لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    کلمات جادویی بازاریابی پیامکی
    وقتی درباره بازاریابی پیامکی بحث به میان می آید، باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از واژگان مناسب قدرتی دگرگون کننده دارد، مخصوصاً در آن زمان که پیامک های انگیزشی به منظور تشویق برای انجام یک خرید یا معامله ی خاصی را برای مشتریان خود ارسال می کند.
    آرش علیمحمدی
    1397/02/25

    5858 نفر

    با این وجود که پیامک های متنی دارای ظرفیت محدودی هستند و 459 حرف را در خود جا می دهند، با اینحال هنوز راه های بسیار زیادی برای خلاقیت ها و ایده های تبلیغاتی ناب برای شما وجود دارد که با استفاده از آن پیامک هایی را برای مشتریان خود ارسال کنید که ضمانتی برای بازگشت سرمایه تان باشند. بنابراین، تاثیرگذارترین واژه ها را چطور پیدا کنیم؟ در اینجا ما برای شما ده مورد از برترین واژگان را فهرست کرده ایم.

    کلمات جادویی برای استفاده در بازاریابی پیامکی

      1 - زیرا! (چونکه!)

    به دو دلیل در این واژه ی کوچک قدرت و زیبایی زیادی وجود دارد. نخست اینکه برای جلب کردن توجه مشتریان و خوانندگان پیامک های اینچنینی باید در ذهن مشتری این حس را به وجود آورید که هزینه ای که قرار است صرف کنند، توجیه شده و ارزش صرف کردن را دارد که واژه ی (زیرا) یا (چونکه) دقیقا این احساس را به خوبی القا می کند. اگر شما به مشتری دلیل مناسب و توجیه منطقی بدهید، آن ها هرگز این سوال را از خود نمیپرسند که: (باید اقدام کنم؟ نباید اقدام کنم؟)، به عبارتی مشتریان شما بر سر دوراهی شک و تردید برای خرید محصولات و استفاده از خدمات شما قرار نمی گیرند چرا که شما از پیش، انتخاب را برای آن ها انجام داده اید.

    دوم اینکه از واژه می توانید نسبتاً در تمام شرایط و موقعیت ها استفاده کنید، مانند: "چون بهار فرا رسیده است!" یا "زیرا فصل بازی های جام جهانی است!" یا "چونکه شما خاص هستید!" و "زیرا شما لیاقت آن را دارید!". تنها محدودیتی که بر سر راه استفاده از این واژه ی کوتاه و قدرتمند وجود دارد میزان خلاقیت شما است.


        2 - آسان!

    این واژه نیازی به توضیح ندارد و به خودی خود مسئله را روشن می کند. پنل اس ام اس و در مجموع پیامک ها اصلا جای مناسبی برای مقاله نویسی های طولانی و دلیل آوردن برای مشتریان نیستند که برای آن ها توضیحات طولانی بدهید که چرا باید از خدمات شما استفاده کنند یا محصول شما را خریداری کنند. دریچه ای کوتاه و مختصر و البته هوشمندانه است تا مفهومی کوتاه را در کمترین زمان ممکن به دست کاربران خود برسانید. یکی از بهترین مضمون هایی که می توانید کمپین تبلیغاتی خود را بر اساس آن بنا کنید این است که برای مشتریان خود روشن کنید که چقدر ساده می توانند رخدادها و کارهای روزانه ی خود را بهتر کنند، البته با استفاده از هرچیزی که شما به آن ها پیشنهاد می کنید. برای مثال:

    " به صورت آنی به پول نقد نیاز دارید؟ با استفاده از وام های (...) ما، این کار به راحتی آب خوردن است. همین حالا (وام) را به شماره ی 87007 پیامک کنید تا درخواست وام خود را به راحتی آغاز کنید و پس از چند دقیقه پاسخ خود را از طرف ما دریافت کنید."


    اگر قصد استفاده از این واژه را در متن های تبلیغاتی و کمپین های خود دارید باید به این نکته ی بسیار مهم توجه کنید که هر خدمات یا محصولی را با بکارگیری این واژه تبلیغ می کنید، حتماً از این موضوع اطمینان حاصل کنید که روند انجام گیری ساده ای داشته باشد تا معنا و مفهوم این واژه را بطور کامل القا کنید.


        3 - همه چیز!

    استفاده از این واژه چه به صورت (هر آنچه که شما نیاز دارید) یا (همه چیز در این خدمات و محصولات شامل می شود) باشد، این هم یکی دیگر از بسیار واژه های قدرتمند و دگرگون کننده است. تمام خرید هایی که در بازارهای جهان انجام می شوند بر پایه ی اهداف و نیاز های انسان ها بوده و هستند، پس اگر با نحوه ی ارائه ی خدمات و محصول خود به مشتریان آن ها را قانع کنید که با انجام این خرید به هدف خود رسیده اند و نیازشان بطور کامل برطرف شده است، پس در کار تبلیغاتی خود موفق بوده اید. با این کار سبب می شوید که اشتیاق و میل بسیار بیشتری برای انجام خرید داشته باشند.

    همانند مثال پیشین که برای شما آوردیم، این نکته بسیار مهم است که خدمات و محصولاتتان با ادعایی که در پیامک های تبلیغاتی می کنید مغایرتی نداشته باشد. اگر ادعا می کنید که (همه چیز هست) پس باید به معنای واقعی همه چیز باشد.


        4 - راز

    اگر تنها دو چیز باشد که مشتریان به نوع خاصی دوست دارند، یکی این است که احساس خاص بودن داشته باشند و دومی اینکه باور داشته باشند قرار است از موضوعی با خبر شوند که بجز انها هیچکس دیگر از آن خبر ندارد! این دو قادر اند تا حس کنجکاوی آن ها برانگیخنه کرده و حس نیاز شدیدی را در وجود آنها برای دانستن موضوع ایجاد کند. می توانید از چنین پیامکی استفاده کنید:

    آیا به دنبال کشف راز 10 سال جوانتر شدن آن هم تنها در مدت زمان 7 روز هستید؟ برنامه ی درمانی ضد پیری (...) را تنها با پرداخت هزینه ی (...) انتخاب کرده انجام دهید.  


        5 - فوری!

    باید با این موضوع روراست باشیم که در دنیای عجول و بی صبری زندگی می کنیم. هیچکس صبر کردن و همچنین معطل شدن را دوست ندارد. بنابراین اگر به دنبال راه حلی فوری برای برطرف کردن این موضوعات هستید، باید اساس تبلیغات و کمپین های خود را بر مبنای این موضوع قرار دهید که در این دنیای عجول سریع ترین راه ممکن برای ارائه ی پیشنهادات و خدمات به کاربران و مشتریان چه راهی است؟ در اینجاست که به بازاریابی پیامکی روی می آوریم که شهرت خود را مدیون به قابلیت پاسخ دهی سریع و بی معطلی خود است.

    فرقی ندارد که پیشنهاد شما درباره ی دسترسی به یک سرویس برای مشتریان و کاربرانتان باشد و یا اینکه خرید محصولی را با پیشنهادتان برای آن ها ساده کنید، امکانات برای شما بسیار است. همچنین از متن پیامک ها می توان برای ارسال لینک های محصولات دانلودی و اینترنتی استفاده کرد. تمام موارد بالا با قابلیت کوتاه کردن آدرس ها و لینک ها و جا دادن آن لینک در متن پیامک به کاری بسیار آسان تبدیل شده است، برای کوتاه کردن لینک های پیشنهادی نیز می توانید از وبسایت هایی مانند biyly.com استفاده کنید.


        6 - جهانی!

    آن حسی که در وجود مشتری خلق می کنید تا احساس کنند بخشی از یک گروه بزرگ و جهانی هستند مدت بسیار زیادی است که در امر تبلیغات یکی از قدرتمند ترین استراتژی ها بوده است، همچنین با توجه به این موضوع که استفاده از سرویس های پیامکی نسبت به دیگر کانال های تبلیغاتی مانند بازاریابی از طریق ایمیل، یک راه ارتباطی شخصی و خصوصی به حساب می آید، راه بسیار مناسبی به نظر می آید. برای رسیدن به این هدف، کمپین تبلیغات پیامکی خود را تبدیل به باشگاهی تبلیغاتی تنها برای اعضای خود کنید. پس از آن، برای مشتری های خاص خود که به انتخاب خود به عضویت باشگاه تبلیغاتی شما در آمده اند پیشنهاداتی را ارسال کنید که غیرقابل رد کردن باشند.

    برای القای احساس خاص بودن از این موضوع اطمینان حاصل کنید که در متن پیامک ارسالی از نام کوچک مشتری استفاده کنید و به هر شخصی پیشنهادی را ارسال کنید که با خواسته ها و تمایلات آن ها مطابقت داشته باشد.

    یک هتل ممکن است پیامکی مانند نمونه ی زیر را ارسال کند:

    مهرداد عزیز، به عنوان عضو با ارزشی از باشگاه تبلیغاتی جهانی ما ، شما در اقامت بعدیتان در هتل (...) از 15% تخفیف برخوردار شده اید. برای رزرو اتاق همین حالا با بخش مدیریت اتاق های رزرو شده در هتل (...) تماس حاصل بفرمایید...


        7 - هیچ اجباری در کار نیست!

    اگر شما به دنبال برنده شدن هستید، پس به وجود آوردن یک موقعیت و شرایط دو سر برد می تواند نقطه بسیار خوبی برای آغاز باشد. اینکه در متن های تبلیغاتی ارسالی خود اجباری برای خرید محصول موجود بکار نبرید، مخصوصاً برای آن دسته از محصولاتی که برای نخستین بار عرضه می کنید، هم می تواند به روند فروش آن محصول کمک کند و هم میتواند زمینه ی اعتماد بین شما و مشتریان را به وجود بیاورد. این موضوع می تواند برای آن دسته از محصولاتی که ادعاهای بزرگی نسبت به کارایی، بها یا کیفیت آن ها داشته اید بسیار مفید باشد.


        8 - هرگز!

    اگر چه که تا حد امکان باید از بکار بردن واژه های منفی در متن های تبلیغاتی اجتناب کرد، اما بطور قطع این مورد یک استثناست البته اگر به شکل درست و بجایی از آن استفاده شود. بهترین نمونه برای بیان این موضوع که با نام "منفعت منفی" شناخته می شود شامل این موارد می شود: هرگز یک پرداخت دیگر را از دست ندهید! ، هرگز نگران هزینه های پیش بینی نشده نباشید!

    این یک واژه ی قدرتمند است که به شکل خاصی برای کسب کارهای بخش اقتصادی و کاربردی موارد استفاده بسیاری دارد، همچنین برای بخش ها و سازمان هایی که به صورت دوره ای قبض های پرداختی برای کاربران خود ارسال می کنند مانند حساب های تلفن، اشتراک اینترنت و مواردی از این قبیل.


        9 - ثابت شده!

    اگر محصول یا سرویس مورد عرضه ی شما نتیجه های معتبر و ثابت شده ای را خواهد داشت، پس حتماً این موضوع را به گوش مشتریان خود برسانید. اگرچه که بی شباهت به واژه ی تضمین شده نیست، اما یک تفاوت کلیدی وجود دارد. واژه ی "ثابت شده" فورا این معنا را القا می کند که محصول، ادعا یا سرویس شما از پیش توسط گروهی ارزیابی و تایید شده است. البته که مانند هر ادعای تبلیغاتی دیگری اطمینان حاصل کنید که کیفیت و اعتبار محصول ارائه شده با ادعاهای صورت گرفته مطابقت داشته باشند تا نه به کسب و کارتان و نه به اطمیان مشتری ضربه ای وارد شود.

    از این واژه ی کلیدی استفاده های بسیار زیادی می توان کرد تا مشکلات ارتباطی و کاربردی کمپین های تبلیغاتی را حل نمود، مخصوصاً برای کسب و کارهایی که در بخش تکنولوژی و تغذیه فعالیت می کنند.

    برای بهبود شرایط در بخش تجاری شما، محصولاتتان و یا خدماتتان، استفاده از سامانه پیامکی نیازپرداز یک راه کم هزینه، ساده و با بازدهی بسیار بالا است که برای شما تاثیرگذاری و کارایی بی حد و مرزی به ارمغان می آورد.

     

    مقاله دیگری با عنوان  9 واژه قدرتمند بازاریابی پیامکی به شما جهت مطالعه پیشنهاد می شود.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها