لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    مزایای سامانه پیامکی برای سوپر مارکت ها
    امروزه در حوزه های مختلف، شاهد پیشرفت و گسترش تکنولوژی هستیم. و استفاده از تکنولوژی به یکی از مهمترین فاکتورهای رقابت بین کسب و کار ها تبدیل شده است. چرا که استفاده از تکنلوژی و بهره مندی از آن، فواید بسیاری دارد و این برای صاحبان مشاغل و مخصوصا مشتری ها بسیار خوشایند است.
    مصطفی جعفری
    1397/12/13

    9446 نفر

    سامانه پیامکی
    سامانه پیامکی چیست ؟ یک ابزار و تکنولوژی سودمند و بهینه برای هر کسب و کاری است و دلایل روشنی برای این مسئله وجود دارد.
    ما امروزه با استفاده از پیامک بسیاری از کارها را به راحتی و در سریعترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه انجام می دهیم. مثلا از اطلاعات حساب بانکی خود آگاه می شویم، از وقایع مهم با خبر می شویم، در نظر سنجی ها شرکت می کنیم،  سفارش می دهیم، مرسولات را پیگیری می کنیم، در برنامه های مختلف ثبت نام می کنیم و بسیاری موارد کاربردی دیگر.

     

    سامانه پیامکی سوپر مارکت ها و فروشگاه های کوچک

    امروزه برگ برنده ی اصناف نسبت به رقبایشان ارائه خدماتی متمایز مبتنی بر تکنولوژی می باشد. راه اندازی سامانه پیامکی در صنف سوپر مارکت ها نمونه ایی از این خدمات بوده که فواید مهمی را در بر خواهد داشت.

     

    برخی از مزایای پنل پیامکی برای سوپر مارکت ها

    1 ارتباط با مشتری و جلب رضایت آن ها

    حفظ مشتری در هر حوزه و کسب و کاری از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است در سوپر مارکت ها نیز به همین صورت است.
    با استفاده از سامانه پیامکی نیازپرداز  و قابلیت ارسال و دریافت پیامک  می توانید یک ارتباط مستمر و پایدار با تک تک  مشتریان خود داشته باشید.

    به عنوان مثال می توانید با استفاده از سامانه پیامکی نیازپرداز، دریافت سفارش های خود برای ارسال به منازل مشتریان را  به صورت پیامکی مکانیزه کنید و دقت و سرعت بیشتری به کار خود ببخشید.
    می توانید در هنگام ارسال سفارشات با یک پیامک آن ها را از وضعیت سفارش آگاه کنید.

     

    برای مثال دیگر می توانید مشتریان خود را در قسمت دفترچه تلفن دسته بندی کرده و مشتریان ویژه خود را در قسمت خاصی قرار داده و اگر قصد ارائه تخفیف برای محصولی را داشتید آن  را به مشتریان ویژه خود ارسال کنید.
    با اضافه کردن امکان جدید  به سوپر مارکت خود و یا ارائه محصولی به صورت قسطی و یا پیشنهاد های جذاب دیگر برای مشتری ها،  کافیست پیامک آن را برای مشتریان و هم محله ای های خود ارسال کنید.

     

    2 جذب مشتری جدید

    معمولا در سوپر مارکت ها ، بیشتر مشتریان از ساکنین  و کسبه محدوده سوپر مارکت می باشد.
    با تهیه پنل پیامکی نیازپرداز و استفاده از بانک شماره ها و  امکانات مختلفی که این سامانه  در اختیار شما قرار می دهد میتوانید پیامک های تبلیغاتی هدف مند ارسال کرده و در کمترین زمان و صرف  کمترین هزینه ،  آن ها را برای هم محله ای های خود ارسال کنید و مشتریان جدید به دست آورید و با استفاده از امکان دفترچه تلفن آن ها را به مخاطبین خود اضافه کنید.

    برای این کار می توانید از امکاناتی همچون ارسال پیامک از روی نقشه، ارسال منطقه ای، ارسال با استفاده از کد پستی محله و همچنین ارسال پیامک با استفاده از دکل های مخابراتی استفاده کنید.

     

    3 صرفه جویی در زمان وهزینه

    استفاده از پنل پیامکی مزایای بسیار زیادی دارد از جمله سرعت بالا و صرفه جویی در زمان.
    فرض کنیم در ارسال پیامک از روی نقشه، شما با وارد شدن به پنل پیامکی نیازپرداز می توانید تنها با انتخاب محله و تعداد پیامک ها و با تایید ارسال پیامک در سریعترین زمان ممکن پیامک خود را به مشتریان ارسال کنید.

    یکی دیگر از مزیت های پیامک هزینه پایئن آن است، در مقایسه با دیگر روش های تبلیغات، پیامک بسیار ارزان است و شما مختار هستید که هر مقدار که می خواهید پیامک ارسال کنید، از یک پیامک تا چند ملیون پیامک، انتخاب با شماست.
    با استفاده از سامانه پیامکی می توانید در هر زمان با تک تک مشتریان خود ارتباط داشته و مشتریان خود را حفظ کنید و یا مشتری جدید جذب کنید.

     

    نظرات شما!

    tahereh

    پاسخ
    عالی بود!
    19 اسفند 1397 - 23:55

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها