لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    سرویس پیامکی برای بنگاه املاک
    استفاده از ابزارهای بروز و کارآمد باعث بهبود برقرار ارتباط با مشتریان می گردد. یکی از موثرترین و کارآمدترین این ابزار سرویس های سامانه پیامکی می باشد.
    آرش علیمحمدی
    1396/12/25

    3902 نفر

    نمایندگان حرفه ای بنگاه های معاملات ملکی بطور مداوم به سختی در تلاش هستند تا با افرادی که به دنبال خانه های رویایی خود هستند ارتباط برقرار کنند و این رویا را برای آن ها به واقعیت تبدیل کنند و خوشبختانه همیشه معاملات و مطابقت های سلیقه ای بسیار خوبی پیش می آید. اگرچه، بازار رقابتی و مدرن امروزی به افرادی بسیار حرفه ای تر نیاز دارد که افکار نوآورانه و خلاقی داشته باشند تا راهی برای برقراری ارتباط با صدها مشتری پیدا کرده و مهمتر از همه خانه های مدنظرشان را به آن ها پیشنهاد دهند. این روند همچنین به نمایندگان معاملات املاکی نیاز دارد که قادر باشند به سرعت فکر کرده و بهترین تصمیم را بگیرند، چرا که برخی از معاملات داغ و پرسود، بخصوص در بازارهای رقابتی، ناگهانی پدید می آیند و به سرعت نیز ممکن است از دست بروند.

    مزایای سرویس های پیامکی و معاملات املاک در بازارهای رقابتی و سریع

    پس استفاده از ابزار مناسب برای حرکت پا به پا با این سرعت ،گهگاه سرسام آور، می تواند بهترین گزینه برای پاسخگویی به تقاضاها و همچنین برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه بوده و شما را در این بازار به یک برنده تبدیل می کند. استفاده از سرویس های پیامکی یکی از روشهایی است که می توان از آن برای دسترسی به این اهداف استفاده کرد، زیرا شما را قادر میسازد تا برای مشتریان و افراد موردنظرتان در آن واحد پیامک های حاوی اطلاعات درباره ی جزئیات کنونی بازار ارسال کنید یا درباره ی فهرست موجود املاک خود آنها را مطلع سازید.

    شما می توانید از مشتریان کنونی خود تقاضا کنید تا به صورت داوطلبانه در سرویس پیامکی شما ثبت نام کنند و حتی درباره ی این سرویس برای مشتریان جدید خود در قراردادها و دیگر موضوعات تجاری و تبلیغات خود دعوتنامه ای برای پیوستن به این سرویس قرار بدهید. همچنین می توانید با معرفی کردن برخی از کلمات کلیدی به مشتریان کاری کنید تا با ارسال آن ها به شماره ی شما، اطلاعات مربوطه و مورد نیاز را دریافت کنند، برای نمونه اطلاعات درباره ی یک منطقه ی خاص، فهرست شما و یا معاملات خوبی که برای آن ها در فهرست شما وجود دارد. شما قادرید و می بایست برای پیش بردن کسب و کارتان به برقراری تماس های روزانه با مشتریان ادامه دهید اما صرف نظر از این ارتباط روزمره ای که با آن ها دارید، استفاده از پنل پیامکی برای محقق کردن دیگر اهداف تجاری یا سرعت دادن به آن کار عاقلانه ای به نظر می رسد.

    در زیر برای شما چند راهکار آورده ایم تا دریابید چطور می توان به درستی از سرویس های پیامکی استفاده کرد:


    استفاده از سرویس پیامکهای جمعی می تواند در کاهش از دست دادن املاک تازه به شما کمک کند

    زمانیکه شما در تلاش هستید تا افراد مختلف را برای پیوستن به سرویس پیامکی خود مشتاق کنید، اگر برای آن ها توضیح دهید که دقیقا برای چه سرویسی و چرا درحال ثبت نام هستند می تواند کمک بسیار بزرگی باشد. پیامک های جمعی یا حجیم هردو اشاره به سرویس پیامکی دارند که شما را قادر می سازد تا در آن واحد برای ده ها، صدها و حتی هزاران نفر اس ام اس ارسال کنید و با آن ها در ارتباط باشید. لزوماً شما نمیخواهید تا تمام این افراد به پیامک های ارسالی شما پاسخ بدهند، اگرچه که دریافت پیام یا تماس از برخی افراد برای شنیدن توضیحات بیشتر درباره ی پیام و تبلیغی که ارسال کرده اید هیچ اشکالی ندارد.

    مشتریانی که در بازار هستند به هر دلیلی عاشق این کار هستند که درباره ی جدیدترین ها مطلع باشند. شاید برخی از موارد و املاک برای مدت طولانی در فهرست شما بوده اند، با اینحال شنیدن اخبار و اطلاعات به روز درباره ی آن ها برای مشتریان شما هیجان انگیز خواهد بود. شاید دیگر نمایندگان نیز فهرستهای مشابهی را در اختیار داشته باشند اما این بدان معنا نیست که افراد و مشتریان به این لیستها دسترسی آسانی دارند. این یکی از آن خدمات خوبی است که  نمایندگان و بنگاهی های حرفه ای می توانند برای مشتریان خود محیا کنند. در متن پیامکی که حاوی لینکی هدایت کننده به صفحه ی حاوی فهرست املاک است، به خاطر داشته باشید که دلیل فراهم کردن این اطلاعات برای مشتریان را ذکر کنید؛ امیدواریم که پاسخ وفاداری شما را در معاملات تجاری آینده برایتان جبران کنیم!


    برای مشتریانی که به فهرست های مشابهی علاقه دارند، پیامک های مشابه و هدفدار ارسال کنید

    همراه با این کار که به افراد و مشتریان اطلاعاتی درباره ی آخرین تغییرات و به روز رسانی های بازار، کاربران شما ممکن است به یک سری از املاک که مشترکاتی باهم دارند اما با دیگر املاکی که پیش از این ارائه شدند تفاوت دارند، علاقه نشان دهند. شاید نقشه ی متفاوتی نسبت به بقیه دارند، ویژگی های بیشتری دارند، شاید قیمت آن ها کمی بالاتر یا کمی پایین تر است، این گزینه ها بهترین موارد برای ارائه دادن به افرادی است که درباره ی فهرستهای پیشین تمام اطلاعات را دارند اما با نگاه کردن و دیدن گزینه های متفاوت هیچ مشکلی ندارند. اگر شما در سرویس پیامکی خود از نرم افزار های هوشمندی مانند ترومپیا استفاده کنید قادر خواهید بود تا کاربران خود را به دسته های دلخواه خود تقسیم کرده و پیامک های خاصی را برای هر دسته ارسال کنید تا با این روش موفق شوید مناسب ترین و مربوط ترین اخبار و اطلاعات را به کاربران و مشتریان درست و مربوطه ارسال کنید.

    پس برای شما این گزینه ها وجود دارد که یا برای تمام مشتریان و کاربران سرویس پیامکی خود، پیام های جمعی و ثابت ارسال کنید یا اینکه آن ها را نسبت به معیارهای مختلف و مفید دسته بندی کرده برای هر گروه پیامهای مربوطه ای را ارسال کنید. با انجام دادن این کار شما پیام های مناسب و درستی را ارسال می کنید و دیگر شاهد لغو عضویت های مکرر در فهرست کاربران خود نخواهید بود. برای نمونه، نمایندگان بنگاه های معاملات ملکی می توانند برای ساکنین هر منطقه یک فهرست جداگانه ایجاد کنند، یا برای انواع مختلف خانه (تازه ساز، قدیمی، تجاری، مسکونی، یک خانواده ای، چند خانواده ای) یا دسته بندی خانه ها با در نظر گرفتن محدوده ی قیمت آن ها که کار درستی به نظر می رسد.


    تبلیغات برای فهرست خانه های اجاره ای با استفاده از سرویس های پیامکی

    افرادی که به دنبال اجاره ی منزل هستند دارای ترجیحات و معیار های اغلب متفاوتی نسبت به مالکان هستند. به عنوان یک نماینده واقعی، شما باید برای هریک از این اجاره نشین ها اطلاعات و پیشنهادات مربوطه و بجایی را ارسال کنید تا با اینکار خانه های اجاره ای خالی را سریع تر از هر زمان دیگری پر کنید. استفاده از سرویس های پیامکی هوشمندی قادر هستند تا به صورت خودکار اطلاعات بهتر و بیشتری را درباره ی مشتریان خانه های اجاره ای برای شما جمع آوری کنند به این معنی است که شما می توانید پیام ها و پیشنهادات خود را دقیقا طبق سلیقه ی مشتریان و کاربران دسته بندی و برای آن ها ارسال کنید. علاوه بر این، حالا که اطلاعات تماس مشتریان و کسانی که خانه ها را اجاره کرده اند را دارید، گرفتن ماهیانه ی اجاره و دیگر کارهای مربوطه را تبدیل به آسان ترین کار دنیا می کند.


    با استفاده از سرویسهای پیامکی برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات داخلی میان نمایندگان مختلف را تسهیل کنید

    با استفاده از سرویس های پیامکی می توان آخرین اطلاعات درباره ی وضعیت داخلی شرکت را دریافت کرد و در جریان تمام امور به صورت لحظه ای قرار گرفت. اگر شما عضو گروه های کشوری یا منطقه ای در کسب و کار معاملات املاک هستید، می توانید اخبار و روند های اخیر موجود در تجارت کشوری یا منطقه را با دیگر همکاران خود در کمپانی به اشتراک بگذارید. این کار به آن ها یادآوری می کند که هرگاه به کمک نیاز داشتند می توانند روی شما حساب کرده و برای شما پیام ارسال کنند.


    تعداد بازدید از خانه های موجود را با استفاده از سرویس های پیامکی چند برابر کنید

    ارسال پیامکی با این متن برای مشتریان که "همین پنجشنبه برای دیدن خانه موردنظر تشریف فرما شوید!" می تواند یک دعوتنامه ی بامزه باشد. اگرچه که شما میزبان آن ها نیستید اما به یاد داشته باشید که میزبان، کمپانی شماست و چه چیزی بهتر از این که مشتریان را دعوت کرده تا یک خانه ی زیبا را به آن ها نشان دهید. می توانید در پیام ارسالی خود حتی عکس هایی از خانه را پیوست کنید، این یعنی قدرت ترغیب شما بسیار بالاتر است و بازدیدکننده های بیشتری را جذب خواهید کرد. علاوه بر این، شما می توانید لینک های کوتاهی نیز در متن پیامک ها قرار دهید، تا خریداران درباره ی فهرست و جزئیات خانه اطلاعات بیشتری کسب کرده و به هنگام آمدن، مسیر را نیز به خوبی طی کرده و خانه را پیدا کنند.


    درباره ی تغییرات لحظه ای در قیمت ها نیز برای مشتریان پیامک های آنی ارسال کرده تا آن ها را مشتاق کنید

    همه ی مردم انجام دادن یک معامله ی خوب و صرفه جویی و پس انداز بیشتر را دوست دارند، پس اگر به کاربران خود درباره ی یک کاهش قیمت ناگهانی خبر بدهید، این کار می تواند تا حد بسیار زیادی خریداران را برای انجام معامله و استفاده از این فرصت تشویق کنید. بیش از 90% از پیامک های دریافت شده توسط مردم در همان 3 دقیقه ابتدایی باز و خوانده می شوند، این یعنی مشتری شما اولین کسی خواهد بود که از این افت قیمت با خبر خواهد شد. یک افت قیمت چشمگیر حتی ممکن است خریداران را برای استفاده از این فرصت و انجام معامله تحت فشار قرار دهد.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها