لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    بازاریابی پیامکی برای مدارس خصوصی زبان
    بازاریابی پیامکی می تواند کاربردهای زیادی را برای مدارس زبان داشته باشد، از یادآوری تاریخ سررسید اقساط شهریه گرفته تا نظرسنجی های دوره ای همگی از مزیت هایی است که این مدارس می توانند از آن بهره مند شوند. ما در ادامه بیشتر به این موارد می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/08/24

    3469 نفر

    بسیاری از مدارس خصوصی زبان در بریتانیا بر خلاف مدارس دیگر در سراسر جهان که تمایل دارند بر اساس یک جدول زمانی پذیرش سالیانه مشخص و ثابت یک سال آکادمیک پیش بروند، دارای انعطاف پذیری بیشتری هستند، به ویژه در برآورده کردن نیازهای دانش آموزان در تمام طول سال. این بخش به ورودی های جدید به بریتانیا و غیر بومی هایی که برای برآورده کردن نیازهای شخصی یا حرفه ای خود به بهبود مهارت های زبانی خود اقدام می کنند کمک زیادی می کند و می تواند نقش مهم تری را در دوران بعد از برگزیت ( خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ) ایفا کند، زیرا احتمالاً بعد از برگزیت مهارت های زبانی اهمیت بیشتری نسبت به دوره کنونی پیدا خواهند کرد. بازاریابی پیامکی یک ابزار کم هزینه، متنوع و ساده است که به طور ایده آل با نیازهای مدارس خصوصی زبان منطبق است.

    وضعیت بازاریابی پیامکی

    برای مدارس زبانی که با ورودی های جدید به بریتانیا در ارتباط هستند کانال های ارتباطی می تواند اغلب محدود باشد زیرا دانش آموزان تمایل دارند تا در اقامتگاه های موقت مانند خانه دوستان یا اقوام و یا در هتل های دانش آموزی و مکان های مشابه اقامت داشته باشند. در نتیجه، آنها ممکن است دسترسی دائمی به اینترنت نداشته باشند، این بدین معناست که ایمیل علیرغم این که کانال پیش فرض برای تبادل اطلاعات برای اکثریت سازمان ها است، اما همیشه یک پیشنهاد مطلوب محسوب نمی شود. با توجه به احتمال زیاد نادیده گرفته شدن ایمیل های دارای زمان انقضاء و احتمال دشواری در دسترسی به اطلاعات ضروری در زمان مورد نیاز، مهم است که این سازمان ها و موسسات به دنبال یک روش و ابزار موثرتر باشند.

    یک دانش آموز برای دسترسی به بازاریابی پیامکی فقط به داشتن یک گوشی موبایل استاندارد نیاز دارد، تلفن همراه ابزاری است که هرکسی به صورت تقریباً فوری به آن دسترسی داشته و نیز اکثر مواقع آن را به همراه دارد. این موضوع بازاریابی پیامکی را با فاصله زیاد با دیگر روش ها به یک روش راحت و قابل اطمینان برای انتقال اطلاعات ضروری تبدیل می کند.

    روش استفاده از بازاریابی پیامکی

    مدارس خصوصی زبان به روش های متعدد می توانند از بازاریابی پیامکی استفاده کنند. در ادامه به چند مثال اشاره می کنیم. قبل از ارسال هرگونه پیامک مطمئن شوید که طبق قانون عمل می کنید و رضایت دانش آموزان را برای دریافت پیامک جلب کرده اید. همچنین، به زبان مکالمه مورد استفاده در پیام توجه داشته باشید و آن را تا حد امکان ساده کنید. به خصوص در استفاده از کلمات دارای معانی مختلف دقت کنید زیرا به راحتی ممکن است باعث سوء تعبیر شود. اگر در این زمینه تردید داشتید متن پیام را به یکی از همکاران خود بدهید تا آن را خوانده و از بی عیب و ایراد بودن آن مطمئن شوید.

    موارد مورد نیاز برای ثبت نام و به روز رسانی ها

    بعد از این که یک دانش آموز روند ثبت نام را آغاز کرد شما باید او را از تمام مدارک مورد نیاز آگاه کنید، همچنین در طی مراحل انجام تقاضا به روز رسانی هایی را برای او ارسال کنید و زمان لازم برای تکمیل فرآیند مربوطه را به او یادآوری کنید.

    جزئیات تماس

    یک روش عالی برای افتتاح کانال بازاریابی پیامکی ارسال یک خوشامد گویی گرم و دوستانه پیامکی به دانش آموزان به مناسبت ورودشان به مدرسه و قرار دادن تماس های ضروری مانند شماره تلفن و ایمیل بخش پذیرش و معلمان تعیین شده برای دانش آموزان در داخل پیامک و نیز ارائه هرگونه اطلاعات مفیدی که برای ورودی های جدید لازم است. از اسامی کارکنان برای تماس های شخصی استفاده کنید.

    تاریخ پرداخت ها

    با توجه به این که اکثریت دانش آموزان هزینه شهریه را در چند قسط پرداخت می کنند سرویس بازاریابی پیامکی یک روش ساده برای ارسال یادآوری کننده هایی برای فرا رسیدن موعد پرداخت ها و اطمینان از پرداخت سر موقع اقساط توسط دانش آموزان است. این کار به مدارس کمک می کند تا جریان مالی خود را کنترل کرده و مطمئن شوند که دانش آموزان قادر هستند تا تحصیلات خود را بدون وقفه ادامه  دهند.

    تاریخ کلاس ها

    بعد از اینکه دانش آموزان در یک کلاس یا دوره آموزشی ثبت نام کردند شما باید پیامکی برای آنها ارسال کرده و تاریخ های مرتبط با کلاس مانند تاریخ شروع و پایان و نیز تعطیلات بین دوره ها را به آنها اطلاع رسانی کنید. برای ساده کردن این کار شما می توانید به جای تاریخ های کل دوره، تاریخ های هر نیم ترم را ارسال کنید.

    تاریخ امتحانات

    اگر دانش آموزان شما برای امتحان به زبان انگلیسی ثبت نام کرده اند مطمئن شوید که تاریخ آن را در متن پیامک اشاره کرده باشید زیرا این یک روش کارآمد برای اطمینان از این موضوع است که دانش آموزان همیشه آماده هستند.

    روزشمار برای امتحان

    با نزدیک شدن تاریخ امتحان شما می توانید دانش آموزان را از میزان زمان باقی مانده تا امتحان آگاه کنید. البته باید مراقب نوع گفتن این موضوع باشید تا دانش آموزان دچار استرس نشوند. به خاطر داشته باشید که روش ممکن است برای همه مناسب نباشد. با این وجود، اکثریت دانش آموزان با این روش تشویق خواهند شد و از انگیزه ای که چنین یادآوری کننده هایی برای آنها ایجاد می کنند قدردانی خواهند کرد.

    ضرب الاجل برای اتمام تکالیف و وظایف محوله

    اگر برای دانش آموزان مهلتی برای انجام وظایف و تکالیف آنها در نظر گرفته شده شما باید از طریق یک پیامک آنها را این موضوع مطلع کنید. ارائه اطلاعات درباره چگونگی تماس دانش آموزان با معلم خود برای دریافت کمک یا پشتیبانی و یا درخواست اصلاح تاریخ ها می تواند برای دانش آموزان تشویق کننده و اطمینان بخش باشد.

    اطلاعیه درباره نتایج تکالیف

    بعد از این که به تکالیف دانش آموزان نمره داده شد شما می توانید از طریق پیامک به آنها اطلاع دهید تا آنها بتوانند از طریق پیامک نمره خود را از معلم خود جویا شوند.

    فرصت ها و فعالیت های اجتماعی

    بسیاری از مدارس زبان فرصت ها و فعالیت های اجتماعی در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار می دهند تا آنها بتوانند در یک محیط راحت تر و غیر رسمی تری خارج از کلاس با یکدیگر ملاقات کرده و با هم تعامل داشته باشند. شما باید جزئیات زمانی و مکانی این فعالیت را از طریق پیامک به دانش آموزان اطلاع رسانی کنید. به خاطر داشته باشید دانش آموزان جدید ممکن است با محیط و نحوه رفتن به مکان مورد نظر ناآشنا باشند بنابراین باید در پیامک خود آنها را از چگونگی رفتن به این مکان و نیز نحوه کمک گرفتن از دیگران آگاه کنید.

    بازدیدهای فرهنگی

    بازاریابی پیامکی همچنین می تواند برای به اشتراک گذاری جزئیات بازدیدهای فرهنگی تنظیم شده توسط مدرسه از جمله زمان اتمام رزروها، تایید رزروها، برنامه های سفر و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

    نظرسنجی های دوره ای

    معمولاً در مدارس زبان اروپایی دانش آموزان در هفته های پایانی ترم و در برخی مواقع حتی بعد از اتمام ترم مورد نظرسنجی قرار می گیرند. با این وجود، اگر نظرسنجی های منظم در طول دوره تحصیلی صورت گیرد تجربه دانش آموزان می تواند به طور قابل توجهی ارتقاء یابد زیرا این کار اجازه می دهد تا اصلاحات و بهبود های لازم در طول ترم انجام شود. این اصلاحات می تواند در غالب ساعات کلاس ها، مطالب کتاب ها، نگرش به تدریس یا حتی جزئیات کوچک اما مهم دیگر باشد که توسط کارکنان مورد غفلت قرار گرفته اند.

    بلافاصله بعد از شروع دوره می توان از طریق اس ام اس یک نظرسنجی پیامکی اولیه انجام داد و بازخورد و نظرات فوری دانش آموزان را دریافت کرد، همچنین نظرسنجی میان ترم نیز می تواند از ارزش بالایی برخوردار باشد. همچنین می توانید به دانش آموزان اطمینان خاطر دهید که نظرات آنها مخفی خواهد ماند.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها