لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    فواید بازاریابی اس ام اسی برای کسب و کار شما چیست؟
    موقعی که راجع به استفاده فلان کسب و کار از بازایابی اس ام اسی می شنوید چه چیزی در ذهنتان نقش می بندد؟ آیا یاد پیام های متنی می افتید که در مورد آفرها بدستتان می رسد؟
    هنگامه خدابنده
    1395/11/13

    4345 نفر

    آیا می دانید مفهوم سامانه پیامکی چیست ؟ اگر نمی دانید پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله سامانه پیامکی چیست؟ را مطالعه کنید.

    بله این یکی از شیوه هایی است که میلیون ها شرکت با استفاده از بازاریابی اس ام اسی کارشان را پیش می برند، اما جالب است بدانید از پیام های متنی می توان به انواع و اقسام روش های دیگر هم استفاده کرد تا منتهی به رشد کسب و کار و توسعه آن شود.
    در ادامه فهرستی را از قابلیت های بازاریابی اس ام اسی برایتان می آوریم، هدف کمک به شما و در اختیار قرار دادن ایده هایی است که از بازاریابی اس ام اسی برای رشد کسب و کارتان بهره بگیرید:

     

    مزایای بازاریابی اس ام اسی

    بازاریابی/فروش

    برای بازاریابی کسب و کارتان می توانید به روش های آنلاین، چاپ تبلیغ روی بیلبورد، نمایش آگهی در تلویزیون، رادیو، تبلیغ چاپی و غیره متوسل شوید. به صدها شیوه می شود کسب و کار را بازاریابی کرد، اما هم اکنون بسیاری از بیزنس ها به سوی پیامک های متنی رو آورده اند و دلیل چنین محبوبیتی نیز با 98 درصد نرخ باز شدن اس ام اس مشخص است.

    می توانید پیامک متنی را برای پروموشن وب سایت، محصولات یا سرویس خود بفرستید. امکان ارسال اس ام اس به صورت عمده برای مشتریان یا تقسیم کردن اس ام اس ها بر اساس دموگرافی های مختلف به معنای امکان پذیری دسته بندی پیام و ارسال آن به مشتریان خاص می باشد.

    گذشته از این، می توانید آفرهای خود را همراه با پیام یا همراه با لینکی به وب سایت خود بفرستید یا یه مشتریان خود بگویید که در فلان روز و ساعت در مغازه/فروشگاه تان حاضر شوند.

     

    پیشنهاد میشود مقاله : نکته مهم بازاریابی اس ام اسی را هم مطالعه کنید

     

    آپدیت ها

    فرض کنید یکی از مشتریانتان از شما به صورت آنلاین خرید کرده باشد، نظرتان چیست اگر  به این خاطر از ایشان تشکر کرده و بگویید سفارشش در مرحله پردازش، ارسال یا تحویل قرار دارد و یا حتی کنسل شده است؟

    خب، می توان تمام این کارها را انجام داد. در صورتی که از سرویس پیامک متنی اتوماتیک استفاده کنید می توانید سیستم خود را به شکلی تنظیم نمایید که پیامک متنی را بلافاصله بعد از اینکه مشتری دست به خرید می زند برایش ارسال کرده و حتی شامل جزئیات خاص در مورد سفارش ایشان هم  باشد. ارسال پیامک متنی را می توان در فاصله زمانی خرید تا تحویل کالا یا خدمات انجام داد و آخرین پیام نیز مربوط به بعد از تحویل کالا باشد.
    در صورتی که مشتریان خود را در جریان آخرین اخبار مرحله ای که سفارششان طی کرده قرار بدهید، سطح رضایت مشتریان بسیار بالاتر خواهد رفت.


    برقراری ارتباط اس ام اسی

    به عنوان مدیر و صاحب کسب و کار می توانید از پیامک متنی جهت برقراری ارتباط با شرکت استفاده کنید. در صورتی که لازم باشد مثلا تغییر شیفت را به اطلاع کارکنان خود برسانید، آنها را در جریان فلان جلسه که باید در آن شرکت کنند قرار بدهید یا حتی دعوتشان کنید بیرون، می توانید به سادگی یک پیامک متنی ارسال نمایید. گذشته از این میتوانید پیامکی اتوماتیک را به همراه ساعت کاری کارکنان خود برایشان ارسال نمایید.


    نظرسنجی

     دانستن تصور مشتریان در مورد شما و محصولاتتان ممکن است تفاوتی بنیادین را برای کسب و کار شما بدنبال داشته باشد، به این ترتیب که طرف مقابل یا مشتری دائم شما می شود یا از خیر خرید از شما برای همیشه می گذرد. یکی از شیوه هایی که به سرعت بتوان از مشتریان بازخورد دریافت کرد ارسال نظرسنجی اس ام اسی است.

    روند کار نیز بسیار ساده است، کافی است پیامکی متنی را ارسال کرده و در آن از مشتریتان درخواست کنید تا شما را از نظر خود رتبه بندی کند، چند سوال دیگر را هم ضمیمه کنید و خواهید دید که جوابها به سرعت برق و باد بدستتان می رسد.

    ایکئا یکی از شرکت هایی بود که از نظرسنجی اس ام اسی بهره گرفت و مشاهده شد که با انجام نظرسنجی اس ام اسی، افزایش دو برابری در پاسخگویی رخ می دهد، این درحالیست که نظرسنجی ایمیلی چنین بازخوردی نداشت. گذشته از این نمره Net Promoter  شرکت مزبور هم دوبرابر شد (SmartSurvey).

     

    پیشنهاد میشود مقاله : نظرسنجی پیامکی با پیامک های متنی را هم مطالعه کنید

     

    مکالمه

    در وب سایت خودتان امکان چت زنده ندارید؟ خب، می توانید از پیامک متنی استفاده کرده و با افرادی که سوالی دارند به مکالمه بپردازید. با استفاده از سرویس تبدیل ایمیل به اس ام اس، می توانید پیامک را از طریق حساب ایمیل خودتان ارسال کنید، به این ترتیب پیامک شما تبدیل به یک پیامک متنی می شود و مستقیم به تلفن مشتری مدنظرتان ارسال می گردد.

     می شود از همین قابلیت به جای سیستم چت زنده روی وب سایت بهره گرفت، در نتیجه مشتریان راه دیگری برای برقراری تماس با شما خواهند داشت، یا آنکه از آن به عنوان بخشی از سرویس مشتریان خود استفاده کنید. به این صورت، مشتریان دیگر ساعت ها پشت خط منتظر نمی مانند؛ بلکه به جایش متنی دریافت می کنند که بدانند چه موقع می توانند با اپراتور گفتگوی مستقیم داشته باشند یا چه موقع صف افراد در انتظار گفتگو کوتاه میشود.


    رزرو قرار ملاقات به شیوه اس ام اسی

    تابحال چیزی در مورد استفاده از پیامک متنی برای رزرو قرار ملاقات شنیده اید؟ هم اکنون کسب و کارهای مختلف با بهره گیری از پیامک متنی امکان رزو قرار ملاقات را برای مشتریانشان فراهم می آورند، به این معنی که برای گرفتن وقت ملاقات لازم نیست پای تلفن وقت هدر شود و هزینه ای از جیب مشتری پرداخت گردد.

     


    یادآوری اس ام اسی

    می شود از اس ام اس برای یادآوری  قرار ملاقات به مشتری استفاده کرد، آنهم به شکل اتوماتیک. اگر مشتریانتان مدام قرار ملاقاتشان را فراموش می کنند و سروکله شان پیدا نمی شود، می توانید پیامکی متنی را قبل از تاریخ قرار برایشان ارسال کنید  تا یادآوری محترمانه ای شده باشد که قرار ملاقات را یادشان نرود.

    به این ترتیب اطمینان حاصل می کنید که مشتری شما سر قرار حاضر می شود و هزینه ای بابت حضور نیافتن ایشان بر سر قرارداد و یا رزرو کردن مجدد وقت ملاقات، بعد از از دست رفتن وقت اول، به شما تحمیل نمی شود.


    جمع بندی

    هنوز می پرسید اس ام اس چه کاربردی برای بیزنس شما دارد؟ اینطور که مشخص شد کاربردهای این شیوه بسیار متنوع است، شیوه های نوین نیز مدام ابداع شده و این فهرست طی چند سال آینده طولانی تر می شود.

    در مطلبی که خدمت خوانندگان تقدیم شد، احتمالا یکی دو تا از مثال هایی را که نشان دهنده تناسب بازاریابی اس ام اسی برای   کسب و کارتان است دیدید.

    یکی از بهترین پنل های اس ام اس که ما به شما پیشنهاد می کنیم پنل اس ام اس نیازپرداز هست، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

    www.niazpardaz-sms.com

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها