لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    افزایش درآمد با بازاریابی پیامکی، راهکار های پیامکی افزایش درآمد
    با توجه نرخ بالای خوانده شدن پیامک، بازاریابی پیامکی می تواند برای شرکت های فرانشیز کاربردهای مختلفی داشته باشد از جمله افزایش درآمد، تسهیل ارتباطات داخلی و غیره. ما در این مطلب به این کاربردها می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1397/02/04

    4885 نفر

     

    آیا می دانید سامانه پیامکی چیست ؟ اگر نمی دانید ابتدا مقاله سامانه پیامکی چیست ؟ را مطالعه کنید.

    فرانشیز نوعی از کسب و کار است که بر اساس آن به یک شرکت اختیار داده می شود که تولیدات و یا محصولات شرکت دیگر را بفروشد و در قبال آن مبلغی دریافت کند که به آن مبلغ فرانشیز می گویند. فرانشیز یک شبکه ارتباطی بین کسب و کارهای مستقل کوچک می باشد که به هر یک از این کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد که تحت یک نام تجاری مشترک و یک هویت فعالیت کنند و همگی از یک روش موفق و بازاریابی مشترک استفاده کنند.

    در همه شرکت های فرانشیز یک چیز مشترک است: حفظ حرکت هماهنگ تمام بخش ­ها با یکدیگر کار دشواری است. به همین دلیل است که شرکت­ های مبتنی بر فرانشیز بیش از پیش به استفاده از بازاریابی پیامکی روی می آورند تا کارآمدی بیشتری داشته باشند. دلیل این موضوع چیست؟ دلیل آن این است که 90 درصد تمام پیامک ها در عرض سه دقیقه خوانده­ می­ شوند، این بدین معناست که شما می ­توانید مطمئن باشید مهم ­ترین پیام ­های شما، مانند پیام های مرتبط با به روزرسانی سیاست شرکت، بلافاصله توسط صاحبان فرانشیز خوانده خواهد شد. در این مطلب نحوه استفاده کامل از اس ام اس برای ارتباطات فرانشیز ارائه شده است:

    افزایش درآمد با سامانه پیامکی برای فرانشیزها

    اساس هر فرانشیز موفق ایجاد اطمینان از این موضوع است که شرکت های شما در حال درآمدزایی هستند. به همین علت است که پیام رسانی متنی این قدر کارآمد است: بازاریابی شما عملاً دیده می­ شود. پیام­ رسانی متنی با داشتن نرخ خوانده شدن 98 درصدی، تقریباً 5 برابر موثرتر از ایمیل ( با نرخ خوانده شدن 22 درصدی) است، این بدین معنی است که دریافت کنندگان فرانشیز شما شاهد یک تاثیر چشمگیر در درآمد خود خواهند بود.

    سازمان­ های فرانشیز همچنین می ­توانند از بازاریابی موبایل برای ارسال کوپن های موبایل استفاده کنند، که به نظر می ­رسد 10 برابر بیشتر از کوپن های کاغذی سنتی کارایی دارد. این بدین معنی است که فرانشیز های شما تاثیرات چشمگیر و فوری بر درآمد آنها خواهد داشت. همچنین، با یک نرم ­افزار اتوماسیون بازاریابی پیامکی مانند ترومپیا (Trumpia)، شما می ­توانید تبلیغات هدفمند را خارج از داده­ ها و رفتارهای جمعیتی برای مشتریان ارسال کنید، بنابراین شما حتی شاهد نرخ بازخرید بسیار بالاتر خواهید بود!

    تسهیل ارتباطات داخلی سامانه پیامکی

    هنگامی که شما مالک یک فرانشیز هستید، می­ دانید که ارتباط با تمام کارمندان خسته کننده است. چه این ارتباط برنامه ریزی شیفت های کاری و یا ارتباطات تعاملی درباره منافع یا فعالیت ها باشد، توانایی دسترسی قابل اطمینان به کارمندان خود مهم ترین موضوع است. از آنجا که 90 درصد پیام ­های متنی در مدت 3 دقیقه خوانده می­ شوند، شما به سرعت می­ توانید به کارمندان دسترسی داشت باشید و فواصل موجود در زمان بندی کاری را پر کنید یا آنها را از سیاست­ ها خط و مشی های جدید آگاه سازید.

    بهتر این است که اگر شما دارای یک سیستم پیام رسانی داخلی هستید آن را با یک وبسرویس سامانه پیامکی، یکپارچه کنید. این سیستم به شما اجازه ارتباط با کارمندان و مشتریان را به روش ­های جدید و قدرتمند می دهد.

    این سیستم می­ تواند کارهایی مانند به روز رسانی اطلاعات تماس کارمندان و مشتریان در زمانی که آنها در تعامل با سیستم شما هستند را به صورت اتوماتیک انجام دهد، یا مواردی مانند پیام ­های تایید دو عاملی را برای ورود های امن ارسال کند.

    ارائه خدمات سریع­ تر و بهتر با سامانه پیامکی

    برای اطمینان از این که فرانشیز های شما نمایانگر برند و استانداردهای بالای شما هستند، خدمات مشتریان بسیار حیاتی است. با توجه به این که بیش از 33 درصد مشتریان به محض این که تماس در حالت انتظار قرار بگیرد، تلفن را قطع می کنند، اگر نتوانید جایگزین بهتری ارائه دهید، برند شما آسیب خواهد دید. در واقع، 64 درصد از مشتریان سرویس پاسخگویی متنی را به تماس تلفنی ترجیح می ­دهند. اگر شما پنل اس ام اس را انتخاب کنید که پیام­ های متنی کوتاه ارائه می­ دهد، حتی کارمندان نیز می­توانند از طریق شماره تلفنی که اکنون فعال است و تبلیغات انجام می دهد، به سوالات مشتریان پاسخ دهند یا متن ارسال کنند.

    به این ترتیب مشتریان می­ توانند در حین حرکت از مواردی مانند ساعت کار فروشگاه، مسیرها و ساعات دسترسی موجود اطلاعات کسب کنند. یکی از بهترین مزیت های استفاده از پیام­ های متنی این است که نظرسنجی ­های اس ام اسی غالباً بیشتر از نظرسنجی­ های ایمیلی تکمیل می­ شوند، به این معنی است که شما نتایج عملیاتی بدست خواهید آورد که به شما اجازه می­ دهد قبل از آن که مسائل از کنترل شما خارج شوند، به آنچه برای بهبود فرانشیز شما نیاز است، آگاهی پیدا کنید.

    افزایش رضایت کارکنان با پیام­ های اس ام اسی

    شرکت های فرانشیز می ­توانند صدها یا هزاران کارمند در هر شهر داشته باشند، بنابراین اطلاع­ رسانی به همه آنها غیر ممکن به نظر می رسد. خوشبختانه پیام­ رسانی اس ام اسی می­ تواند در این زمینه کمک کننده باشد، زیرا به بخش نیروی انسانی شما امکان ارسال پیام­ های شخصی به کارمندان درباره مسائلی مانند روزهای تعطیل، زمان ­بندی ­های جدید، و یادآوری کننده های مزایا را می ­دهد. کارمندان شما قدردان سهولت و راحتی پیام های متنی خواهند بود و بخش نیروی انسانی شما از این که از طریق پیام­ های متنی به جای ایمیل قادر به دسترسی قابل اطمینان تر به کارمندان است، راضی تر خواهد بود. علاوه بر این، هیچ راه بهتری برای ارسال اطلاعات درباره مواردی مانند اطلاعات تخلیه محل یا پروتکل­ های آموزشی یا ایمنی جدید برای حفاظت کارمندان وجود ندارد.

    نحوه استفاده سایر فرانشیزها از نرم ­افزار بازاریابی پیامکی ترومپیا

    ترومپیا بیش از یک دهه است که با فرانشیزهای زنجیره ­ای شریک شده است و ما می­ توانیم داستان­ های شگفت ­انگیزی از موفقیت آنها برای شما تعریف کنیم. در ادامه فقط به چند نمونه از آنها اشاره می­ شود:

    شرکت7-Eleven Hawaii   دارای 62 شعبه از فروشگاه­ لوازم خانگی زنجیره­ ای مشهور در سراسر ایالت متحده است. آنها به یک ابزار بازاریابی دیجیتال نیاز داشتند که استفاده از آن آسان باشد و بتواند حجم کل کوپن ­هایی که برای تمام شعبه های خود نیاز داشتند را مدیریت کنند. آنها با نرم ­افزار ترومپیا توانستند با ارسال محصولات ویژه هفتگی، ساخت پایگاه ­داده تماس ­های خود و هدایت ترافیک به سمت فروشگاه ­های خود، به رشد کسب و کار خود کمک کنند.

    این شرکت ابتدا از ترومپیا به صورت آزمایشی برای شعبه های جزیره اوآهو (Oahu) استفاده کرد. آنها هر هفته هزاران تبلیغ متنی را به سرعت ارسال می­ کردند، اما صرفاً به ارسال پیام­ های ساده بسنده نکردند. آنها با استفاده از اتوماسیون متنی قدرتمند ما توانستند با ارسال پیام یادآوری، 5 روز قبل از انقضای مهلت کوپن، نرخ باز خرید کوپن ­ها را بالا ببرند. پس از مشاهده موفقیت کمپین نمونه آزمایشی، آنها این کار را در تمام 62 شعبه خود در هاوایی انجام دادند.

     شرکت Jumba juice of bakersfield از نرم افزار ترومپیا برای نمایش کمپین­ های بازاریابی موبایل و رسانه اجتماعی استفاده کرد، که آن نه تنها برای بالا بردن فروش، بلکه برای برقراری گفتگو و ارتباط بین برند و مشتریانش بود. ابتدا، آنها کلید واژه موبایل "JAMBA" را ایجاد کردند، که مشتریان می­ توانستند با ارسال آن به یک کد کوتاه در برنامه بازاریابی آنها عضو شوند. آنها همچنین یک کوپن شیرینی رایگان 16oz ارائه کردند، که به صورت اتوماتیک برای مشترکانی که کلید واژه را ارسال کرده بودند ارسال می شد.

    آنها همچنین این برنامه موبایل را در صفحه فیس ­بوک و توییتر خود تبلیغ کردند تا آگاهی را افزایش داده و کسب و کارهای جدید ایجاد کنند. در مدت فقط دو ماه، این شرکت توانست پایگاه داده خود را به بیش از 1000 تماس افزایش دهد و ترافیک داخل فروشگاهی آن تا 10 درصد افزایش یافت!

    موارد ذکر شده تنها برخی از دلایل قابل ذکر برای یادآوری این نکته است که چرا ما به انتخاب اس ام اس در استراتژی ارتباطات فرانشیز خود نیاز داریم. و متاسفانه، هر فرانشیزی که در پذیرش حداقل چند مورد از این استراتژی ­ها کند عمل کند، ریسک افت درآمد و رضایت مشتریان خود را افزایش می­ دهد. آیا شما یک شرکت یا شخص ارائه­ دهنده فرانشیز یا دریافت­ کننده فرانشیز هستید که به دنبال بالا بردن درآمد خود می باشید؟ پس با ما تماس بگیرید!

     

    شروع به کاری مستقل و کسب درآمد با : اخذ نمایندگی سامانه پیامکی نیازپرداز

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها