لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    بازاریابی پیامکی برای موسسات بازاریابی دیجیتال و طراحی وب
    به دلیل گستردگی پیام کوتاه در دنیای کنونی این سرویس در بسیاری از صنایع کاربرد پیدا کرده است. از جمله این حوزه ها می توان به موسسات بازاریابی دیجیتال و طراحی وب اشاره کرد. ما در این مطلب به کاربردهای بازاریابی پیامکی در موسسات بازاریابی دیجیتال و توسعه وب می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/08/03

    2830 نفر

    طراحی وب و بازاریابی دیجیتال دو حوزه سود آور اما به شدت رقابتی در تجارت محسوب می شوند به طوری که اغلب کاملاً مرتبط به هم هستند و در بازار مدرن امروزی تکنولوژی نقش اصلی را در موفقیت هر دو حوزه ایفا می کند. موسسات موفق بزرگ و کوچک قادر هستند تا با در اختیار گرفتن قدرت افراد دارای سطوح بالای تحصیلی و مهارت های استثنایی خدماتی را ارائه کنند که دارای پتانسیل های تقریباً نامحدود در عصر دیجیتال امروزی هستند. با رشد مداوم بازار آنلاین و نیز نبود هیچ نشانه ای مبنی بر کاهش فعالیت این حوزه در آینده، این بخش فرصت های نامحدود و بی شماری را برای رشد در اختیار ما قرار می دهد.

    اما با این وجود، در بین صنایع دیجیتال گرایش به ایجاد چشم انداز تونلی وجود دارد، به ویژه وقتی موضوع بازاریابی مطرح می شود. به دلیل سابقه این صنایع در حوزه دیجیتال و علیرغم هزینه بالای فزاینده هر کلیک برای کلید واژه های مرتبط با این حوزه، موسسات بازاریابی و توسعه وب اغلب اکثریت توسعه تجاری و فعالیت های بازاریابی خود را بر روی کانال های آنلاین متمرکز می کنند.

    بازاریابی پیامکی یک ابزار قدرتمند است که می تواند به طور یکسان توسط موسسات بازاریابی دیجیتال و توسعه وب مورد استفاده قرار گیرد، نه فقط برای افزایش تعداد مشتریان احتمالی و ارتباط با آنها بلکه همچنین برای مدیریت موثرتر ارتباط با مخاطبان بالقوه و موجود فعلی و نیز افزایش منافع و رضایت مشتری استفاده می شود.

    دلیل انتخاب بازاریابی پیامکی

    بازاریابی پیامکی تقریباً در همه صنایع کاربرد دارد و روش بسیار موثری برای دستیابی به مخاطبان و مشتریان فعلی و احتمالی فرآهم می کند. مردم تمایل بیشتری دارند تا پیامک ها را تقریباً بیش از هر نوع دیگری از مکالمه یا تبلیغات مطالعه کنند، همین موضوع سرویس پیامک را به یک روش قدرتمند کسب درآمد مناسب از طریق کمپین ها تبدیل می کند. با این وجود، علیرغم برخورداری موسسات توسعه وب از جدیدترین فناوری ها آنها اغلب قدرت این ابزار ساده را نادیده می گیرند.

    بازاریابی پیامکی یک ابزار عالی است، نه فقط به خاطر جذب مخاطبان بیشتر بلکه همچنین به خاطر دسترسی به مخاطبان کنونی و مطلع نگه داشتن آنها از رویدادها و نیز افزایش شانس تکرار کمپین ها را برای شما در پی دارد. اگر می خواهید درباره اینکه یک موسسه چگونه می تواند تمام این موارد را عملی کند بیشتر بدانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

    استفاده از پیامک برای حفظ ارتباط با مخاطبان

    اگر شما یک موسسه توسعه وب یا بازاریابی دیجیتال را مدیریت می کنید حتماً می دانید که این صنعت تا چه حد رقابتی است و این رقابتی بودن نه فقط در زمینه خدمات بلکه همچنین در ارائه آن به افراد مناسب نیز می باشد. پیشگام بودن در ارتباطات، فناوری و نوآوری برای بقای طولانی مدت موسسه شما ضروری است و نیز تمرکز دائمی بر روی چیزهای جدید می تواند باعث شود تا موسسات ابزارهای ساده و آزموده شده را نادیده بگیرند. بازاریابی پیامکی یک نمونه عالی از این ابزارها است - سامانه اس ام اس با وجود این که یکی از قدرتمندترین کانال های بازاریابی در جهان محسوب می شود اما یکی از کم استفاده ترین ابزارها در این حوزه می باشد.

    برای کسانی که هنوز متقاعد نشده اند ما در این مرحله توضیح خواهیم داد که بازاریابی پیامکی به معنای صرف چندین ساعت برای تایپ کردن پیام هایی با محدودیت 160 کاراکتر و وارد کردن دستی شماره تلفن ها در گوشی های قدیمی نوکیا نیست. در واقع، بازاریابی پیامکی امروزه بسیار فراتر از این است. با ابزاری که توسط شرکت پیشروی Fastsms ارائه شده پیام ها می توانند از طریق ایمیل، بستر ابری یا حتی مستقیماً از طریق سرویس CRM (نرم افزارها و خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان) از طریق API (رابط برنامه نویسی نرم افزاری) همه کاره ما ارسال و دریافت شوند. اکنون آیا موارد گفته شده اشتهای تیم توسعه شما را برای استفاده از بازاریابی پیامکی بالا نمی برد؟

    پیام های ایجاد شده از طریق  بازاریابی پیامکی به 160 کاراکتر محدود نمی شوند – سیستم ما اجازه می دهد تا پیام ها تا 456 کاراکتر ارسال شوند. این پیام ها در هنگام ارسال به سادگی شکسته می شوند و سپس در گوشی دریافت کننده به عنوان یک پیام واحد دوباره به هم متصل می شوند، بدون اینکه حتی دریافت کننده متوجه شود. این بدین معناست که برای نوشتن پیام های منسجم و معنا دار برای انتقال مطالب مورد نظر شما فضای کافی وجود دارد.

    از نظر بسیاری از بازاریابان، پیامک و ایمیل دو گزینه کاملاً جدا از هم محسوب می شوند. اما با این وجود هیچ دلیلی وجود ندارد که این دو ابزار نتوانند با هم ادغام شوند. برای مثال، وقتی شما خبرنامه ایمیلی ارسال می کنید چرا به مشترکین خود استفاده از پیامک را یادآوری نمی کنید. به دلیل این که مردم همیشه گوشی های موبایل خود را در همه جا به همراه دارند و همیشه پیامک ها را می خوانند، این سرویس یک روش عالی برای مطمئن شدن از این است که شما در ذهن مخاطبان خود باقی می مانید.

    کنترل، ردیابی و افزایش مشتریان احتمالی

    دلیل دیگری که ممکن است به طور خاص موسسات بازاریابی دیجیتالی از بازاریابی پیامکی استفاده نکنند این تصور غلط رایج است که پیامک داده ها و اطلاعات کمتری برای تجزیه و تحلیل ارائه می کند. سامانه نیازپرداز شما را قادر می کند تا وضعیت تمام پیام های ارسالی و همچنین پاسخ های دریافتی را پیگیری و ردیابی کنید، این بدین معناست که قابلیت سنجش و ارزیابی این سرویس بسیار بالا است.

    مشاغل می توانند با انجام برخی تحلیل های ساده محلی کمپین های هدفمند بیشتری را ایجاد کرده و به طور پیوسته درک بهتری از پایگاه داده های خود ارائه کنند. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه ها و افزایش درآمد از طریق ایجاد و دسته بندی شماره هایی با کمترین احتمال پاسخ گویی است، بلکه همچنین شرکت را قادر می کند تا مشتریان منتخب را از طریق ایمیل یا کانال های دیگر مورد هدف قرار دهد.

    روش بسیار موثر دیگر برای ردگیری کلیک ها استفاده از کوتاه کننده لینک مانند Bit.ly است. این روش نه تنها شما را قادر می کند تا کلیک ها را سنجش و تحلیل کنید بلکه همچنین بهترین روش برای انجام بازاریابی پیامکی است.

    بازاریابی پیامکی را به مخاطبان خود معرفی کنید

    بعد از این که قدرت بازاریابی پیامکی را کشف کردید، چرا آن را فقط برای خود نگه دارید؟ زمان زیادی طول نمی کشد تا یک موسسه بازاریابی دیجیتال به پتانسیل های جذب مخاطبان از این طریق پی ببرد. مخاطبان برای استفاده از دانش و تخصص شما به سمت شما می آیند، بنابراین اثبات این که شما می توانید ایده های جدید خود را وارد کنید یک مزیت پیشتاز بودن در مقابل رقبا برای شما ایجاد می کند.

    شما حتی می توانید با برنامه جانبی ما در ازای مخاطبانی که به سرویس معرفی می کنید کمیسیون دریافت کنید.

    ما همچنین قادر هستیم تا یک نرم افزار بدون برند و مارک را برای موسساتی که تمایل دارند بازاریابی پیامکی را به عنوان بخشی از یک بسته نرم افزاری گسترده تر عرضه کنند ارائه کنیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

    عملکردهای مفید بازاریابی پیامکی

    بازاریابی پیامکی دامنه واقعاً گسترده ای از گزینه ها را فرآهم می کند. در ادامه به برخی از محبوب ترین گزینه ها اشاره می کنیم.

    کلیدواژه های موبایل

    یکی از قدرتمندترین ویژگی های بازاریابی پیامکی قابلیت استفاده از کلیدواژه های موبایل است. کمپین هایی مانند "ارسال ”YES“ برای عضویت" یا "ارسال ”MORE“ برای کسب اطلاعات بیشتر"، پاسخگویی و تعامل از طریق پیامک را برای مخاطبان شما ساده می کند.

    کدهای کوتاه موبایل

    شما حتی می توانید کلیدواژه های خود را با افزودن یک کد کوتاه موبایل ساده تر کنید. مثال های اشاره شده در بخش قبل به این موارد تبدیل می شوند: "ارسال ”YES“ به شماره 87007 برای عضویت" یا "ارسال ”MORE“ به شماره 87007 برای اطلاعات بیشتر". استفاده از کدهای کوتاه در کمپین های آنلاین و چاپی روشی ایده آل برای تشویق مخاطبان به عضویت در بازاریابی موبایلی است.

    پاسخگوهای خودکار

    این قابلیت شما را قادر می کند تا برای تمام پیام های دریافتی یک پاسخ استاندارد ارسال کنید یا اینکه بعد از دریافت یک پیام حاوی کلیدواژه مشخص یک پاسخ ویژه ارسال کنید. این قابلیت برای ایجاد یک حس ارتباط دو طرفه و لحظه ای بین شما و مخاطبان عالی است.

    بازاریابی پیامکی برای دریافت بازخورد مخاطبان

    دریافت بازخورد مخاطبان درباره پروژه های تکمیل شده یک عامل بسیار مهم در طراحی وب و فرآیند بازاریابی دیجیتال محسوب می شود. رضایت مشتری در افزایش محبوبیت کسب و کار شما ضروری است و مهم ترین عامل محسوب می شود. از پیامک می توان برای جمع آوری بازخوردها به صورت مستقیم یا از طریق اشتراک گذاری لینک ها در نظر سنجی های آنلاین یا تشویق مشتریان به اظهار نظر از طریق کانال های دیگر استفاده کرد. اگر واقعاً می خواهید مشتریان را به اظهار نظر تشویق و تحریک کنید، بازاریابی پیامکی می تواند از طریق ارائه مشوق هایی از جمله طرح های پاداش، به شما در این کار کمک کند.

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها