لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    دلایل بهره‌وری مراکز اقتصادی از پنل پیامکی
    سالهای سال است که بانکهای بزرگ و غول های تجارت در بخش های اقتصادی در حال استفاده از سرویس های پیامکی هستند، البته این امر تعجبی هم ندارد. با نرخی به میزان 5 برابر خوانده شدن بیشتر نسبت به ایمیل ها، پیامک ها دردسترس ترین، مطمئن ترین و جلب توجه کننده ترین راه برای رساندن پیام به کاربران هستند.
    آرش علیمحمدی
    1396/12/15

    3169 نفر

    نکته ی مهم دیگر این است که لازم به نگرانی برای مسائلی همچون پاک شدن برنامه ی شما  بر روی گوشی های کاربران وجود ندارد چرا که اغلب مشتریان و کاربران به انتخاب خودشان در سرویس های پیامکی شما عضو می شوند. سرویس های پیامکی در دهه های اخیر به هزاران مشترک سامانه پیامکی برای پیشرفت و تبلیغات و ... کمک کرده است، از این رو چند مورد از مهمترین تجربیات کسب شده در این مدت را برای شما آورده ایم:

     

    تجربیات استفاده از سرویس‌های پیامکی

     

    1- با استفاده از پنل نیازپرداز، امنیت اقتصادی خود را بهبود ببخشید

    برای مقابله با حملات سایبری و نفوذهای اطلاعاتی متعددی که پیش از این انجام گرفته اند، بسترسازی های ضروری برای ایجاد اعتماد بین مشتریان و شما یک موضوع بسیار مهم است. یک پژوهش که به تازگی صورت گرفته است نشان می دهد که تا پایان سال 2019 میلادی، حملات سایبری خسارتی حدود 2.1 میلیارد دلار برای تجارت های مختلف به بار خواهند آورد. این رقم سبب می شود تا هرکسی در هر موقعیتی برای معاملات بانکی خود دچار نگرانی شود. خوشبختانه استفاده از سرویس های پیامکی یک راه مطمئن برای جلوگیری از کلاهبرداری ها و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان محسوب می شود.

    استفاده از سرویس های پیامکی با تاییدیه های دوتایی یک روش بسیار خوب بوده که با ایجاد یک لایه ی امنیتی دیگر به هنگام ورود به حساب کاربری یا بوجود آوردن یک حساب کاربری جدید، ارتباطات و اطلاعات شما را امن می سازد. همچنین با استفاده از یک رمز عبور که برای شماره تلفن یا ایمیل شما ارسال می شود از جعل هویت نیز جلوگیری می کند یا دست کم آن را کاهش می دهد. به عنوان یک لایه ی امنیتی دیگر اگر خرید یا فعالیت های نامعمولی در حساب مشتریان صورت بگیرد، یک پیامک هشدار برای آن ها ارسال می شود تا آن ها را آگاه سازد.


    2- هشدارها و یادآوری های خود را با استفاده از ارسال پیامک بفرستید.

    تا اینجا به این نتیجه رسیده ایم که استفاده از سرویس های پیامکی بهترین روش موجود برای برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان شما است. با استفاده از پنل نیازپرداز، شما قادر خواهید بود تا کاری بیشتر از ارسال یک پیامک یکسان برای تمام کاربران خود انجام دهید. با استفاده از برنامه ی هدفگیری هوشمند ما، شما می توانید که پیامک خودتان را در وقت مناسب، با متن مناسب برای گیرنده ی مناسبی که مدنظرتان است ارسال کنید. این یعنی شما با لحاظ کردن معیارهای خاصی که در ذهن دارید، می توانید گیرنده های خود را دسته بندی یا متمایز کنید، می توانید برای مشتریانی که بیشتر از یک سال کاربر شما بوده اند یک پیام خاص بفرستید یا برای مشتریانی که می دانید درحال خرید خانه یا هرچیز دیگری هستند، پیامک هایی حاوی پیششنهاد یک وام ارسال کنید.

    استفاده از سرویس های پیامکی برای برقراری ارتباط با مشتریان در هر کسب و کاری مناسب بوده و از دیگر روش های مورد استفاده برای برقراری این ارتباط مفیدتر، سریع تر و آسان تر است، این یعنی با استفاده از سرویس های پیامکی برای ارتباط داشتن با مشتریان، تاثیر مثبتی بر روند بازگشت سرمایه نیز برایتان خوواهد داشت. یادآورهای تاریخ گذشته یا دقیقه ی آخری همیشه سبب دردسر مشتریان بوده اند. با توجه به این آمار که 93% پیام های دریافت شده در کمتر از 3 دقیقه خوانده می شوند، استفاده از سرویس های پیامکی برای جلب کردن توجه مشتریان و کاربران بخش های اقتصادی و بانک ها یک روش بسیار مناسب است. این یعنی دیگر لازم نیست کارکنان شما ساعتهای زیادی را صرف تماس های تلفنی کرده و برای مشتریان از آخرین فعالیت های حساب هایشان توضیح بدهند و سرمایه شما  نیز با سرعتی قابل توجه رشد کرده و کسب و کارتان رونق می گیرد.


    3- فراهم کردن خدمات مشتریان کارآمد و مفید با استفاده از سرویس های پیامکی

    مشکلی که با تماس های تلفنی عجین شده است تنها این نیست که امکان دارد ساعت ها به طول بی انجامد، بلکه مشکل اصلی این است که پاسخگوهای شما قابلیت پاسخگویی به یک مشتری در آن واحد را دارند، تنها و تنها یک مشتری در هر تماس! استفاده از سرویس های پیامکی این مشکل اساسی تماس های تلفنی را حل می کند، این درحالی است که رتبه ی پاسخگویی و سرعت استفاده از سرویس های پیامکی بسیار بالاتر از استفاده از ایمیل است. اگر از ارسال پیامک استفاده کنید، از آنجایی که استفاده از کامپیوتر امروزه کاری ساده و راحت است، پاسخگوهای شما می توانند در آن واحد به چند پیامک مختلف پاسخ بدهند.

    این آمار نیز وجود دارد که 64% از مشتریان استفاده از پیامک را به برقراری تماس تلفنی ترجیح می دهند. به همین خاطر است که استفاده از سرویس های پیامکی بازی را به نفع شما و مشتریان تغییر می دهد، همچنین این قابلیت برای شما وجود دارد تا برای همان شماره ای که از قبل برای تماس با مشتریان استفاده می کردید، با خرید سامانه پیامکی یک سرویس ارسال پیامک راه اندازی کنید. بجای اینکه تماس گیرنده های خود را هر بار پشت خط برای مدت طولانی منتظر بگذارید، پاسخگوهای شما بمحض دریافت پیامک از طرف مشتریان می توانند به آن ها پاسخ دهند، هم در زمان صرفه جویی می شود و همچنین این قابلیت را برای آن ها فراهم می کند تا بطور همزمان به کار چند مشتری رسیدگی کنند و به اندازه ی تماس تلفنی، سطح این ارتباط را شخصی و یک به یک نگهدارند.


    4- استفاده از قدرت سرویس های پیامکی

    پاسخگویی به یک سوال تکراری به دفعات بسیار زیاد برای هر پاسخگو و اپراتوری می تواند به یک امر طاقت فرسا تبدیل شود. (چه زمانی آغاز به کار می کند؟)، (ممکن است لینک/ فرم ... را برای من ارسال کنید؟) و سوال های رایج دیگری از این قبیل، اما اگر شما اپراتور پیامکی را انتخاب کنید که مانند ترومپیا قابلیت پاسخگویی خودکار نیز داشته باشد، دیگر نیازی نیست خودتان پاسخ این پرسش های تکراری را بدهید، اپراتور بجای شما این کار را انجام می دهد.

    راه حل پیشرفته ی پاسخگویی خودکار روشی بسیار عالی برای پاسخگویی به این پرسش های رایج و تکراری است که زمان پاسخگوهای شما را آزاد می کند تا به وظایف و کارهای مهمتری برسند. برای نمونه اگر یکی از مشتریان ساعات کاری خدمات مشتریان شما را نیاز دارد، یک پاسخ خودکار برای اپراتور ایجاد کنید تا در ساعت دلخواه شما برای مشتری ارسال شود.

    سیستم ارسال پیامک خودکار به شما این اجازه را می دهد تا پیامک های شخصی سازی شده ارسال کنید، برای مثال پیامک تبریک در روز تولد مشتریان، یادآوری برای قرار ملاقات ها، یا هرگونه هشدار دیگری که شما مدنظر دارید و آن را برای سیستم ایجاد می کنید. یک نرم افزار هوشمند مانند ترومپیا می تواند تمام این پیامک های خودکار را برای شما به مشتریانتان ارسال کند.

    پژوهش های سرمایه گذاری زک یک موسسه در زمینه ی پژوهش های اقتصادی بوده که برای مشتریان خود با انجام پژوهش ها و تحقیقات خود، گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری فراهم می کند. این موسسه به دنبال راهی برای ارسال راهنمایی ها و رساندن پیام خود به کاربران و مشتریان بود، با استفاده از سرویس های پیامکی موفق شد تا به این هدف برسد و نتیجه ای بسیار بهتر از زمان استفاده از ایمیل به دست بیاورد. با استفاده از ارسال اس ام اس ها موسسه زک موفق شد تا در زمان کوتاهی پیام های متعدد خود را برای مشتریان بیشماری فرستاده و در بهترین ساعات و وقت توجه آن ها را جلب به خود کند.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها