لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    7روش استفاده از بازاریابی اس ام اسی توسط مربیان بیزنس
    دنیای بازاریابی دیجیتال دنیایی است پر سرعت و رقابتی. در عصر دیجیتال شاهد افزایش تقاضا برای استفاده از دانش مربیان کسب و کار برای کمک به صاحبان بیزنس ها در تمامی جنبه های مربوط به کارآفرینی هستیم . از بحث دیدگاه نسبت به پول تا راه حل های فناوری ، بدست آوردن درآمد غیر فعال و جذب مشتریانی که حاضر به پرداخت مبالغ بالا باشند ، این روزها در هر زمینه ای می توان از مربیان بیزنس استفاده کرد .
    هنگامه خدابنده
    1396/07/02

    3226 نفر

    اما اگر شما خود جزو اداره کنندگان بیزنس مربیگری باشید می دانید که رتق و فتق کردن امور این بیزنس آنچنان هم ساده نیست . با توجه به تعداد بسیار زیاد مربیانی که در جامعه وجود دارند انجام کاری که باعث شود متمایز شده و یک سر و گردن از باقی افراد هم صنف خود بالاتر باشید مشکل است. بنابراین، برای بازاریابی کردن بیزنس مربیگری خودتان نیازمند انواع و اقسام روش ها هستید. بازاریابی پیامکی روشی عالی برای آگاهسازی دیگران در مورد پروموشن بیزنس مربیگری که شما اداره می کنید ، جذب کردن مشتریان جدید و اطمینان یافتن از رضایت کامل مشتریانتان از سرویس های عرضه شده است . با بهره گیری از اس ام اس می توانید از یادآوری به مشتریان در مورد تماس ها و ملاقات ها برای ارسال پیشنهادات ویژه ، تا پیش فروش کردن محصولات جدید و دریافت بازخورد را از مشتریان انجام بدهید. بازاریابی اس ام اسی برای آندسته از مربیان هوشمندی که بدنبال توانمندسازی تلاش های بازاریابی شان هستند رویایی است.
    در ادامه هفت روش منحصر به فرد را پیشنهاد می دهیم که مربیان می توانند  در قالب این هفت روش از بازاریابی اس ام اسی در بیزنس خود استفاده کنند:

    1-با استفاده از پیام رسانی اس ام اسی به عنوان یک بنچمارک ، پایگاه های خود را پوشش بدهید 

    اجازه بدهید رک و راست سخن بگوییم؛ امروز  روز همه موبایل دارند. مهم نیست کجا زندگی می کنند و کار و حرفه شان چیست .
    فایده ی نرخ های بازشوندگی پیام بالا می باشد که در بازاریابی اس ام اسی رخ می هد (نرخ هایی بسیار بالاتر از بازاریابی ایمیلی و سایر سرویسهای قابل قیاس).
    پیامی که ارسال می کنید دیگران را نسبت به پیشنهاد اصلی تان آگاه خواهد کرد و آنهایی که نمی توانند به صورت آنی نسبت به استفاده از پیشنهادتان اقدام کننددست کم به شیوه ای سریع که مزاحمتی هم درپی نداشته است از آن آگاه می شوند –باید دانست یک پیام متنی محترمانه نسبت به ایمیل بازاریابی شیوه ای بسیار کمتر تهاجمی دانسته می شود.

    2-با استفاده از بازاریابی اس ام اسی می توانید دریابید کدام یک از مشتریانتان با شما مشارکت جویی دارد

    مشتریان شما پیامک را نوعی قالب ارتباطی بسیار شخصی می دانند. وقتی  از طریق اس ام اس درخواستی مستقیم را از آنان مطرح می کنید ، به عنوان مثال "سلام کری، دوست داری پشتیبانی  بیشتری از تو به عمل بیاید؟ اگر دوست داشتی با جواب دادن به این پیام از 50% تخفیف فصل بعدی مربیگری ما برخوردار شو!"، به این ترتیب نرخ پاسخ دهی فوق العاده ای رقم خواهد خورد، درحا لیکه همزمان به این روش متوجه خواهید شد چه تعداد از تماس های ثبت شده نزد شما واقعی بوده و به روز می باشند. در نتیجه در وقت و هزینه تان برای ادمین و بازاریابی صرفه جویی می شود .  

    3-با ارسال آفری از طریق اس ام اس به مشتریان خود، بیزنس تان  را یادآوری کنید

    با توجه به اینکه در زندگی هر یک از مشتریان کلی اتفاقات مختلف جریان دارد، به یاد داشتن این نکته که تنها با یک تماس تلفنی می توان پشتیبانی، توصیه و تاکتیک های بیزنسی عالی را پیشنهاد داد همیشه هم ممکن نیست . اگر شما همواره مشتریانتان را در ذهن نداشته باشید، قاعدتا برای مشتریانتان هم به یاد داشتن این نکته که به هنگام بروز مشکل می توانند روی شما حساب کنند مشکل خواهد بود.  شاید یادشان نباشد که شما فلان سرویس خاص را هم ارائه می دهید یا شاید اصلا کلا شما را یادشان رفته باشد. با ارسال پیامی سریع که در آن به شانس مشتری برای بهره مند شدن از مزیت آفری جذاب اشاره شده است نه تنها پتانسیل کسب درآمد را برای خود ایجاد می کنید بلکه به مشتریانتان هم یادآوری می کنید که هنوز در عرصه حضور دارید.

    4-بازاریابی اس ام اسی خود را با سایت تجارت الکترونیکی  و کمپین های بازاریابی ایمیلی تان کاملا ادغام کنید

    تعداد کاراکتری که در پیامک در اختیارتان است تنها 160 عدد می باشد (این تعداد در خصوص اس ام اس سریع به 456 تا می رسد). این تعداد در نگاه اول به نظر زیاد نیست البته تا زمانیکه  آنرا با کاراکترهای تویتر مقایسه کنید، و این را هم در نظر داشته باشید که نیازی نیست برای تهیه یک پیام لزوما از تمام این تعداد کاراکتر بهره برد. پیام های اس ام اسی که یو آر ال یا آدرس اینترنتی هم در آنها جای داده شده است نرخ کلیک بالایی دارند. جای دادن یو آر ال در پیام متنی طول پیام بازاریابی را افزایش داده و به شما امکان می دهد تا مشتریان را به سوی اطلاعات و آفرهای بیشتر یا خرید آبونمان ، خدمات و جلسات مربیگری هدایت کنید. وقتی بازاریابی اس ام اسی خود را با فعالیت های ایمیلی و قابلیت های تجارت الکترونیکی ترکیب کنید، ابزار بسیار قدرتمندی را برای ردیابی کردن فعالیت های  مشتریان خود در تمام طول مسیر، تا اس ام اسی که مبدا مکالمه بین شما و آنها بوده است، خلق می کنید.

    5-پست مستقیم و بازاریابی اس ام اسی را برای دستیابی به نرخ های تبدیلی با همدیگر ترکیب کنید

    در صورتی که مایلید از مزیت پست مستقیم در خصوص مشتریان عصر دیجیتال خود بهره مند شوید، تحویل مرسوله پستی خود را ظرف 24 ساعت آینده بعد از ارسال با پیام اس ام اسی اطلاع بدهید تا به این صورت مشتریان تمایل بیشتری به استفاده از آفر پست مستقیم شما پیدا کنند. با ارسال این پیام، مشتریان دریافت مرسوله از جانب شما را خواهند دانست و ترغیب به باز کردن مرسوله می شوند و احتمال آنکه از آفر ارائه شده در بسته پستی استفاده کنند بیشتر است.

    6-با استفاده از بازاریابی اس ام اسی نظرسنجی ِهای کوچک انجام بدهید

    معمولا نظرسنجی های طولانی پاسخ های چندانی از سوی افراد شرکت کننده در پی ندارند. مشتریان معمولا وقت یا تمایل لازم را برای پاسخ دادن به کلی سوال ندارند. در این راستا پیامک را می شود برای ارسال یک سوال منفرد محوری استفاده کرد که پاسخ دادن به آن هم بسیار راحت تر است. به جای ارسال یک نظرسنجی که ده سوال داشته باشد و نرخ پاسخ دهی به آن هم پایین است، می توانید ده پیام اس ام اسی را با یک سوال در هر یک از پیام‌ها بفرستید ، و زمانبندی نظرسنجی را نیز برای چند هفته یا چند ماه تعیین کنید. نرخ پاسخ های دریافتی شما در این حالت بسیار بالاتر خواهد رفت و مشتریانتان این روند را کمتر تهاجمی می دانند.

    7-آندسته از مشتریانی را که علاقه خاصی به شما دارند با بازاریابی اس ام اسی تحت تاثیر قرار بدهید

    برخی از مشتریان شما نسبت به سایرین علاقه بیشتری به شما خواهند داشت و محبوبتر از بقیه هستند. هرگاه افرادی از میان مشتریان ستایشگر شما، محبوبتر از سایرین باشند خیالتان راحت باشد که برای خود طرفدار پیدا کرده اید: افرادی که برند شما را به دیگران پیشنهاد داده و حتی اقدام به ترویجش می کنند. بعد از شناسایی این افراد می توانید تمرکز منابع بازاریابی بیشتری را صرف آنها کنید. با ارسال نکات عمیق، آفرهای ویژه، و پیام هایی که صرفا جهت حال و احوالپرسی ارسال می‌شوند کاری کنید که حس کنند افراد خاصی هستند.
    خبر خوب این است که با بهره گیری از بازاریابی اس ام اسی می توانید این‌دست مشتریان را شناسایی کنید. کافی است سه سوال ساده برایشان ارسال نمایید، و از آنها درخواست کنید شماره ای از ده را به هر یک از سوالات اختصاص بدهند. آندسته افرادی که در جواب سوالتان اظهار دارند شما را به دوست، همکار یا اعضای خانواده شان پیشنهاد خواهند داد همین مشتریان مبلغ هستند.
    شما نیز برای بهره برداری حداکثری از بازاریابی اس ام اسی و کارهایی که می تواند برای شما و بیزنس مربیگری تان کند هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها