لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    پنل پیامکی برای آموزشگاه های رانندگی
    پنل پیامکی نیازپرداز ابزاری سودمند و متنوع برای مربیان رانندگی و آموزشگاه های رانندگی می باشد
    هنگامه خدابنده
    1397/03/05

    5378 نفر

    با توجه به اینکه فصل امتحانات کم کم به آخر خود نزدیک می شود، بسیاری از دختران و پسران جوان چشم انتظار شروع فصل تعطیلات مدرسه و تابستان هستند تا بعد از اتمام آن مجددا تحصیل خود را ادامه داده یا سر کار بروند. برای بسیاری از نوجوانان این دوره، استقلال و برخی اوقات ماجراجویی، مزیت استفاده از ماشین شخصی را هم به همراه دارد و درنتیجه، بسیاری دوست دارند امتحان گواهینامه را از سر بگذرانند تا وقتی که فارغ التحصیل می شوند گواهینامه رانندگی شان را هم در جیب داشته باشند. پس تعجبی ندارد که در فصل بهار سر مربیان آموزش رانندگی شلوغ باشد.

    پنل اس ام اس ابزاری ساده و متنوع  است که نه تنها برای مدیریت کاراموزان کنونی طی این دوره شلوغ مفید است بلکه همچنین می توان با استفاده از آن به پر کردن جدول زمانی ماه های آینده آموزشگاه پرداخت. بنابراین مربیان آموزش رانندگی و آموزشگاه های رانندگی چگونه می توانند بیشترین استفاده را از بازاریابی اس ام اسی ببرند؟ درهمین راستا ادامه پنج روش را نام می بریم.

    5 روش استفاده از پنل پیامکی برای آموزشگاه های رانندگی

    1-مدیریت درس های رانندگی با استفاده از بازاریابی اس ام اسی

    جوانانی که درصدد یادگیری رانندگی هستند زیرفشار شدیدی قرار دارند. آنها از یک طرف باید به درس و مشق خود برسند و از طرف دیگر، اخذ گواهینامه کار ساده ای نیست. برای آندسته از افرادی که در سالهای آخر نوجوانی خود بسر می برند، رزرو کردن جا در کلاس های آموزش رانندگی کار راحتی است، اما به خاطر آوردن آن مشکل است. هرچند برای آندسته از افرادی که تایم ِ یکسانی را در روز یکسانی به طور مرتب برای یادگیری رانندگی رزرو کرده اند مشکل چندانی رخ نمی دهد، اما سایرینی که جدول زمانی پیچیده تری دارند؛ مثلا افرادی که سعی می کنند درس و مشق خود را با کار پاره وقت جور کنند تا گواهینامه رانندگی شان را هم بگیرند، اوقات بسیار مشکل تری را پیش رو خواهند داشت. درهر حال، بازاریابی اس ام اسی روشی عالی برای اطمینان یافتن از آنست که کارآموزان زمان دقیق درس بعدی را بدانند، همینطور می توان خدمات به مشتری را بهبود داد و نرخ مشارکت در کلاس های آموزش رانندگی نیز افزایش پیدا می کند.

    افزون بر این، اس ام اس همچنین می تواند برای اطلاع یافتن مربیان از تغییر برنامه های کاراموزان رانندگی استفاده شود. هرچند هیچ مربی ای از بابت لغو لحظه آخری جلسات آموزشی که از قبل برنامه ریزی شده خوشحال نمی شود، ولی خوب است کاراموزان را ترغیب کنیم که هرچه زودتر در چنین مواقعی نسبت به ارسال اس ام اس اطلاع رسانی اقدام کنند تا دست  کم مربی بتواند افراد دیگر را در اولویت قرار بدهد،به این صورت زمان و پول کمتری هم هدر داده میشود.

    2-ارسال نکات ِرانندگی با استفاده از اس ام اس

     از دیگر کاربردهای عالی بازاریابی اس ام اسی، اشتراک گذاری توصیه ها و نکاتِ مربوط به آزمون رانندگی است. برای مثال می توان یک یا دو بار در هفته از این امکان بهره گیری کرد یا حتی در هفته های منتهی به آزمون راهنمایی رانندگی به دفعات بیشتر نسبت به فرستادن اس ام اس های نکات و توصیه ها اقدام کرد. می شود نکات کوتاه و رک و پوست کنده ای که با ظرفیت 459 کاراکتری اس ام اس های دوستدار کاربر تطابق داشته باشد را ارسال کرد، این اس ام اس ها را بدون نیاز به اتصال به اینترنت می شود خواند و حتی لازم هم نیست که کاراموز اپلیکیشن پیام رسانی را ترک کند.

    درصورتیکه علاقمند به، به اشتراک گذاری راهنمایی مفصل تر داشته یا لازم باشد تصویری برای کاراموزان بفرستید که فهمش ضروری است، پس می شود از بازاریابی پیامکی برای اشتراک گذاری لینکی به وبلاگ یا بخش منابع روی وب سایت بهره گرفت. پیام رسانی اس ام اسی از ارسال لینک های کلیک خوردنی پشتیبانی می کند، به این معنا که بسیاری از کاربران صرف نظر از مدل گوشی های همراه خود قادر به کلیک مستقیم روی این لینک ها هستند. این روش برای راننده های جوان کاراموز بسیار عالی است زیرا می توانند در هر فرصت فراغتی که در مدرسه یا محل کار پیش می آید درس های رانندگی خود را بیشتر آماده کرده و به تکمیل تلاش های خود برای یادگیری بپردازند.  

    3-بازاریابی اس ام اسی برای نطرسنجی از مشتریان

    آنچیزیکه درنهایت مقیاس سنجش میزان موفقیت یک مربی آموزش رانندگی یا آموزشگاهی از این دست محسوب می شود نرخ قبولی هاست. اما صرف نظر از این مسله، بایستی در جهان مدرن امروز از میزان رضایتی که کاراموزان نسبت به دوره های برگزار شده توسط شما دارند نیز اطمینان حاصل کنید. در این میان بازاریابی اس ام اسی یکی از راه های عالی برای اطمینان یافتن از میزان خشنودی مشتریان است . طراحی کردن و انجام نظرسنجی ساده اس ام اسی ای که در آن از کاراموزان سوالات ساده ای را بپرسید و بخواهید بر مبنای رده بندی عددی آنها را جواب بدهند بسیار راحت است. به عنوان مثال، یکی از سوالاتی که در قالب پیام این نظرسنجی می توان مطرح ساخت آنست که "برمبنای 1 تا 5 بگویید به نظر شما عملکرد مربی از نظر استفاده از تصاویر و اشکال برای کمک به فهم ِ درس های داده شده در چه سطحی قرار داشته است؟"دیگرسوال مهمی که می توان پرسید آنست که "اگر بخواهید همین مربی را به دوستان خود توصیه کنید چه نمره ای به وی می دهید؟". البته درست است که در این قبیل نظرسنجی ها نمی شود سوالات مفصل یا پایان باز پرسید، اما می توانید به عنوان حسن ختام از پاسخ دهنده بخواهید که هرچیز دیگری که به نظرش مهم است را به اطلاع برساند، به این ترتیب اگر نکته ای باشد که در ضمن سوالات بدان اشاره نشده باشد توسط وی ذکر خواهد شد.

    4-کدهای کوتاه اس ام اسی برای پیشنهادات ویژه

    درست است که پرداختن به امور مربوط به داوطلبان اخذ گواهینامه که نزد شما ثبت نام کرده اند خود وظیفه بزرگی است، اما استفاده مفیدتری از بازاریابی اس ام اسی می توان کرد و آن جذب مشتریان جدید می باشد. هرچند قوانین حاکم بر استفاده از بازاریابی اس ام اسی بدان معناست که نمی توانید به طور مستقیم با افراد تماس بگیرید اما اشکالی ندارد از مشتریان دعوت کنید تا  از طریق اس ام اس با شما تماس بگیرند همانطور که از طریق تلفن یا ایمیل ممکن بود تماس بگیرند. مزیت اس ام اس در قیاس با سایر کانال های ارتباطی راحتی مطلق استفاده از آنست. برای انکه اگهی ای را جهت آموزشگاه  رانندگی خود درست کنید کافی است تماس فراخوان به عملی را درنظر بگیرید که طی آن مشتریان جدید ترغیب شوند با پیامک تک کلمه ای که به شماره ای 5 رقمی ارسال می شود با شما تماس بگیرند، مثلا پیامی به این شرح "همین الان 10 جلسه آموزش را رزرو کرده و 2 ساعت آموزش مجانی هدیه بگیرید. جهت ثبت نام کلمه رانندگی را به 87007 ارسال کنید".یکی از راه های ایده ال برای رسیدن به کاراموزان جدید استفاده از ترکیب کدکوتاه./کلمه کلیدی اس ام اس است که برای آگهی های چاپی،آگهی های تلویزیونی و رادیویی و حتی کمپین های آنلاین بسیار ایده آل می نماید.

    5-جنبه انسانی

    برخی اوقات، کلید اصلی موفقیت یک کسب وکار به جنبه انسانی آن وابسته است. و در بخشی که چنین پیوند عمیقی را با امید و آرزوهای کارآموزان جوان دارد، و نتیجه نهایی ای که از آزمون رانندگی بدست می آید بر آینده مشتریان شما تاثیر خواهد داشت، خوب است جنبه انسانی ماجرا را هم مورد توجه قرار بدهید تا تفاوت ایجاد شود. مثلا نوشتن جمله ای ساده مثل "امیدواریم در آزمون فردای خود موفق باشید" تاثیر واقعا خوبی بر روی کاراموزان به جا خواهد گذاشت، حتی درصورتیکه کاراموز شما را در مقر امتحان رانندگی از نزدیک ببیند. حرکتهای ساده ای از این قبیل حاکی از آنست که توجه شما نسبت به مشتریانتان فراتر از تماش چهره به چهره است. به منظور توسعه این ارتباط مثلا می توان از اشتراک گذاری لینکی به صفحه ای استفاده کرد که در آن نکات مربوط به آخرین ساعات قبل از گذراندن تست رانندگی نوشته شده است، و یک یا دو روز قبل از چنین رویداد مهمی ارسال می شود. فکر کنید و ببینید چه کار مفیدی می توانید انجام دهید و به راننده کاراموز خود اطمینان بدهید که تست را از سربگذارند، این مسله را در قالب استراتژی بازاریابی اس ام اسی خود جا دهید.

    نظرات شما!

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها