لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    سه نکته ساده برای بهبود کمپین بازاریابی موبایلی شما
    امسال، افزایش دستگاههای موبایل، بیش از جمعیت افراد روی کره زمین بوده است. نمی شود این فرصت را نادیده گرفت. برای همین باید ببینیم چگونه می توانیم برنامه های بازاریابی خودمان را که تاکنون به خوبی پیش رفته را بیشتر بهبود ببخشیم و آن را توسعه دهیم؟
    محسن زارع
    1396/01/15

    3547 نفر

     

    سه نکته ساده برای بهبود کمپین بازاریابی موبایلی شما

    1. پیامهایتان را ساده بنوسید.

    باید در نظر داشت وقتی یک چیزی مثل وبسایت، تبلیغ و یا ایمیل برای کار بر روی گوشی موبایل طراحی می شود، فضای خیلی کمی برای گرفتن پیام های شما برای دیگران در دسترس است و ارتباط برقرار کردن کاربر گوشی موبایلی نیز در یک فضای کم صورت می گیرد. بنابراین داشتن یک ترکیب شفاف و پیامی که آسان تر فهم بشود، شانس بیشتری را در ارتباط برقرار کردن با مشتری ایجاد می کند.

    2. اهداف شفافی را برای خودتان در نظر بگیرید.

    این یک قانون اصلی برای اکثر حوزه های بازاریابی است که اهداف شفافی داشته باشید ولی با تحلیل های موجود کنونی این کار میتواند به آسانی به شما کمک کند  که چیزی که مشتری دوست دارد و می خواهد را زیر نظر بگیرید. وقتی یک کمپین بازاریابی موبایلی راه می اندازید، ابزارهای زیادی برای سنجش میزان موفقیت شما وجود دارد. لایک های گوگل (Google) و کیسمتریکس(kissmetrics) بینش بزرگی درباره عملکرد کمپین شما می دهد، پس اهدافتان را شفاف تر  و سنجش پذیرتر از قبل تنظیم کنید.


    3.   از جلوه های بصری استفاده کنید.

    استفاده از جلوه های تصویری هیچ گاه به اندازه امروز برای جلب توجه مشتریان آینده مهم نبوده است. مشتریان می توانند پیام را از یک عکس خیلی سریع تر از خواندن یک پیام متنی دریافت کنند. اگر به خوبی از جلوه های تصویری استفاده شود ارتباط گیری با مشتری خیلی بهتر اتفاق می افتد و این کار در زمان کمتری از خواندن ایمیل، دیدن صفحات وبسایت و یا خواندن تبلیغات صورت می گیرد.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها