لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    چرا سرویسهای پیامکی و باشگاه های بدنسازی یک رابطه ی ایده آل با هم دارند؟
    پس استفاده از از وب گردی، تماس های تلفنی و ارسال پیامک، پیگیری تناسب اندام به یکی از محبوب ترین استفاده ها از تلفن های همراه هوشمند بدل شده است. زمان همگام کردن آن با یکی از اپلیکیشن های موجود تناسب اندام، ژیروسکوپ ها، سرعت سنج ها و دیگر لوازمات سخت افزاری مستقر در گوشی های هوشمند آنها را شایسته ی این نام کرده است که مربی های ورزشی جیبی خطاب شوند.
    آرش علیمحمدی
    1396/06/29

    3072 نفر

    آیا نگران کالری بدن خود هستید؟ برای انجام اینکار یک اپلیکیشن وجود دارد. آیا به شکل وسواس گونه ای به یک رژیم غذایی سختگیرانه برای تمرینات خود پایبند هستید؟ برای این منظور هم یک اپلیکیشن خاص برای شما وجود دارد، بین تکنولوژی هنرمندانه ی طراحی گوشی های هوشمند و صنعت به شدت در حال توسعه ی اپلیکیشن ها تمام جنبه های سلامت فردی پوشش داده شده است. پیامک های انگیزشی، رصد کردن فعالیت، هدف گذاری، رژیم غذایی حتی جریمه هایی برای نایده گرفتن جلسات تمرینی افراد.  

    با در نظر گرفتن ازدیاد راه حل های پیشرفته در دنیای تناسب اندام، ارسال پیامک یک راه حل بسیار کارآمد و مفید به نظر می رسد. سرویس های پیامکی جای خود را در دل باشگاه های بدنسازی به خوبی باز کرده اند و برای باشگاه ها و اعضای آن یک راه قابل اعتماد برای در تماس بودن فراهم کرده اند. فراوانی اپلیکیشن ها گلچین کردن ماهانه ی آنها را به امری ساده بدل کرده است. آنها یا کنار گذاشته میشوند یا اینکه با هم مورد استفاده قرار میگیرند.
    از طرفی دیگر ارسال پیامک با یک حضور دائمی و رتبه ی بسیار بالایی از نظر باز شدن و خوانده شدن نسبت به هر راه ارتباطی دیگری روشی بسیار موثر و کارآمدتر است.

    اگر به این فکرهستید که یک راه مفید برای کارآمد کردن استراتژی های بازاریابی باشگاه بدنسازی خود یافته و از آن در جهت افزایش اعضای باشگاه خود استفاده نمایید، حتما بکارگیری سرویس های پیامکی در برنامه ریزی های بازاریابی خود در نظر بگیرید.

    لغو برگزاری جلسات و یادآوری ها

    گوشی های تلفن همراه به عنوان یک وسیله ی سازمان دهنده ی شخصی به شمار می روند. به منظور لغو جلسات در لحظه ی آخر، سریع ترین و قابل اتکا ترین راه برای رساندن پیام، ارسال پیامک است. بیشتر پیامک های ارسالی ظرف چند دقیقه ی ابتدایی پس از دریافت توسط گیرنده، خوانده می شوند. سرویس های پیامکی به شما کمک میکنند تا از آمدن اعضای باشگاه در روزهایی که جلسات ورزشی آنها لغو شده است و این امر سبب آزار آنها می شوند جلوگیری کنید.

    اعلان ها

    اعضای جدید باشگاه ممکن است درباره ی تمرین کردن در ساعات شلوغ باشگاه مردد و مضطرب باشند. مخصوصا اگر در مورد وزن و یا سطح تناسب اندام خود دارای اعتماد به نفس کافی نباشند حتی ورزشکاران حرفه ای و سنگین وزن نیز ممکن است ترجیح دهند که در ساعات خلوت تری در باشگاه به تمرین خود بپردازند. با کمک سرویس های پیامکی، شما قادر خواهید بود تا به اعضای نزدیک به باشگاه، خلوت شدن ناگهانی آن را اطلاع رسانی کنید.

    برنامه های تمرینی شخصی سازی شده

    رژیم های تناسب اندام نیاز دارند تا با افزایش وزن و تغییر حجم عضلات به صورت دائم دستخوش تغییر شوند. پیگیری یک برنامه ریزی که بصورت دائم در حال رشد است، با استفاده از یک برنامه ریزی روزانه ی اعمال شده با استفاده از سرویس های پیامکی، کاری بسیار ساده تر است. مشابه به این، پیروی از رژیمهای غذایی نیز کار بسیار ساده تری خواهد بود اگر تمام دستورالعمل های لازم الاجرا در قالب یک پیامک اطلاع رسانی گردد.

    پیامک ها را می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که اندکی پس از اتمام وعده های غذایی برای کاربران ارسال شوند. هر کدام از پیامک ها می توانند شامل یک لینک به یک دستورالعمل غذایی خاص باشند. شما می توانید لیستی از اقلام مورد نیاز خود را به منظور خریداری از سوپرمارکت، تهیه نمایید و یا اینکه یه توصیه ی رژیمی از یک متخصص را اطلاع رسانی کنید.

    حمایت های انگیزشی

    اختصار موجود در محتوای هر پیامک، آنرا به یک کانال اطلاع رسانی ایده آل برای ارسال پیامک های انگیزشی و راهنمایی هایی به منظور ارتقاء سطح سلامتی، تبدیل کرده است. مشتریان خود را با برقراری یک ارتباط صمیمانه و حمایتی، در مسیر درست نگه دارید.
    هنگامیکه درباره‌ی ارسال پیامک به چندین نفر در آن واحد فکر می‌کنید، استفاده  از‌ سرویس‌های پیامکی یک روش بی‌همتا به شمار می‌رود. بنابراین قدرت سرویس‌های پیامکی را برای بکارگیری در استراتژی‌های تجاری باشگاه بدنسازی خود و ارتقا منافع خود و رضایت مشتریان، دست کم نگیرید.

    پنل اس ام اس نیازپرداز

    پنل اس ام اس نیازپرداز نماینده بدون واسطه ارتباطات سیار با پشتیبانی از اپراتورهای 1000و 2000 و 3000 و 5000 و خط ثابت واسط ها را حذف کرده و کمترین تعرفه پیامک و بیشترین و بروزترین امکانات پنل پیامک را ارائه میدهد.

    تیم حرفه ای پشتیبانی پنل پیامکی نیازپرداز 24 ساعته در 7 روز هفته اماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما میباشند.
    پنل پیامکی نیازپرداز با کادری مجرب در واحد فروش اماده ارائه مشاوره برای خرید پنل اس ام اس مناسب شغل شما میباشد.
     

    مشاوره رایگان 02141238   داخلی 1010

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها