لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    برخی از مزایای بازاریابی پیامکی
    بازاریابی پیامکی برای کسب و کارها در دنیای امروز بسیار اهمیت پیدا کرده است و مشاغل به دنیال معرفی خود و جذب مشتریان از طریق این سرویس هستند. ما در این مطلب به مزایای بازاریابی پیامکی می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/06/14

    2674 نفر

    بازاریابی پیامکی یا سرویس پیام کوتاه (SMS) یک نوع ارتباط ارزان، خصوصی و فوری است. این نوع بازاریابی مشاغل را قادر می سازد تا از طریق ارائه پیشنهادات زمانی به مشتریان خاص دسترسی پیدا کرده و با هزینه پایین به گروه های بزرگی از مردم پیام ارسال کنند.

    اکثریت مردم به دقت پیام های خود را کنترل کرده و آنها را می خوانند، بنابراین این سرویس در مقایسه با بازاریابی مستقیم پستی یا ایمیلی احتمال اینکه پیام های شما نادیده گرفته شوند بسیار پایین است. با این وجود، در پیام رسانی پیامکی تجاری قوانین سختی بر حفظ حریم خصوصی افراد حاکم است. در نتیجه اگر در فکر انجام بازاریابی پیامکی هستید باید آگاه، دقیق و مسئولیت پذیر باشید.

    انواع بازاریابی پیامکی

    بازاریابی پیامکی شامل موارد زیر است:

    • هشدارهای فروش درباره موارد ویژه و پیشنهادات محصولات
    • لینک ها به آپدیت های وب سایت
    • یادآوری کننده های قرار یا تحویل یا یادآوری کننده های قرارهای سوار کردن و رساندن افراد
    • پیام های شخصی، برای مثال تبریک سالگرد تولد

    نکته هایی در زمینه بازاریابی پیامکی

    کوتاه بودن. اگر پیام شما کوتاه و دقیق باشد احتمالاً مخاطب شما تمایل بیشتری به خواندن آن خواهد داشت. سعی کنید بر روی پیام هایی تمرکز کنید که مخاطب شما برای خواندن آن نیازی به پایین کشیدن متن پیام نداشته باشد، برای مثال: پیشنهادها، یادآوری کننده ها، تبریک ها، پیوست ها.

    احترام به فضای شخصی مشتریان. گوشی موبایل یک دستگاه شخصی است و کاربران تمایل دارند تا به پیام های متنی به عنوان یک ابزار غیر رسمی برای ارتباط بنگرند. مخاطبان شما ممکن است پیام غیر منتظره شما را مزاحمت آمیز در نظر بگیرند، بنابراین پیام شما باید مودبانه و کاربردی بوده و بیش از اندازه صمیمانه نباشد.

    استفاده افراطی از پیامک. به دلایل کاملاً مشخص پیام های متنی ارسالی از جانب کسب و کار شما باید خلاصه بوده و به صورت ارسال مکرر نباشند.

    داشتن دلایل مناسب برای ارسال پیامک. کاربران گوشی های موبایل از سرویس پیامک برای انتقال پیام شخصی خود یا کسب مزایای مفید و واقعی استفاده می کنند. بنابراین شما باید از پیام های خود برای انتقال اطلاعات، ارسال یادآوری کننده ها، تنظیم یک قرار یا ارسال یک لینک یا آپدیت استفاده کنید.

    مسئولیت پذیر بودن. قانون Spam Act 2003 (Cwlth) نه فقط برای بازاریابی ایمیلی بلکه همچنین برای سرویس پیام کوتاه گوشی های موبایل نیز اعمال می شود. به دلیل افزایش کلاهبرداری های پیامکی شیادانه و فریبنده، بسیاری از کاربران گوشی های موبایل نسبت به بازاریابی پیامکی محتاط هستند. طبق قوانین استرالیا فرستادن پیام های الکترونیکی تجاری بدون درخواست مشتری غیر قانونی است. طبق قانون هر پیام و ایمیل تجاری ارسالی باید شرایط زیر را داشته باشد:

    • رضایت- مخاطب باید رضایت خود را برای دریافت پیام اعلام کرده باشد، یا اینکه او باید مشتری شما بوده یا فردی باشد که ارتباطی با کسب و کار شما داشته باشد.
    • مشخص بودن – پیام باید دقیقاً کسب و کار شما را مشخص کند.
    • لغو اشتراک – پیام باید قابلیت لغو اشتراک داشته باشد تا مخاطب بتواند در صورت تمایل از دریافت پیام های بیشتر انصراف دهد. شما باید ظرف مدت 5 روز کاری به درخواست های لغو اشتراک پاسخ دهید.

    شما حق ندارید یک پیام الکترونیکی بدون رضایت مخاطب را برای او ارسال کنید، هرچند که این پیام محتوی گزینه لغو اشتراک باشد و حتی اگر شما سریعاً به درخواست های لغو اشتراک پاسخ دهید. با این وجود، اگر مخاطبان با دریافت پیامک از طرف کسب و کارها موافقت کنند شما می توانید یک لیست از تماس‌های مناسب با کسب و کار خود را از یک سازمان دیگر خریداری کنید.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها