) برای ماشینی وجود داشت، برقراری ارتباط و اطلاع رسانی به مشتری بسیار ساده تر خواهد بود.

    امروزه عمل فراخواندن ماشین ها خوشبختانه به ندرت اتفاق می افتند، اما اگر چنین موقعیتی برایتان پیش بیاید، با استفاده از سرویس های پیامکی دیگر دردسر عدم دسترسی به مشتریان را نخواهید داشت با ارسال پیامک به آسانی آنها را مطلع خواهید کرد. فرستادن ایمیل تا حدودی کار بیهوده ای است چرا که امکان باز شدن و خوانده شدنشان بسیار کم بوده و اگر هم خوانده شوند، این اتفاق با تاخیر زیادی می افتد و برای مواردی که احتمال خطر جانی وجود دارد راه مطمئنی برای آگاه سازی نیست.


    بنا به رتبه و میزان 98% احتمال خوانده شدن، فرستادن پیامک بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان بوده و برای اطلاع رسانی به آنها راه بهتری وجود ندارد.


    افزایش فروش

    آیا به فکر افزایش فروش تعطیلاتی خود هستید؟ استفاده از خدمات پیامکی بهترین راه برای بالا بردن میزان فروش است. ارسال پیامک به مشتریان این امکان را برای شما فراهم می کند تا به آن دسته از مشتریانی که علاقمند به ماشین های خاصی هستند یا قصد خرید اتومبیل دارند اطلاعات کافی و مفیدی درباره ی ماشین های تازه ی خود بدهید و آنها را از تاریخ پیش خرید ها آگاه کنید.

    ممکن است که مشتریانی در جستجوی یک معامله مناسب و خوب باشند و تا به دست آوردن آن صبر کنند، پس استفاده از پیامک برای واسطه های این کسب و کار بهترین راه است تا پیشنهادات خود را به گوش این دسته از مشتریان برسانند. تمام اینها این معنی را می دهد که شما هزینه ی خود را صرف موضوع مناسبی کرده و این تبلیغات انجام شده احتمال بسیار بالتری دارند که به معاملات واقعی و سودمند تبدیل شوند. سبب می شود که مشتریان بیشتری به شما مراجعه کرده و معاملات بیشتری را انجام دهید.


    هماهنگ کردن و به روزرسانی اطلاعاتی برای تعمیر خودرو

    واسطه ها معمولاً بهترین رو های کاری در تجارت را در اختیار خود دارند، ام این راه کار ها ممکن است به سادگی ناکارآمد و بی اثر شوند. برقراری ارتباط با مشتری با استفاده از ارسال پیامک بهترین راه برای این کار است که از مشتری بخواهید بازگردد، و همچنین از خدمات پیامکی را میتوانید برای اطلاع رسانی به مشتری برای اعلام زمان مراجعه برای تحویل خودرو و اتمام دوره ی تعمیر استفاده کرده و حتی به آن ها قیمت ها را نیز به صورت یکجا یا مرحله به مرحله اعلام کنید. در حقیقت، 42% از خریداران ماشین این موضوع را بیان کرده اند که ترجیح میدهند به واسطه ها یا تعمیرکاران پیامک بدهند تا اینکه با آنها تماس بگیرند.


    بازخوردهای بهتری بگیرید

    آیا میخواهید از این موضوع که مشتری از فروشنده های شما و مکانیک های شما رضایت دارند یا خیر، اطلاع پیدا کنید؟ استفاده از نظرسنجی های پیامکی بهترین روش برای این کار است، زیرا میزان پاسخدهی بسیار بالاتری نسبت به ایمیل دارند، و اگر خدمات دهنده پیامکی را پیدا کنید که این نظرسنجی ها را برای مشتریانتان به صورت اتوماتیک ارسال کند، به میزان خیلی بالاتری چاسخ دریافت می کنید.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها