لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    مزایای درج لینک کوتاه در پیامک
    با توجه به محدود بودن تعدادکاراکترهای قابل استفاده در پیامک لازم است تا روشی برای اطلاع رسانی بیشتر به مخاطبان از طریق پیامک فرآهم شود. راه حل این موضوع استفاده از لینک های کوتاه شده در پیامک می باشد. ما در این مطلب به نحوه استفاده از این نوع لینک ها در پیامک می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/10/26

    3641 نفر

    اگرچه پیامک ها در حالت عادی به 160 کاراکتر محدود هستند، اما شما می توانید هر اطلاعات، تصویر یا حتی نرم افزاری که تمایل دارید را به آن اضافه کنید. ممکن است بپرسید که این کار چگونه ممکن است؟ پاسخ این سوال استفاده از لینک های کوتاه شده است. قرار دادن لینک در اس ام اس امکانات آن را افزایش می دهد و پیام شما می تواند مخاطب را به وب سایتی هدایت کند که شامل اطلاعات بیشتری از شما است. این ابزار زمان تحویل سریع و میزان باز شدن پیامک را با قابلیت های فراوان اینترنت ادغام می کند، به همین دلیل است که آن برای همه نوع کمپین بازاریابی سودمند می باشد.

    لینک کوتاه دقیقاً چیست؟

    لینک کوتاه شده (یا cut.li) صرفاً یک آدرس URL است که مخاطب را به وب سایت انتخابی شما در هنگام ایجاد لینک هدایت می کند، برای مثال لینک: https://www.smsapi.com/blog/benefits-from-shorten-link می‌تواند به صورت cut.li کوتاه شود و در پیامک نشان داده شود. استفاده از لینک cut.li به طور چشمگیری تعداد کاراکترهای استفاده شده در پیامک را کاهش می دهد، اما موضوع مهم‌تر اینست که آن بازخورد کاملی درباره کمپین های انجام شده به شما ارائه می‌کند.

     

    حتما بخوانید : چگونگی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

     

    همه چیز درباره معیارهای کلیدی است

    استفاده از لینک های کوتاه شده ما را قادر می سازد تا درباره رفتار مخاطبان بعد از دریافت پیامک اطلاعات کاملی جمع آوری کنیم. بعد از هر پیامک عمده به طور خودکار یک گزارش کامل از کمپین ایجاد می شود. این گزارش حاوی داده هایی مانند: سیستم عامل موبایل مخاطب (iOS، اندروید، ویندوز فون)، مرورگر استفاده شده (برای مثال، سفری، کروم)، نوع دستگاه (برای مثال، iPhone)، و تاریخ کلیک شدن بر روی لینک می باشد. این اطلاعات شما را قادر می سازد تا مشتری خود را بهتر بشناسید، همچنین فرصت جدیدی برای معرفی و ارائه کمپین های شما به یک روش موثرتر فرآهم می کند و مشارکت و فعالیت مخاطبان شما را افزایش می دهد.

    مزایای بیشتر

    لینک های کوتاه شده می توانند به موارد زیر هدایت شوند:

        نرم افزار – این یک روش بسیار رایج است زیرا API (رابط کاربردی برنامه نویسی) ما سیستم عامل گوشی هوشمند را شناسایی می کند و در پیامک لینکی قرار می گیرد که نرم افزار را در فروشگاه اختصاصی آن نرم افزار باز می کند (فروشگاه هایی مانند AppStore, Google Play, Windows Marketplace).
       مزایای درج لینک کوتاه در پیامک

     

    خبرنامه – در صورتی که شماره تلفن مخاطبان خود را در اختیار دارید اما آدرس ایمیل آنها را ندارید، شما فقط باید خبرنامه خود را در حالت سازگار با مرورگر گوشی قرار دهید و در پیامک خود لینک کوتاه شده را به آدرس خبرنامه متصل کنید.
        کوپن های تخفیف – وقتی تبلیغات ویژه خود که دارای کوپن های تخفیف است را آغاز می کنید و می خواهید آنها را بین مشتریان خود پخش کنید باید به آنها لینکی را ارسال کنید که محتوی کوپن قابل دانلود باشد.

     

    مزایای درج لینک کوتاه در پیامک

     

    ما یک نمونه خلاصه از یکی از مخاطبان خود داریم که از قابلیت لینک کوتاه ترکیب شده با نرم افزار اختصاصی و رسانه اجتماعی در پیامک استفاده کرده است. او به موفقیت خوبی در کمپین خود دست یافته است.

    میزان کلیک (CTR) بالای 31 درصد امکان پذیر است

    کمپین پیامکی دانش آموزان را مخاطب قرار می‌دهد و درباره بزرگ ترین جشن سالیانه آنها اطلاع رسانی می‌کند. از بین افرادی که درباره این رویداد اطلاعات دریافت کرده اند 31 درصد بر روی لینکی کلیک کرده‌اند که آنها را به سایت اختصاصی این رویداد هدایت می‌کند. مسئله مهم‌تر این است که 80 درصد از دریافت کنندگان پیام ظرف یک ساعت بعد از دریافت این لینک از آن استفاده کرده‌اند. البته سیستم ما یک گزارش کامل ارائه کرده است که نشان می‌دهد پیام آنها بر روی چه دستگاه‌هایی، چه سیستم عامل‌هایی و چه مرورگرهایی خوانده شده است ( در 51 درصد موارد بر روی دستگاه های اندرویدی دارای مرورگر کروم بوده است). در نتیجه اس ام اس دارای لینک کوتاه به سرعت به مخاطبان مطلوب خود دست می یابد اما موضوع مهم تر این است که این لینک کوتاه مخاطبان را به سایت اختصاصی هدایت می‌کند، جایی که آنها می‌توانند تمام اطلاعات مهم را در آن پیدا کنند. همانطور که قبلاً اشاره شد اطلاع از نوع دستگاه، سیستم عامل و مرورگر مخاطبان ما را قادر می‌سازد تا یک کمپین پویا تر و بهتر و با درصد مشارکت بیشتر را برای کمپین بعدی آماده کنیم.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها