لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    راهنمای «افزودن از فایل» مخاطبین به دفترچه تلفن در پنل پیامکی نیازپرداز
    یکی از امکانات موجود در پنل اس ام اس نیازپرداز، دفترچه تلفن می باشد که می توان شماره مخاطبین خود را در گروه‌بندی های دلخواه در پنل نیازپرداز ذخیره کرد و هر زمانیکه نیاز به ارسال به آن شماره ها بود از قسمت ارسال گروهی، اقدام کرد.
    NiazPardaz
    1396/09/11

    5135 نفر

    دفترچه تلفن پنل، در منوی امکانات » زیرمنوی دفترچه تلفن قرار دارد.

    طرز افزودن از فایل به دفترچه تلفن در پنل پیامکی نیازپرداز

    در پنجره دفترچه تلفن، دکمه هایی با عناوین زیر وجود دارد.

    طرز افزودن از فایل به دفترچه تلفن در پنل پیامکی نیازپرداز

    مدیریت گروه‌ها: اولین کاری که باید انجام دهید اینست که ابتدا گروه یا گروه‌های دفترچه تلفن را ایجاد کنید. لذا بر روی مدیریت گروه ها کلیک کنید و در پنجره بازشده، نام گروه و شرح گروه را تایپ و تیک گزینه "گروه فعال است" را بزنید و سپس بر روی "ثبت گروه" کلیک کنید. پس از ثبت گروه بر روی بازگشت به لیست کلیک کنید تا به پنجره اصلی دفترچه تلفن بازگردید.

    پس از ثبت گروه، می توانید شماره مخاطبین را با نام مخاطب یا بدون نام به آن گروه اضافه کنید.

    درج مخاطب جدید: از این گزینه برای درج یک مخاطب استفاده می‌شود و تنها گزینه الزامی در فرم درج مخاطب جدید "موبایل" می‌باشد. بقیه موارد به دلخواه می باشد و در صورت نیاز می‌توانید آن موارد را نیز تایپ کنید. پس از تایپ موارد، گروه مدنظر را از قسمت "گروه مخاطبین" انتخاب کنید و سپس دکمه تایید را بزنید.

    افزودن سریع: از این گزینه برای افزودن یک یا بیش از یک شماره استفاده می‌شود. با کلیک بر روی این گزینه، فرم آن را مشاهده می‌کنید، در قسمت "شماره موبایل های مخاطبین" شماره‌ها را کپی کنید (درنظر داشته باشید که هر شماره باید در یک سطر درج گردد، بدینصورت که با تایپ هر شماره بر روی کلید Enter کلیک کنید تا شماره بعدی در سطر بعدی باشد). پس از کپی کردن شماره‌ها "گروه مخاطبین" را انتخاب کنید و سپس بر روی تایید کلیک کنید تا شماره‌ها به گروه مدنظر اضافه گردد. دقت داشته باشید در این نوع افزودن فقط می‌توان شماره‌ها را اضافه کرد و درصورتیکه تمایل دارید علاوه بر شماره‌ها بقیه اطلاعات مخاطب را نیز در دفترچه تلفن ذخیره کنید از "افزودن از فایل" استفاده نمایید.

    افزودن از فایل

    با کلیک بر روی این گزینه، دو کادر را مشاهده می کنید، که کادر اول فرم افزودن از فایل می باشد، و در کادر دوم راهنمای افزودن از فایل. در کادر دوم ابتدا می بایست فایل نمونه را از لینک "دانلود فایل نمونه" موجود در همان کادر دانلود نمایید و سپس اطلاعات و شماره مخاطبین را در فایل کپی نمایید. دقت نمایید در فایل فقط ستون "شماره فایل" الزامی می‌باشد و بقیه موارد به دلخواه می‌باشند. ردیف 1 که شامل نام ستون‌ها می‌باشد را حذف یا ویرایش نکنید.

    • به دلیل اینکه پنل غیر از فایل نمونه، فایل‌های دیگر را نمی‌شناسد، امکان درج فایل‌های دیگر در پنل امکانپذیر نیست و حتما می‌بایست فایل نمونه را دانلود و اطلاعات را در فایل نمونه کپی نمایید.

    پس از کپی کردن شماره‌ها و بقیه موارد حتما موارد زیر را انجام دهید.

    1- ابتدا همه ردیف‌هایی که در آن اطلاعات وارد کرده‌اید را انتخاب کنید، دقت کنید ردیف 1 فایل اکسل که در آن نام ستون‌ها درج شده و کادر زردرنگ می‌باشد را انتخاب نکرده باشید(زیرا این ردیف نباید ویرایش یا حذف گردد) سپس در تب Home فایل اکسل همانطور که در تصویر زیر مشخص است بر روی گزینه Clear کلیک کنید سپس از زیرمنوهای آن گزینه Clear Formats را کلیک کنید تا فرمت‌های داده شده به ردیف‌های درج شده شما حذف گردد. سپس مرحله دوم را انجام دهید.

     

     

    طرز افزودن از فایل به دفترچه تلفن در پنل پیامکی نیازپرداز

     

     

    2- ردیف‌هایی را که تایپ کرده‌اید را انتخاب کنید (ردیف 1 که نام هر ستون و با کادر زردرنگ مشخص شده را انتخاب نکنید)، در حالیکه همه ردیف‌های ذکر شده را انتخاب کرده‌اید بر روی یک سلول کلیک‌راست کنیدو بر روی گزینه Format Cells کلیک کنید.

     

     

    طرز افزودن از فایل به دفترچه تلفن در پنل پیامکی نیازپرداز

     

     

    پس از کلیک بر روی گزینه Format Cells پنجره‌ای مشابه پنجره زیر را مشاهده خواهید کرد. در تب Number آن همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید بر روی Text کلیک کنید و سپس ok رو کلیک کنید.

     

     

    طرز افزودن از فایل به دفترچه تلفن در پنل پیامکی نیازپرداز

     

     

    پس از انجام دو مورد فوق، فایل را ذخیره کنید و سپس این فایل را در قسمت "افزون از فایل" دفترچه تلفن بارگزاری نمایید.

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها