لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    پرهیز از اشتباهات رایج در بازاریابی پیامکی
    امروزه گوشی های افراد تبدیل به شرکت های آن ها شده اند، همیشه نزدیک و دم دست هستند و آن ها را به همراه خود به همه جا میبرند. این امر یک زمینه ی ایده آل برای بازاریابی پیامکی ایجاد می کند.
    آرش علیمحمدی
    1396/04/21

    3102 نفر

    اگر این زمینه ها به درستی به کار گرفته شود، با مشتریان خود ارتباط نزدیک و مثبتی برقرار می کنید، رابطه بهتری با برند تجاری خود به وجود می آورید، فراهم کردن پشتیبانی های مختصر و مفید و حتی برگزاری و استفاده از نظرسنجی های پیامکی تا توسط مشتریان پاسخ داده شوند و شما بیشتر از عادات و علایق آن ها باخبر شوید.

    مقدمه

    امروزه گوشی های افراد تبدیل به شرکت های آن ها شده اند، همیشه نزدیک و دم دست هستند و آن ها را به همراه خود به همه جا میبرند. این امر یک زمینه ی ایده آل برای بازاریابی پیامکی ایجاد می کند. اگر به درستی به کار گرفته شود، با مشتریان خود ارتباط نزدیک و مثبتی برقرار می کنید، رابطه بهتری با برند تجاری خود به وجود می آورید، فراهم کردن پشتیبانی های مختصر و مفید و حتی برگزاری و استفاده از نظرسنجی پیامکی که توسط مشتریان پاسخ داده شوند و شما بیشتر از عادات و علایق آن ها باخبر شوید.


    اما باید توجه داشته باشید که در این مسیر چاله های سرپوشیده ای نیز وجود دارند که باید مراقب آن ها باشید. چند راهنمایی کوچک می تواند شما را در این مسیر یاری کند تا تجارت خود را پیش برده و در همین حین اعتبار برند خود را در چشمان مشتریانتان حفظ کنید.

    بازاریابی پیامکی: چگونه از اشتباهات رایج پرهیز کنیم؟
    آدابی که در متن پیام باید رعایت کنید

    شما قطعا نمی خواهید که با ارسال پیامک‌های پیاپی مزاحمت ایجاد کنید. این شرایط حتی هنگامی که دوستان و خانواده هم پیامک بدهند، بسیار آزار دهنده است. مسلماً آخرین چیزی که بخواهید این است تا با بازاریابی پیامکی خود مشتریان خود را تحریک کرده و باعث آزار و اذیت آن ها شوید.

    خط بسیار باریکی مابین (تعداد پیامک زیاد) و (تعداد پیامک ناکافی) وجود دارد که باید آن را با احتیاط بسیار بالا به آن توجه داشت. پیام های منظم به موقع می توانند شما را در ذهن مشتری حفظ کنند و اطمینان حاصل کنند که شما را فراموش نخواهند کرد. شما همچنین باید یک چارچوب زمانی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی خود مشخص کنید، برای مثال در طول روز چندبار پیامک بفرستید یا اینکه به هنگام شب هرگز پیامکی را برای مشتریان خود نفرستید تا آن ها را از دست ندهید.

    همانند دیگر انواع بازاریابی مستقیم و یا شخصی، شما نیاز به رضایت مشتریان خود دارید. پس اطمینان حاصل کنید که پیش از آن که شما پیامی را برای مشتریان خود بفرستید، این اختیار را به آن ها بدهید تا با انتخاب خود به عضویت کمپین شما در بیایند و پیامک های شما را با رضایت کامل دریافت کنند.


    تعارض در فراخوانی که به مشتریان القا می کنید

    فضای زیادی برای متن های طولانی در یک پیامک وجود ندارد، و این می تواند برای شما یا مشتریتان یک شاخصه ی مفید باشد. ساده سازی فراخوان ها نمی تواند به شکل مطلوبی نظر مشتریان را جلب کند و تجارت های هوشمندانه این را به خوبی می دانند که باید در مشتری خود ایجاد علاقه کنند.


    واضح است که رعایت و به کار گیری این نکات به تجارت شما کمک شایانی می کند:

    •     آگهی تبلیغاتی: درباره ی چه چیزی است؟
    •     مخاطبان شما: آن ها باید دقیقاً چه کاری انجام بدهند؟ (برای مثال: عدد 2 را به 1234567 ارسال کنید)
    •     اقدام: اگر گام های دیگری وجود داشته باشد، چه هستند؟
    •     پاداش: انگیزه مشتریان شما چیست؟


    نقض قوانین مقررات هرزنامه (یا همان Spam)

    به جای نگاه‌کردن به قوانین انطباق به عنوان یک مانع ، به مزایای این امر دقت کافی داشته باشید که با راه اندازی و برپایی یک کمپین خوب و مناسب برای آن مشتریانی که تصمیم به اقدام و خریدی را دارند، سرویس خود را فراهم کرده و در اختیارشان قرار دهید. درست است که شمار پایین‌تری از مشتریان را هدف می‌گیرید اما یک محیطی پر از قدردانی و اعتماد برای مشتریان خود ایجاد می‌کنید.


    با این چند نکته مفید می توانید مطمئن شوید که قوانین CASL را نقض نمی کنید:

    •     اطمینان حاصل کنید که مشتریان به اختیار و انتخاب خود به عضویت کمپین تبلیغاتی شما در آمده باشند: این کار طالب تلاش بیشتر و رویکردهای تازه ای است، اما توجه کنید که با این کار مشتریان شما با اعتماد بالایی که به برند شما دارند با دیدن پیامک تبلیغاتی شما آن را باز کرده و به فراخوان شما در متن پیام عمل خواهند کرد.
    •     اطمینان حاصل کنید که اطلاعات بر اساس قوانین هرزنامه جمع آوری شده است: تمام اطلاعات جمع آوری شده باید به صورت آزادانه با دانش و رضایت مشتری داده شود.
    •     یک متن الزامی را با پیام خود ارسال کنید: مشتریان شما باید قادر باشند تا با ارسال کلمه (توقف)، از دریافت پیامک های تبلیغاتی شرکت شما انصراف داده و همچنین باید آن ها را از هزینه و نرخ این پیام ها آگاه سازید، بسیار مهم است که به حریم شخصی مشتریان خود احترام بگذارید.
    •     اطمینان را در میان سوابق عضویت ها ایجاد کنید: در صورت شکایت، شما باید یک رکورد دقیق که شامل نام مشتری، تاریخ انتخاب و تاریخ ارتباط برای هر شخص ثبت شده در لیست شما باشد.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها