لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    پنل پیامکی برای طراحان مراسمات
    برای سازمان دهی و انجام یک رویداد و مراسم مانند یک کنسرت یا نمایشگاه تجاری، داشتن یک ابزار کاربردی برای کنترل رویداد و ایجاد تعامل و مشارکت مشتریان از اهمیت خاصی برخوردار است. سرویس بازاریابی اس ام اسی ابزاری است که می تواند در این زمینه بسیار کارآمد باشد. ما در این مطلب به کاربردهای این سرویس برای برگزار کنندگان رویدادها می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1397/01/31

    4070 نفر

    شما هر رویدادی را که برنامه­ ریزی می­کنید، از یک سمینار یا راه ­اندازی یک محصول تا افتتاحیه بزرگ برای یک کنسرت گرفته تا یک نمایشگاه تجاری برای صدها یا حتی هزاران نفر، بازاریابی پیامکی یک ابزار قدرتمند، چند بعدی و با صرفه است که کاربرد های متعددی دارد و این اطمینان را ایجاد می کند که شرکت­ کنندگان و حاضرین از بهترین تجربه بهرمند می شوند و به شما اطمینان می دهد که رویداد شما به اندازه کافی موفق بوده است. اما سازمان­ دهنده یک رویداد چگونه می ­تواند از پنل پیامکی استفاده کند؟ ما نگاهی به این موضوع می­ اندازیم.

    1- فروش بلیط از طریق بازاریابی پیامکی

    جامعه بریتانیا روز به روز زمان کمتری را رو به روی صفحه کامپیوتر در پشت یک میز صرف می­ کند، و زمان بیشتر و بیشتری را در حال حرکت با تلفن همراه خود سپری می­ کند . دستگاه موبایل برای مدیریت اکثریت فعالیت ­های آنها شامل گشت و گذار در اینترنت، ارسال و دریافت پیام و خرید و بسیاری کارهای دیگر استفاده می شود. امروزه با وجود مرورگر موبایل در مسیرهای روزانه و نیز با ارائه مرورگرهای دسکتاپ مینیاتوری در طول ماه­ ها و سال­های آینده، اکنون زمان آن است که توجه خود را به قدرت موبایل معطوف کنیم. اما آیا می­ دانید که فروش بلیط­ های رویداد شما از طریق دستگاه تلفن همراه کاربر الزاماً به معنی سرمایه­ گذاری گسترده بر روی توسعه برنامه­ های کاربردی موبایل نیست؟ دو رویکرد وجود دارد که می­ تواند در بازاریابی پیامکی بسیار موثر و کارآمد باشد. اولی، استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال یک لینک به صفحه رزرو سازگار با موبایل شما است، که به مشتری اجازه کلیک کردن و باز کردن مستقیم این لینک از طریق اس ام اس را می­ دهد.

    یک پیام نمونه ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

    "همین امروز بلیط ­های خود را برای نمایشگاه حرفه ­ای شهر کاردیف رزرو کنید. هم اکنون تخفیف بسیار عالی به صورت آنلاین امکان ­پذیر است. برای اطمینان از رزرو جای خود همین حالا از سایت careerscardiff/book دیدن کنید. "

     

    از سوی دیگر شما می توانید کمپین بازاریابی پیامکی خود را راه اندازی کنید، به گونه ای که مشتریان شما صرفاً از طریق اس ام اس پاسخ شما را بدهند تا از این طریق علایق خود را بیان کنند، این روش شما را قادر می سازد تا رزرو را از طریق اس ام اس یا تلفن پیگیری کنید.

    این پیام می تواند مشابه نمونه زیر باشد:

    " همین امروز بلیط ­های خود را برای نمایشگاه حرفه­ ای شهر کاردیف رزرو کنید.
    تخفیف اول فصل اکنون به صورت آنلاین در دسترس است.
    به آی دی example پیام  دهید تا همین حالا مکان خود را رزرو کنید.
    آیا تمایل به تماس تلفنی دارید؟ متن CALLME  را ارسال کنید تا ما فوراً با شما تماس بگیریم. "
     

    اگرچه در دومین مورد ممکن است به یک سیستم برای پردازش پرداخت ­ها نیاز باشد، اما باید به این نکته توجه کرد که استفاده صرف از بازاریابی پیامکی این مزیت را دارد که تعداد مراحلی که مشتری باید طی کند را به حداقل می رساند، این بدین معناست که پتانسیل مکالمه با مشتری تا بالاترین حد بالا می رود.

    2- بازاریابی پیامکی برای بلیط ­های اینترنتی

    البته، هنگامی که صحبت از مدیریت کارآمد رویدادها در میان باشد، فروش بلیط ­ها تنها بخشی از معادله است. یکی از مهم ترین چالش ­ها در هر رویدادی اداره کردن پذیرش ­های روزانه است. بلیط­ های چاپی سنتی هم از لحاظ تولید و هم پست هزینه ­بر هستند، به علاوه، چک کردن آنها زمانبر است. یک جایگزین بسیار کارآمد برای آنها که موثر بوده و برای محیط ­زیست بی خطر است و می ­تواند هزینه ­های کارمندان و زمان در صف­ ایستادن در هنگام ورود را به حداقل برساند، بلیط ­فروشی اینترنتی اس ام اسی می باشد.

    تمام مواد مورد نیاز می تواند شامل ارسال پیام اس ام اسی با یک کد بلیط در قالب متن باشد، یا برای به حداکثر رساندن کارایی، می توانید یک کد قابل اسکن QR را ارسال کنید، که اگر تکنولوژی اجازه دهد، حتی می­تواند از طریق یک سیستم چک کردن شخصی توسط مشتری پشتیبانی شود.

    3- رقابت­ های پیامکی

    رقابت های اس ام اسی روش خوبی برای مشارکت با حاضرین و افزایش آگاهی آنها در رابطه با برند یا هدف شما است. در نمایشگاه ­های تجاری، رقابت اس ام اسی می ­تواند شانس بازدیدکنندگان برای برنده ­شدن محصولات، خدمات یا تخفیف ­های ویژه از شرکت کنندگان در نمایشگاه را بیشتر کند. این امتیاز نه فقط برای شرکت برگزار کننده رویداد مهم است، بلکه همچنین تبلیغ و شناساندن برند برای شرکت­ های حاضر در نمایشگاه را افزایش می­ دهد و برای شرکت­ کنندگان ارزش افزوده ایجاد می کند. ایده ­های دیگر رقابت اس ام اسی شامل ارائه بلیط برای خدمات اضافی است، برای مثال؛ برای مراسم شام در مراسم، اگر برگزار شود، یا برای رویدادهای آینده با ماهیت مشابه. از دیگر اشکال بسیار کاربردی جوایز اس ام اسی، حضور در پشت­ صحنه یا دسترسی و به روز رسانی های سطح بالا و یا کالاهای تجاری است.

    رقابت ­های اس ام اسی را می ­توان با راه اندازی یک شماره موبایل مجازی اجرا کرد، این شماره امکان پاسخ مشتریان به پیام ­های اس ام اسی شما را می­ دهد، دقیقاً مانند یک پیام عادی، یا اینکه می­ توانید از کد کوتاه استفاده کنید، اگر بخواهید مردم را از طریق نمایش دیجیتال، رسانه چاپی یا اعلامیه ها در طول رویداد به ورود تشویق کنید، کد کوتاه روش ایده ­آلی است.

    4- بازاریابی پیامکی برای افزایش تعامل و مشارکت

    رقابت اس ام اسی تنها یکی از راه­ های استفاده از بازاریابی پیامکی برای افزایش مشارکت مشتری در طول رویداد شما است. یکی­ دیگر از شیوه­ های مطلوب برای تشویق مخاطبین به تعامل و مشارکت بیشتر این است که به آنها اجازه دهید برای سازمان ­دهنده یا مثلاً برای اجرا کننده موسیقی یا مجری پیام ارسال کنند، به طوری­ که بتوان آنها را در نمایشگر بزرگ رویداد نشان داد. درست همانند رقابت اس ام اسی، شما می­ توانید حساب بازاریابی پیامکی خود را با استفاده از یک شماره موبایل مجازی (VMN) یا کد کوتاه ایجاد کنید تا اس ام اس ها را دریافت کنید، و بعداً در صفحه نمایش خود آنها را بازپخش کنید. زیبایی استفاده از پیامک در این روش این است که می­ توانید تعامل مجازی به موقع با مخاطب خود را امکان ­پذیر کنید و با کمترین تلاش، آنها را از تماشاگران منفعل به فعالان و سفیران برند خود تبدیل کنید.

    5- ایجاد لیست از طریق بازاریابی پیامکی

    بازاریابی پیامکی یک ابزار مفید برای کمک به ایجاد لیست بازاریابی شما است و احتمالاً راحت ­ترین راه برای انجام این کار در طول یک رویداد می باشد، زیرا تلفن همراه احتمالاً تنها دستگاهی است که حاضرین در رویداد شما همگی به آن دسترسی دارند. شاید شما از کارکنان فروشگاه خواسته باشید که در طول رویداد بازدیدکنندگان را به ثبت ­نام در لیست تشویق کنند، آگهی ثبت ­نام را روی رسانه رویداد و حتی کالاها اضافه کنند، یا ثبت نام ­های بازاریابی پیامکی را از طریق سیستم رزرواسیون خود جمع آوری کنند. مهم­ ترین نکته این است که مطمئن شوید مشتری بداند در چه چیزی ثبت­ نام می کند و رضایت خود را برای دریافت چنین پیام هایی اعلام کند و از قبول مقررات مربوطه توسط او مطمئن شوید. تا وقتی که این روش به درستی اجرا شود، به راحتی می ­توانید شماره­ های آنها را جمع آوری کنید.

    6- بازاریابی پیامکی برای مدیریت کارکنان

    قبل از نتیجه­ گیری این مقاله، نکته قابل توجه این است که بازاریابی اس ام اسی نه تنها برای ارتباطات با حاضرین اهمیت دارد، بلکه یک ابزار عالی برای مدیریت کارکنان در محیط رویداد است، زیرا موبایل احتمالاً ساده­ ترین روش برای دسترسی به کارمندان است. پیامک ها را می­ توان برای تایید تاریخ­ ها، زمان ­ها و مکان­ ها، قرارهای روزانه، بازدید های سایت، به روز رسانی های امنیتی و جا به جایی های پرسنل مورد استفاده قرار داد، و مهم ­تر از همه، شما با استفاده از پیامک به عنوان کانال ارتباطی اولیه خود، در مقایسه با استفاده از گوشی ­های رادیویی، می ­توانید در هزینه ­ها صرفه ­جویی کنید، زیرا این کانال متکی به تکنولوژی ای است که احتمالاً تیم شما از قبل به آن مجهز است. همچنین، استفاده از این روش به شما اجازه ذخیره سازی کامل و نظارت بر ارتباطات خارجی و داخلی را می­ دهد که می­ تواند برای استفاده در پیشرفت های دیگر در آینده و سایر اهداف مورد بررسی قرار بگیرند.

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها