لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    نکات مهم بازاریابی اس ام اسی
    برای جذب و فعال نگه داشتن مشتریان شما باید اطلاعات کافی درباره آنها داشته باشید و نیازهای آنها را بشناسید تا از این طریق مشوق های مناسب را برای ایجاد انگیزه برای عضویت و مهم تر از آن حفظ این عضویت به آنها ارائه کنید. ما در این مطلب به چند نکته در این زمینه اشاره می کنیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/11/10

    4043 نفر

    شما باید بیشتر از هر چیزی مشتریان خود را بشناسید. اگر مشتریان خود و خواسته های آنها را درک نکنید فهرست مشتریان شما رشد نخواهد کرد، پیشنهادات شما به فروش نمی رود و همان افراد معدودی هم که ثبت نام می کنند نیز به سرعت اشتراک خود را لغو می کنند.


    1. بدانید چه نوع رسانه های تبلیغاتی توجه مشتریان را جلب می کنند.

    اگر شما صرفاً لیست مشتریان خود را در فیسبوک ارتقا می دهید باید تجدید نظر کنید. البته در تئوری، این یک ایده وحشتناک نیست. اما، بسیار ناامید کننده به نظر می رسد اگر تنها 40 نفر صفحه کسب و کار شما را لایک کرده باشند. جایی بروید که مشتریان شما حضور داشته باشند. اگر یک لیست ایمیل بزرگ دارید، یک ایمیل برای تبلیغ برنامه اس ام اسی خود ارسال کنید. اگر ترافیک حضوری مشتریان شما زیاد است از آگهی های تبلیغاتی درون فروشگاهی استفاده کنید.


    2. از خودتان بپرسید: " مشتریان در مقابل چه نوع از مشوق های عضویت نمی توانند مقاومت کنند؟"

    اگر شما می خواهید لیست بازاریابی اس ام اسی خود را رشد دهید، شما باید فرآیند عضویت را ساده کنید. اگر مشوق ثبت نام شما چندان قوی نباشد در واقع شما هزینه های بازاریابی خود را هدر می دهید. در بهترین حالت شما فقط یک برگشت سرمایه متوسط ​​خواهید داشت. در حالی که برخی از مشتریان ممکن است با ارسال یک اس ام اس بخواهند شانس خود برای برنده شدن در مسابقه ای با یک جایزه بزرگ را امتحان کنند، اما بسیاری ممکن است خواهان این باشند که در سفارش بعدی خود فقط 2 دلار تخفیف دریافت کنند.


    3. بدانید که چه چیزی مشتریان را فعال نگه می دارد.

    مشتریان ممکن است در ابتدا برای برنده شدن فوری در یک تبلیغ یا چیزی که فوراً توجه آنها را جلب کرده ثبت نام کرده باشند. اما چه چیزی آنها را در لیست شما نگه می دارد؟ آیا آن می تواند اطلاعات شخصی، دعوت های اختصاصی یا فروش های بیشتر باشد؟ اگر شما درک درستی از این موضوع داشته باشید، میزان لغو عضویت مشتریان شما به طور شگفت انگیزی کم خواهد شد.

     


    انتخاب صحیح

    با یک ارائه دهنده بازاریابی پیامکی همکاری کنید که کسب و کار شما را در اولویت قرار می دهد. ما هرگز شما را برای ثبت نام در چیزی که به آن نیازی ندارید یا توانایی مالی آن را ندارید تحت فشار قرار نمی دهیم.

    آیا می خواهید درباره پیشنهادات ما بیشتر بدانید؟ می توانید با شماره 02141238 تماس بگیرید و یا به آدرس ایمیل ما: info@niazpardaz-sms.com پیام ارسال کنید.

    همکاران ما در سامانه پیامکی نیازپرداز از ابتدای ثبت نام همراه شما خواهیم بود و اطمینان حاصل می کنیم که تمام چیزهایی را که برای موفقیت لازم دارید را در اختیار داشته باشید. به کمک ما نیازی ندارید؟ پس به آدرس ما www.niazpardaz-sms.com بروید و یک بسته را ثبت نام کنید.

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها