لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    بهترین زمان ارسال پیامک بازاریابی رستوران
    اجازه بدهید فرض کنیم ساعت 4.30 صبح برای یکی از مشتریان خود پیام بازاریابی ای فرستاده اید. در اینصورت نه تنها پیامی در پاسخ دریافت نخواهید کرد، بلکه به احتمال زیاد مزاحمتی هم برای مشتری یاد شده ایجاد می کنید. در اینصوت شما هم زمان و هم پول خود را هدر می کنید، و بالقوه امکان از دست دادن برخی از مشتریان هم مطرح هست.
    هنگامه خدابنده
    1397/03/17

    4794 نفر

    زمانبندی ارسال پیام در زمینه غذا واقعا اهمیت ویژه ای پیدا می کند. به عنوان مثال، اگر شخصی قصد خرید کفش داشته باشد و کفش مورد نظرش را بخرد و 20 دقیقه بعد پیامی حاوی آفری ویژه برای خرید کفش دیگری دریافت کند احتمالا کفش دوم را هم خواهید خرید.

    اما در مورد غذا اینطور نیست. دریافت پیامی که در آن تخفیف 50% برای پیتزا ذکر شده در عمل بسیار عالی است، اما درصورتیکه دریافت کننده پیام را 30 دقیقه بعد از غذا خوردن دریافت کند در اصل این پیام پیامی هدر شده است. آیا کسی هست که به وقت سیری غذا سفارش بدهد؟

    خرید سامانه پیامکی و ارسال اس ام اس بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان خود می باشد، بخصوص با دانستن این مسئله که پیام شما ظرف چند ثانیه در گوشی همراه داخل جیب مشتری است. رستوران ها و بیرون برها نیز به مقاصد بسیار مختلفی از بازاریابی اس ام اسی استفاده می کنند. بنابراین، اطمینان یافتن از این مسئله که پیام شما به وقت ارسال شده باشد، همان تفاوت مابین یک کارزار اس ام اسی عالی و کارزاری ضعیف را تشکیل می دهد.

    مطمئنا شما نیز به عنوان صاحب رستوران یا بیرون بر، دوست دارید زمان مناسب را برای ارسال کارزار اس ام اسی خود بدانید.

    بنابراین، ما اقدام به تحقیق و جمع آوری داده های مختلف کردیم تا بهترین اوقات هفته و آخرهفته ها را تعیین کرده و پیشنهادهایی را در زمینه تایم های مختلف سالیانه در اختیار قرار بدهیم که پیام های بازاریابی پیامکی خود را در این زمان ها ارسال کنید.

    بهترین زمان برای ارسال کارزارهای اس ام اسی جهت رستورانها و بیرون برها

    بهترین زمان برای ارسال کارزارهای اس ام اسی برای رستوران ها و بیرون برها مابین 5 عصر الی 6 عصر می باشد. این تایم زمانی در تمام روزهای هفته و حتی آخرهفته ها هم صدف می کند. مابین ساعت های 5 الی 6 عصر نسب به سایر تایم ها حجم کارزارهای بازاریابی اس ام اسی که ارسال میشود 3 برابر می باشد.

    بهترین زمان های هفته برای ارسال کارزارهای اس ام اسی-در طی روزهای هفته

    3 بعدازظهر الی 6 عصر- این زمان برای ارسال پیامک به مشتریان در مورد رزرو میز، اطلاع رسانی غذاهای موجود در منو، یا سفارش دهی غذای بیرون بر به شما عالی است. در واقع تایم زمانی یاد شده دقیقا چند ساعت قبل از آن است که افراد غذای شامگاهی خود را بخورند، و احتمالا در این ساعات گرسنه می شوند و زمان کافی برای پیام دهی به دوستان یا آشنایان در مورد برنامه صرف غذا بیرون از منزل یا خرید غذا از بیرون را خواهند داشت.

    11 صبح الی 1 بعدازظهر-دومین تایم عالی هفته برای ارسال کارزار بازاریابی همین فاصله بین صبحانه تا ناهار است، دلیلش هم ساده است، چون در این فاصله بسیاری از افراد ناهار خود را صرف می کنند.

    توجه داشته باشید روزهای جمعه مابین 6 عصر الی 7 عصر هم زمان خوبی است. در طی باقی روزهای هفته خیلی کم اتفاق می افتد که کارزار بازاریابی ای بعد از ساعت 6 عصر ارسال شود، اما روزهای جمعه محبوبترین زمان برای کارزارها مابین 3 بعدازظهر الی 7 عصر می باشد.

    بهترین تایم های روز برای ارسال کارزارهای اس ام اسی-طی آخر هفته ها

    پنجشنبه، 11 صبح الی  2 بعد ازظهر- دومین تایم پرطرفدار هفته در روزهای پنجشنبه حدود زمان ناهار است، که البته نسبت به باقی روزهای هفته این تایم اندکی افزایش پیدا می کند. زمان غذاخوردن افراد طی آخر هفته ها زیاد مشخص نیست، بنابراین امکان دارد موقع صرف ناهار فرق کند.

    جمعه،4 بعدازظهر الی 6 بعدازظهر- همانند دیگر روزهای هفته در روز جمعه نیز بهترین زمان برای ارسال پیام جهت غذای وعده شب مابین 4 الی 6 بعدازظهر می باشد، به این ترتیب افراد زمان کافی را برای رزرو کردن میز و مرتب سازی برنامه های عصرگاهی شان خواهند داشت.

    جمعه، 11 صبح الی 12 عصر- همانند دیگر روزهای هفته و روزهای جمعه، تایم قبل از ناهار نیز بهترین زمان برای ارسال آفرهای بازاریابی در مورد غذا می باشد.

    جمعه،1 بعدازظهر الی 2 بعدازظهر-همانند پنجشنبه ها، در روزهای جمعه نیز شاهد ارسال پیام های بسیاری برای ناهار هستیم. اما تفاوت با روز های پنجشنبه آنست که ارسال این پیام ها معمولا تا ساعت 2 بعدازظهر ادامه پیدا می کند. احتمال دارد دلیل این مسئله آن باشد که افراد معمولا جمعه ها را به عنوان روزاستراحت و خواب تا دیروقت در نظر گرفته و ترجیح می دهند زحمت آشپزی را به خود نداده و غذای ظهر را از بیرون تهیه کنند.

    جمعه،3 بعدازظهر الی 6 بعدازظهر-آخرین تایم هفته برای ارسال پیام های بازاریابی اس ام اسی اواخر بعدازظهر جمعه می باشد. که در این ارتباط هم، باید مانند دیگر روزهای معمول هفته، در تایم یاد شده قبل از صرف غذای شب، اقدام به این کار کرد.

    بهترین روزها برای ارسال پیام های بازاریابی اس ام اسی

    پنجشنبه ها-بهترین روز هفته برای ارسال اس ام اس های بازاریابی تهیه غذا از بیرون برها و رستوران ها روز پنجشنبه می باشد. به این ترتیب که بیش از 90% ازپیام های روز پنجشنبه در فاصله 11 صبح الی 6 عصر ارسال می شوند.

    جمعه-جمعه بعد از پنجشنبه مهمترین روز محبوب هفته از نظر ارسال پیام های بازاریابی می باشد. روزهای جمعه در قیاس با هر روز دیگری در هتفه تعداد پیام های ارسالی دوبرابر می باشد. (شنبه تا جمعه).به یاد داشته باشید همه روزها و تایم های ذکر شده بر اساس تحقیقات و آمارگیریهای خود ما بدست آمده است. توصیه همیشگی ما آنست که شما مشتریان عزیز به عنوان صاحبان رستوران ها و بیرون برها خود بهترین روزها و زمان ها را تست کنید، زیرا امکان تفاوت در روزها و زمان ها از کسب و کاری به کسب و کار دیگر هست.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها