لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    چگونه با اس ام اس افراد را استخدام کنیم؟
    تکنولوژی پیامک یک مدتی است که در دسترس است. امروزه، بازاریاب‌ها از بازاریابی به وسیله‌ی پیام‌های متنی استفاده می‌کنند تا توسعه پیدا کنند و در دسترس باشند. اما هنوز جا دارد تا مانند روش‌های سنتی استخدام مورد قبول شوند. اما بعضی از کارفرماها از این روش در کنار باقی روش‌ها برای استخدام افراد به شرکت خود استفاده می‌کنند.
    نسرین شیروانی مهدوی
    1396/10/18

    4302 نفر

    آدم‌های از تمام دسته‌ها و جمعیت‌ها از متن استفاده می‌کنند. خیلی از مردم از نرم‌افزارهای پیام رسان استفاده می‌کنند، مانند واتس‌اپ و وایبر. به علاوه، پیام دادن یک چیز جا افتاده است. در حالی که ایمیل‌ها احتمال دارند که نخوانده باقی بمانند، پیام‌های متنی نرخ ۹۹ درصدی باز شدن دارند. با اس ام اس ما نگران نخواهید بود که کاندید‌های هدف شما پیامتان را نخوانند. همچنین این پیام‌ها به راحتی ایجاد می‌شوند.

     

    استخدام با ارسال اس ام اس

    چگونه استخدام با پیامک را مدیریت کنیم؟

    یک پیام از استخدام‌کننده ممکن است به افراد به صورت ناگهانی فرستاده شود. اگر مراقب نباشید ممکن است پیامتان کاندید‌های شما را اذیت کند یا به آن‌ها احساس ناراحتی بدهد. برای جلوگیری از این احتمالات، آداب کسب و کار را بررسی کنید.


    از پیام‌های کوتاه استفاده کنید

    آدم‌ها ممکن است سختشان باشد که پیام‌های بلند را در صفحه‌های تلفن‌های همراهشان بخوانند. در این جور موارد، زنگ زدن به آن‌ها یا فرستادن این پیام‌های بلند از طریق ایمیل را در نظر بگیرید. شما باید حدودا پیامی به کوتاهی یک توییت (به اندازه‌ی ۱۴۰ حرف) بنویسید.


    از تمپلیت‌ها استفاده کنید

    ممکن است که پیام‌های مشابه‌ای را مکررا به کاندید‌ها ارسال کنید. برای اینکه کار را آسان‌تر کنید و زمان را ذخیره کنید، از پیامک‌ های تمپلیت استفاده کنید. اپلیکیشن‌هایی برای گوشی‌های اندروید و آیفون وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید تمپلیت‌های پیامک‌ها را درست کنید.


    به ظاهر پیام‌ها دقت کنید و آن‌ها را حرفه‌ای نشان دهید

    پیام متنی دادن یک روش جا افتاده‌ی فرستادن پیام است. اما شما باید ارتباطتان با کاندید‌ها را در هنگام تماس با آن‌ها حرفه‌ای نگه دارید. از اموجی‌ها، زبان غیر رسمی و مخفف‌ها استفاده نکنید. پیام‌های‌تان را بارها و بارها بخوانید تا مطمئن شوید در آن غلطی وجود نداد. قبل از فشردن دکمه‌ی ارسال، مطمئن شوید که به کسی پیام می‌فرستید که قصد فرستادن پیام را داشتید.


    مرتب باشید

    به عنوان یک استخدام کننده، شما هستید که یک حرفه را می‌سازید. دیر انجام‌دادن مسئولیت‌ها توسط شما، آخرین چیزی است که می‌خواهید. تایید شماره‌ی تلفن‌های همراه کاندید‌ها و زمان‌های مصاحبه‌ها می‌تواند فعالیتی زمان‌گیر باشد. اپلیکیشن‌هایی برا موبایل هستند که می‌توانند به شما کمک کنند که اطلاعات با ارزشتان را در یک جا مدیریت کنید. آیا از اپلیکیشن "ورکبل" به عنوان اپلیکیشن پیگیری سیستم‌هایتان استفاده می‌کنید؟ اپلیکیشن‌های آیفون و اندرویدی ما به شما کمک می‌کند که به صورت اثربخش با کاندید‌هایتان ارتباط برقرار کنید و روند‌های کاریتان را مدیریت کنید.


    چگونه شیفت‌های خالی را پر کنیم

    از سرویس وقت ملاقات با پیام متنی با تایید(RSVP) استفاده کنید تا فرآیند استخدام را با استفاده از ارتباط برقرار کردن با همه‌ی کاندید‌های خود به صورت یک‌جا سرعت ببخشید و زمان ارزشمندتان را ذخیره کنید. همه‌ی کارمندان در دسترس و با صلاحیت را از لیست تماس‌هایتان انتخاب کنید و پیام متنی تایید RSVP را برای آن‌ها بفرستید تا شیفت‌هایی که نیاز به پرشدن دارند را پر کنید. تمام کسانی که شما انتخاب کرده‌اید هشدار این پیام راجع به شیفت‌های موجود را دریافت می‌کنند. کارمندان می‌توانند به این پیام‌ها پاسخ دهند که آیا این درخواست را قبول می‌کنند یا رد می‌کنند و شما می‌توانید تمام جواب‌ها را از طریق ایمیل دریافت کنید. از پیام ما برای ارسال ایمیل به سرویس استفاده کنید( اس ام اس دو طرف که به کارمندان اجازه‌ی پیام دادن‌ برای مرخصی و روز‌های مریضی را می‌دهد.) به کارمندان زمانی که تغییری در برنامه وجود دارد پیام‌های هشدار فرستاده می‌شود و یا جابه‌جایی ها و یا شیفت‌های خالی به آن‌ها از طریق سرویس‌های ارسال پیام متنی اعلام می‌شود.


    از چه چیز‌هایی بپرهیزیم

    • از متن، زمانی که کاندید‌های احتمالیتان را بیشتر از یک بار ملاقات نکرده‌اید استفاده نکنید. از پیامک بعد از اینکه با آن‌ها از یک راه دیگر ارتباط برقرار کردید استفاده کنید. کاندید‌ها را به باد ندهید!
    • یک مقدار زمان برای شخصی‌سازی پیام‌ها صرف کنید. تنها زمانی پیام متنی دهید که نیاز است. از دادن پیام‌های متنی با حجم زیاد خودداری کنید( این کار بی‌شخصیتی است و ممکن است که اعتبار شرکت شما را خراب کند. )
    • همچنین از این پیام‌ها در خارج از ساعت کاری و یا روز‌های کاری بپرهیزید. کاندیدها ممکن است فکر کنند که کارمندان شرکت شما بیشتر از ساعت کاری فعالیت می‌کنند. به علاوه ممکن است حس کنند که به زمان و زندگی شخصی آن‌ها احترام گذاشته نمی‌شود.
    • و آخری و نه کم اهمیت‌ترین اینکه با استفاده شماره‌ی تلفن خودتان پیام ندهید. همیشه از شماره‌ی کسب و کارتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از سرویس‌هایی مثل سرویس استخدام به وسیله پیام‌های متنی برای استخدام به روش صحیح استفاده کنید.


    شما می‌توانید از ارسال اس ام اس در پنل پیامکی نیازپرداز برای استخدام استفاده کنید. اینکه بدانید چه وقت و چه زمانی از آن‌ها استفاده کنید، کمک می‌کند. این روش می‌تواند بقیه‌ی روش‌های شما را برای آسان کردن کارتان پشتیبانی کند.

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها