لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    چگونه می توان کمپین پیامکی را با کانال های بازاریابی دیگر ادغام کرد؟
    یکپارچه کردن روش های ارتباطی با مخاطبان باعث می شود تا بتوانیم به چند روش مختلف به صورت همزمان و موازی به بازاریابی برای برند خود اقدام کنیم. در این مطلب ما به این موضوع می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/03/05

    3667 نفر

    بازاریابی وقتی قدرتمندتر می شود که تمام کانال های بازاریابی شما با همدیگر کار کنند، همدیگر را پشتیبانی کنند و در صورت امکان همدیگر را تبلیغ کنند. انعطاف پذیری بازاریابی پیامکی ادغام آن با هر کانال بازاریابی را آسان می کند، به ویژه با شبکه های اجتماعی، ایمیل، رسانه های چاپی و وبلاگ ها. اما چگونه؟ در ادامه به آن می پردازیم.

    رسانه های اجتماعی

    دلیل این که رسانه های اجتماعی چنین هیاهویی را در بازاریابی ایجاد کرده اند این است که آنها روشی را فرآهم می کنند که به طور اساسی فالوئرها، مشترکین و مشتریان را افزایش می دهند، به طوری که با استفاده از شبکه های شخصی افراد به شکوفایی برندها کمک می کنند. آنها همچنین شرکت ها را قادر می کنند تا به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کرده یا بازارها را به طور بی سابقه ای هدف قرار دهند.

    پیامک دارای بسیاری از مزایای مشابه رسانه های اجتماعی است، از جمله داشتن قابلیت شخصی بودن، سهولت اشتراک گذاری و اتصال سیار در هر جا و هر زمان. مهم تر از همه این که گیرندگان، پیامک ها را همانند پاپ آپ های رسانه های اجتماعی و اسپم های ایمیل ها در نظر نمی گیرند.

    از کانال های شبکه های اجتماعی خود برای پیش بردن بازاریابی پیامکی خود استفاده کنید و مشترکین موبایل خود را تشویق کنید تا محتوای پیامک شما را همانند پست های شبکه های اجتماعی با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

    ایمیل

    ادغام بازاریابی پیامکی شما با هر کانال بازاریابی دیگر می تواند دو برابر مزیت داشته باشد. در مورد ایمیل، کمپین های بازاریابی پیامکی شما می توانند برای افزایش مشترکین ایمیلی شما مورد استفاده قرار گیرند، در حالی که کمپین های ایمیلی می توانند برای افزایش مشترکین موبایلی شما استفاده شوند. ارسال یک متن ساده که از طرفداران موبایلی شما درخواست می کند تا با ایمیل خود به پیشنهادات اختصاصی و اخبار از طریق لیست ایمیل شده شما پاسخ دهند، می تواند به سرعت تعداد مشترکین را افزایش دهد.

    از طرف دیگر، مطمئن شوید که خبرنامه ها و کمپین های ایمیلی شما حاوی جزئیاتی از کمپین های موبایلی شما نیز باشند. شما می توانید در آنها یک کد کوتاه و کلید واژه برای خوانندگان قرار دهید تا آن را برای ثبت نام برای خدمات و پیشنهادات موبایلی اختصاصی پیامک کنند.

    رسانه های چاپی

    فوریت دسترسی پیامک یکی از بهترین مزایای آن محسوب می شود. در گذشته وقتی مصرف کنندگان تبلیغات چاپی شما را در روزنامه ها یا در بیلبوردها مشاهده می کردند شما امیدوار بودید که آنها چیزی را که از برند شما دیده اند یا جزئیات روی برگه چاپی را به خاطر بسپارند. اما اکنون وقتی یک تبلیغات چاپی نظر کسی را جلب می کند آنها می توانند در هر جایی که باشند به سادگی گوشی را از جیب خود خارج کرده و صفحه فیس بوک شما را در گوگل جستجو کنند یا این که اگر شما پیامک و رسانه چاپی خود را ادغام کرده باشید آنها می توانند یک پیام به شما ارسال کنند تا اطلاعات بیشتری درباره تبلیغات شما کسب کنند.

    قرار دادن یک کد کوتاه و یک کلید واژه جذاب و قابل حفظ کردن در تبلیغات چاپی روشی ساده برای تشویق بینندگان به اقدام فوری است. ارائه پیشنهادات اختصاصی برای ثبت نام کنندگان تماس موبایلی می تواند برای مردم انگیزه ای برای ارسال پیام ایجاد کند.

    وبلاگ

    وبلاگ نویسی شما را قادر می کند تا در مقایسه با یک سایت سنتی، به روز تر و مرتبط تر باشید. با توجه به انعطاف پذیری وبلاگ برای تغییر محتوای آن در هر زمان، شما می توانید از آن برای جذب مخاطبان و مشتریان جدید برای رشد برند خود استفاده کنید.

    قرار دادن لینک و همچنین کدهای کوتاه برای اشتراک پیامکی در جدیدترین پست های اینستاگرام یا توییتر و  اتصال آنها به وبسایت شما باعث می شود تا وبلاگ نویسی به روشی ساده برای تبلیغات موازی بر اساس یک روند منظم تبدیل شود. شما همچنین می توانید از طریق ارسال پیام های متنی گاه و بیگاه برای جلب توجه مشترکین به پست های وبلاگی جذاب، به سادگی ترافیک مخاطبان را به سمت وبلاگ خود هدایت کنید.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها