لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    فواید استفاده از بازاریابی اس ام اسی برای آرایشگاه یا سالن زیبایی شما
    با توجه به اینکه روز به روز بر تعداد برندهایی که بدنبال جذب مشتری بیشتر هستند افزوده می شود، ارسال پیام متنی کوتاه تبدیل به یک ابزار بازاریابی موثر و اساسی شده است. بازاریابی اس ام اسی برای آرایشگاه یا سالن زیبایی که اداره می کنید هم فواید بسیاری دارد.
    هنگامه خدابنده
    1396/06/20

    3047 نفر

    به این ترتیب می توانید از همان ابتدا با مشتریان خود در ارتباط باشید. می توانید پیام های متنی شخصی سازی شده را برای هر نوع پیشنهاد ارسال کنید و مشتریانتان را با ارسال اخبار سالن خود به روز نگه دارید. بازایابی اس ام اسی به علاوه پلت فورمی عالی است برای جلوگیری از فراموشی وقت های از قبل تعیین شده مشتریان و تشویق آنها به مراجعه به سالن در موقعیت های خاص.

    یکی از فواید بازاریابی پیامکی برای آرایشگاه یا سالن زیبایی روش های مختلفی است که برای دسترسی پیدا کردن شما به مشتریانتان در اختیارتان می گذارد. تخفیفات و یادآوری های مربوط به وقت قبلی را می شود برای افزایش و حتی تقویت خدمات ارائه شده به مشتریان به کار بست. ارسال پیام متنی یکی از راه های راحت تبلیغ کسب و کار و بالا بردن تعداد مشتریان است. یکی از بزرگترین مشکلات سالن های زیبایی و آرایش آنست که فاقد نمایشگاه بوده و روزهای کسادی کارشان زیاد است، با بهره گیری از پنل پیامکی می توان به مقابله با این مشکلات پرداخت و پایگاه داده مشتریان را افزایش داد. در ادامه 5 نکته مهم برای استفاده از بازاریابی اس ام اسی را جهت سالن آرایشگاه و زیبایی در اختیارتان می گذاریم تا کسب و کار خود را رونق ببخشید.

    یادآوری وقت قبلی

    بعضی اوقات همه ما سرمان شلوغ می شود و پیش می آید که وقت های قبلی خودمان را فراموش کنیم. اما ارسال یادآوری ای ساده می تواند در وقت و هزینه شما و مشتریتان صرفه جویی ایجاد کند. با ارائه دادن گزینه لغو وقت قبلی به مشتریان می توانید جای خالی را به مشتری دیگری بدهید. بهترین شیوه ارسال این پیام ها آنست که مشتری را با نام خود خطاب قرار بدهید، زیرا اینگونه نه تنها پیامتان جنبه شخصی پیدا می کند بلکه مشتری هم در می یابد که پیام ارسالی واقعا برای او آماده سازی شده است و اشتباهی نیست. پیام را یک روز قبل از وقت قبلی طی زمان بعدازظهر یا اوایل عصر ارسال کنید. در اینصورت اگر مشتری قرارش را فراموش کرده باشد زمان برای تنظیم جدول کارهایش خواهد داشت. به علاوه زمان ارسال پیامک نسبت به روز بعد آنقدرها فاصله ندارد که فرد فراموش کند. درصورتی که نیاز است مشتری قبل از رسیدن به محل آماده سازی‌هایی را انجام دهد جزئیاتش را در اختیارش بگذارید.

    پیام های هدفمند

    برای ارسال پروموشن هایی که به نیازهای مشتریان ارتباط داشته باشد بایستی داده های کافی در خصوص مشتریان و اولویت هایشان در اختیار داشته باشید. به عنوان مثال، اگر مشتری دارید که هر دو هفته یک بار ابروهایشان را وکس می کند، برای وقت بعدی که جهت پیرایش از شما می گیرد پیامی حاوی تخفیف را برایش بفرستید. این نوع پروموشن وفاداری مشتریان را افزایش می‌دهد. احتمال ارتباط داشتن مشتریان با مکان هایی که تخفیف بدانها اختصاص می دهند و به ازای مراجعه شان به آنها برایشان مزیت قائلند، بیشتر است.

    وقت های خالی را پر کنید

    مطمئنا شما هم دوست دارید تمام وقت های خالی مانده را به مشتریان جدید اختصاص بدهید. به این منظور می توانید پیامی به مشتریان فرستاده و تخفیفی را به ازای رزرو طی روزهایی که سرتان خلوت است ارائه بدهید. به این ترتیب می شود روزها یا زمان های خاصی را در نظر گرفت. تازه اگر مشتری دوستی را نیز همراه خود اورد می تواند شامل تخفیف شود.

    نکات و توصیه ها

    اگر کارکنان متخصص نزد شما کار می کنند می توانید نکات زیبایی و آرایشی را هم به مشتریان خود عرضه کنید تا وجهه سالنتان بالا برود. افزون بر این می توانید با ارسال پیام هایی که راه حل هایی برای مشکلات مزمنی مثل پوست خشک یا چرب، مو خوره یا کف سر چرب را در خود داشته باشد فروش محصولاتتان را بالا ببرید.

    خدمات جدید

    از دیگر راه‌های عالی برای استفاده از مزایای اس ام اس آنست که محصولات یا روش‌های جدید مورد استفاده در سالن را به سمع و نظر مشتریان برسانید. به علاوه می‌شود برای 10نفر اولی که تقاضای محصول یا خدمت جدید را کرده‌اند تخفیف قائل شوید تا بدین شیوه از رزرو وقت توسط ایشان اطمینان حاصل‌شود. همین عمل را می‌توانید برای روزهای کسادی کار هم در نظر داشته باشید.

     

    یکی از سامانه های پیامکی مناسب برای تبلیغات سالن های آرایش و زیبایی و ارائه خدمات به مشتریان آنها، پنل اس ام اس نیازپرداز میباشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با 02141238 داخلی 1010 تماس حاصل نمایید.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها