لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    5 استراتژی مهم در بازاریابی پیامکی
    بازاریابی پیامکی در دنیای امروز نقش بسیار مهمی را به خود گرفته است و کسب و کارها با استفاده از این سرویس می توانند مزایای زیادی کسب کنند. برای دستیابی به این مزایا به کار گیری استراتژی های مناسب بسیار اهمیت دارد . ما در این مطلب به 5 استراتژی مهم اشاره می کنیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/06/19

    4306 نفر

    وقتی شما می دانید که بازاریابی موبایلی در دنیای دیجیتال دائماً در حال تغییر امروز هنوز نسبتاً جدید است ایجاد یک کمپین بازاریابی پیامکی موفق می تواند کار دشواری باشد و اگرچه از زمان ایجاد سرویس پیام کوتاه مدت زیادی می گذرد اما بازاریابی پیامکی هرگز تا به این حد جذاب نبوده است.

    پنل اس ام اس چیست ؟ سرویس پیام کوتاه از جمله پلتفرم های کوچک بسیار خوبی است که اغلب به دلایل مزایای زیاد، آن قدر کم مورد استفاده و توجه قرار گرفته که آن را به یک ابزار قدرتمند تبدیل کرده است. این سرویس بسیار ساده است. صرفاً به دلیل اینکه سرویس پیام کوتاه یک تکنولوژی نسبتاً قدیمی و ساده می باشد نمی شود تاثیر گذاری فراوان آن را نادیده گرفت. در واقع این موضوع کاملاً برعکس است.

    5 استراتژی مهم در بازاریابی پیامکی

    برای مثال میزان باز و خوانده شدن پیامک ها را در نظر بگیرید. با توجه به این که پنل اس ام اس یک قابلیت مورد اطمینان و پر استفاده در دستگاه های موبایل است (گوشی های هوشمند و گوشی های دیگر) به همین دلیل دارای نرخ خوانده شدن شگفت انگیز 97 درصد می باشد، به طوری که اکثریت پیامک ها در سه دقیقه اول بعد از دریافت شدن باز و خوانده می شوند. علاوه بر نرخ بالای خوانده شدن و متفاوت از پلتفرم های بازاریابی دیگر، پیامک اساساً به هیچگونه متن آگهی تبلیغاتی نیاز ندارد، مشکلات طراحی هرگز اجرای آن را به تاخیر نخواهد انداخت، ردگیری و ارزیابی آن ساده است، علاوه بر این موارد این سرویس ارزان است و مورد اعتماد اکثر کاربران موبایل می باشد. این سرویس این قابلیت را دارد که یک مسیر مستقیم به جیب بازار هدف شما ایجاد کند.

    5 استراتژی مهم در بازاریابی پیامکی

    با این وجود، اگر بخواهید همانند مسیرهای بازاریابی دیگر بهترین نتیجه را از این سرویس بگیرید باید آن را به درستی اجرا دهید. نباید تصور کنید که این سرویس مانند یک اکسیر جادویی است که به تنهایی تمام مسائل و مشکلات بازاریابی شما را از بین می برد.

    با توجه به تمام موارد اشاره شده، ما در ادامه به پنج نکته در زمینه ایجاد یک کمپین بازاریابی پیامکی موفق اشاره می کنیم.

    ارزش پیشنهادی

    این مورد گزینه اول در این لیست است و با اختلاف مهم ترین گزینه است.

    اگر فکر می کنید که این یک موضوع بدیهی است، کاملاً حق با شماست. اما حتماً چیزی است که باید گفته شود. در هنگام ارسال یک پیامک به مشتریان و مخاطبان باید به خاطر داشته باشید که شما در حال وارد شدن به فضای شخصی افراد هستید. بنابراین به یاد داشته باشید وارد شدن مشتریان به کمپین شما به قیمت صرف زمان از طرف آنها است. یک رقابت ترتیب دهید و به برنده آن جایزه دهید. یک تخفیف استثنایی ارائه کنید. یک معامله انحصاری و عالی پیشنهاد کنید. اما نباید پیشنهادی ارائه کنید که در جاهای دیگر یافت شود. وقت مردم را با تخفیف های عادی و رایج تلف نکنید. به خاطر داشته باشید که پیامک یک فضای امن است. از این امتیاز و مزیت سوء استفاده نکنید و مهمان خوبی باشید.

    شخصی نگه داشتن

    یک پرسش: آیا شما یک نامه معمولی در داخل صندوق پستی خود را که دارای یک عنوان الزام آور و آمرانه بوده و خطاب به صاحب خانه نوشته شده است را باز می کنید؟ پاسخ آن یک "خیر" جانانه است! (البته امیدوارم اینگونه باشد)

    اگر شما قصد دارید تا خود را به فضای خصوصی کسی دعوت کنید پس مطمئن شوید که روش ارتباطی شما با آن شخص محاوره ای و شخصی باشد. شما می خواهید تا مشتریان شما به کسب و کار شما همانند یک دوست مورد اعتماد نگاه کنند نه به عنوان یک فرد ناشناسی که با آنها مانند دیگران رفتار می کند. پیام های خود را کوتاه و دلچسب کنید. به این مثال توجه کنید: " سلام سام. تشکر به خاطر بازدیدت. ما منتظر دیدار مجدد تو هستیم به زودی. در مراجعه بعدی این پیام را نشان بده تا از 20 درصد تخفیف در خرید بعدی بهره مند بشوی."

    5 استراتژی مهم در بازاریابی پیامکی

    پیگیری مشکل شما را حل می کند

    اگر کنجکاوی در امور دیگران شما را به دردسر می اندازد، پیگیری چیزی است که مشکل شما را حل می کند.

    به عنوان یک قاعده کلی، مردم غافلگیر شدن را دوست ندارند . مردم پیگیری را می پسندند و در مورد بازاریابی پیامکی این اصل صحیح تر از هر حوزه دیگری است.

    اول از هر چیز، زمانی که کسی در یک کمپین پیامکی مشترک می شود شما باید او را از محتوای آن چیزی که در آن عضو شده است مطلع کنید. شما می توانید با برخی جملات توضیحاتی درباره خود ارائه کنید، برای مثال به این پیامک توجه کنید: " شماره موبایل خود را وارد کنید تا آپدیت های اختصاصی درباره محصولات جدید، حراج ها و تخفیف های عمده ما را دریافت کنید. " این کار یک روش عالی است تا مردم را از چیزی که بعد از ارائه اطلاعات شخصی خود به شما دریافت خواهند کرد مطلع کنید.

    همچنین مهم است که روی این کار تمرکز کنید. مانند کسی نباشید که دائماً قول تماس می دهد اما هرگز این کار را انجام نمی دهد. قابل اطمینان باشید. پیگیر باشید و در نتیجه پاداش آن را دریافت کنید.

    یک تجربه موبایلی یکپارچه

    درک این نکته مهم است که یک کمپین پیامکی نمی تواند به تنهایی و بدون فعالیت های بازاریابی موبایلی دیگر شما ( یا در واقع تلاش های بازاریابی کلی شما ) به حیات خود ادامه دهد.

    لینک های WAP تعبیه شده در یک پیامک می تواند مشتریان شما را به سادگی به مکان مناسب هدایت کند. گفته می شود که اگر شما قصد دارید تا مردم را به سایت خود هدایت کنید مطمئن شوید که سایت شما پاسخگو باشد، این یعنی این که آن باید با فرمت موبایل سازگار باشد. همچنین به خاطر داشته باشید که هر چقدر شما انجام کاری را برای مشتریان خود راحت تر کنید آنها نیز به احتمال زیاد تمایل بیشتری به انجام آن خواهند داشت.

    5 استراتژی مهم در بازاریابی پیامکی

    ایجاد حس فوریت

    حتی اگر شما یک پیامک دوستانه و با جمله بندی مناسب و با ارزش نیز برای مخاطب ارسال کرده باشید نیز هیچ تضمینی وجود ندارد که مشتری از خواسته شما پیروی کند. شما می توانید با ایجاد یک حس فوریت مردم را به کاری که از آنها انتظار دارید راغب کنید. برای مثال اگر شما یک کوپن تخفیف پیشنهاد می کنید باید به طور صریح اشاره کنید که این پیشنهاد فقط برای یک هفته اعتبار دارد.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها