لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    بهبود تجربه بیماران دندانپزشکی از طریق سرویس پیام کوتاه
    ارائه کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی از جمله مطب های دندانپزشکی می توانند از طریق سرویس پیام کوتاه تجربه خوبی برای بیماران ایجاد کرده و عملکرد و درآمدهای خود را نیز بهبود بخشند. ما در این مطلب به این موضوع می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/05/02

    2651 نفر

    بررسی ها نشان می دهد که بیماران، از جمله بیماران دندانپزشکی، ترجیح می دهند تا با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی درمانی از طریق پیام کوتاه ارتباط برقرار کنند. در دوره کنونی این روش برای بیماران دارای گوشی های هوشمند راحت تر است و به کاهش آمار قرارهای ویزیت بلاتکلیف منجر می شود.

    اگرچه ممکن است هنوز دوران وابستگی به کارت پستال ها و پیغام های صوتی برای یادآوری کننده های قرار ویزیت تمام نشده باشد، اما به دلیل رشد محبوبیت سرویس پیام کوتاه به عنوان یک کانال ارتباطی در بین بسیاری از مطب های دندانپزشکی و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی می توان گفت که در حال نزدیک شدن به پایان خود است. با وجود بیش از 240 میلیون کاربر دارای گوشی های هوشمند در آمریکای شمالی در سال 2017، وابستگی و تقاضا برای سرویس های پیام کوتاه از جانب مصرف کنندگان رشد داشته است، این موضوع کاربران را قادر می سازد تا با مشاغل و برندهای مورد استفاده و مورد اعتماد خود تعامل داشته باشند.

     

    لطفا مطالعه کنید : سامانه پیامکی مشاغل

     

    نتایج یک پژوهش ملی جدید نشان می دهد که مصرف کنندگان استفاده از پیامک برای ارتباط با مشاغل را به ارتباط ایمیلی و صوتی ترجیح می دهند و آن را روشی مناسب و سریع می دانند.

    •     شرکت کنندگان در این پژوهش 82 درصد از پیام های متنی دریافتی خود را ظرف 5 دقیقه پس از دریافت می خوانند، اما فقط یک ایمیل از چهار ایمیل تجاری دریافتی را باز کرده و مطالعه می کنند.
    •     تقریباً نیمی از شرکت کنندگان در این پژوهش (حدود 47 درصد) اعلام کرده اند که اگر یک شرکت سرویس پیامک را به عنوان یکی از کانال های ارتباطی خود معرفی نکند، واکنش منفی نشان می دهند.

    مطب های دندانپزشکی، داروخانه ها و سازمان های بهداشتی و درمانی خلاق دیگر به طور فزاینده در حال استفاده از پیامک به عنوان یک کانال ارتباطی استراتژیک هستند تا تجربه بیماران را آسان تر و مطلوب تر کنند. در ادامه به نتایج این کار اشاره می کنیم.

    کاهش قرارهای ویزیت بلاتکلیف - قرارهای از دست رفته تاثیر زیادی بر روی درآمد ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی می گذارد. به طور میانگین حدود 10 درصد از قرارهای ویزیت دندانپزشکی به صورت بلاتکلیف می ماند. با این وجود، مطب ها می توانند از طریق اجرای درست یادآوری کننده های قرار ویزیت و روش های دندانپزشکی تعداد قرارهای بلاتکلیف را به حداقل برساند و درآمدهای خود را افزایش دهند. 20 درصد از بیماران شرکت کننده نظر مثبتی نسبت به این اقدام داشتند. در واقع، 55 درصد از شرکت کنندگان در این پژوهش پیام کوتاه را به عنوان روش مورد پسند خود برای یادآوری قرار ویزیت اعلام کردند، این در حالی است که فقط 35 درصد از شرکت کنندگان ایمیل را روش مورد پسند خود اعلام کردند.

    به حداکثر رساندن برنامه های زمان بندی و به حداقل رساندن هزینه های کاربردی - همچنین مشخص شده است که پیامک می تواند برنامه های زمان بندی قرار ملاقات و کارگزینی را بهینه سازی کند. مطب های دارای لیست های انتظار این امکان را دارند تا قرارهای ویزیت لغو شده و آزاد شده در لحظات آخر را از طریق پیامک به بیماران اطلاع دهند، این کار بیماران را قادر می سازد تا این قرارهای خالی شده را پر کنند و پرسنل موجود که قرار بود در این قرارهای خالی بیکار باشند مشغول به کار می شوند.

    پیامک همچنین از لحاظ سریع بودن در مقایسه با تماس‌های تلفنی کاربردی‌تر است. Weave، شرکت سازنده نرم افزار ارتباطی بیماران، اشاره می‌کند که به طور میانگین هر تماس تلفنی 90 ثانیه طول می‌کشد، در حالیکه ارسال یک پیامک فقط 13 ثانیه زمان می‌برد. این باعث صرفه جویی حدود 12 ساعت در ماه می‌شود، لازم به توضیح نیست که با این سرویس بیماران نیز از یک روش سریع و مستقیم برای هماهنگ کردن برنامه زمانی قرارهای خود بهره‌مند می‌شوند.

    مرتبط نگه داشتن بیماران در بین ویزیت ها - با سرویس پیام کوتاه می‌توان مطمئن شد که بیماران در خانه نیز مراقبت های بهداشتی خود را ادامه می دهند. نرم افزارهایی مانند Text2Floss برای کاربران یادآوری کنندگان متنی ارسال می کند تا مسواک زدن و نخ دندان کردن را به آنها یادآوری کند و می تواند تذکراتی را برای کارهایی مانند استفاده از دارو قبل از ویزیت برای آنها ارسال کند. یادآوری کننده های مراقبت های پیشگیرانه و مواردی مانند این یک رابطه قوی بین بیمار و ارائه کنندگان خدمات بهداشتی ایجاد می کند و می تواند احتمال مراجعه بیماران در آینده برای چکاپ های منظم را افزایش دهد.

    ارائه روش های ارتباطی متعدد به بیماران ( از قبیل: تماس تلفنی، ایمیل مستقیم، پیامک و غیره) انعطاف پذیری لازم برای تعامل با مطب دندانپزشکی را برای آنها فرآهم می کند، به طوری که آنها در این مطب ها احساس راحتی می کنند. ایجاد یک تجربه لذت بخش برای بیماران فراتر از آن چیزی است که در طول یک معاینه یا پروسه دندانپزشکی اتفاق می افتد.

    در سایت شرکت Weave نوشته شده، " بیایید واقع بین باشیم: بیماران هرگز انجام روال دندانپزشکی را  فقط به دلیل شگفت انگیز بودن تمیز کردن دندان ها به دوستان خود توصیه نمی کنند. برای این کار ترکیبی از کیفیت مراقبت بهداشتی (مزیت عملکردی) به همراه مزایای احساسی بیشتر از جمله، سرویس و توجه اختصاصی، امکانات مناسب مانند وای فای داخل مطب و کاهش مشکلات مربوط به تعامل بیمار نیاز است، بدین ترتیب است که یک بیمار وفادار ایجاد می شود. "

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها