لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    اهمیت کانال های بازاریابی یکپارچه
    ادغام کانال های بازاریابی می تواند به تبلیغات متقابل این کانال ها و به جذب بیشتر مشترکین کمک کند. همچنین با این کار مردم راحت تر می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. در ادامه ما بیشتر به این موضوع می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/03/12
    3 دقیقه زمان خواندن

    3991 نفر

    بازاریابی پیامکی و بازاریابی پیام های چند رسانه ای (MMS) بسیار برای تبلیغات متقابل مناسب هستند. شما  از هرگونه کانال بازاریابی یا تبلیغاتی که قبلاً استفاده کرده اید، از رسانه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات چاپی، اکنون نیز می توانید از آنها در کمپین های بازاریابی موبایلی و بر عکس استفاده کنید.

    اهمیت کانال های بازاریابی یکپارچه

    بیلبوردها، وبلاگ ها، وب سایت ها، تبلیغات پادکست (صوتی)، همگی به راحتی قابل ادغام با بازاریابی موبایلی هستند. قابلیت سیار بودن موبایل این امکان را فرآهم می کند که مردم در هر مکانی آسان تر به تبلیغاتی که شما از طریق کانال های دیگر بازاریابی قرار داده اید واکنش نشان دهند. در ادامه به چند نکته اشاره می کنیم که به شما کمک می کنند تا از کانال های بازاریابی قبلی خود حداکثر استفاده را ببرید، به طوری که به صورت همزمان کمپین های بازاریابی موبایلی شما را نیز ارتقاء می دهند.

    ادغام با ایمیل

    شما می توانید از بازاریابی موبایلی برای افزایش تعداد مشترکین ایمیلی و از بازاریابی ایمیلی خود برای افزایش لیست مشترکین موبایلی خود را استفاده کنید. جزئیات کمپین های بازاریابی موبایلی خود را به کل بازاریابی ایمیلی خود اضافه کنید، یک کلید واژه ساده و کد کوتاه به خوانندگان ایمیل اجازه می دهد تا بتوانند برای دریافت اخبار، پیشنهادات و آپدیت های اختصاصی از طریق سرویس پیامک ثبت نام کنند.

    این روش را نیز امتحان کنید، به مشترکین موبایلی پیامک ارسال کنید و از آنها درخواست کنید تا آدرس ایمیل خود را برای شما پیامک کنند تا به لیست آدرس های ایمیل های شما افزوده شود. شما می توانید از طریق ارائه پیشنهادات اختصاصی از طریق این دو کانال بازاریابی مشترکین بیشتری را به پیوستن تشویق کنید.

    ادغام با کانال های رسانه های اجتماعی

    رسانه های اجتماعی و موبایل کاملاً با هم مرتبط هستند. هر دو شخصی بوده و نوع مستقیمی از بازاریابی می باشند و کمک می کنند تا برند شما وارد محیط اجتماعی شود و رابطه نزدیک تری را بین شرکت شما و مشتریان برقرار می کند. به دلیل این که کانال بازاریابی موبایلی کمتر اشباع شده است، مشتریان برخلاف ایمیل های اسپم یا تبلیغات آنلاین Pop-up، پیامک را به دید تبلیغات نمی بینند. از این کانال دسترسی شخصی حداکثر استفاده را ببرید و دنبال کنندگان های اجتماعی خود را تشویق کنید تا از طریق مشترک شدن در لیست ایمیل موبایلی شما برای دریافت پیام های اطلاع رسانی و پیشنهادات موبایلی ثبت نام کنند. شما همچنین می توانید از طریق ارسال پیامک های دارای لینک به توییت ها، صفحات فیس بوکی و پست های اینستاگرام، مطالب و عناوین جدید رسانه اجتماعی خود را به مشترکین موبایلی خود یادآوری کنید.

    ادغام با تبلیغات چاپی

    گوشی های موبایل به مصرف کنندگان این فرصت را می دهند تا در صورت مشاهده هر یک از تبلیغات شما فوراً اقدام کنند، فرقی نمی کند که این تبلیغ در یک روزنامه محلی، بر روی یک بیلبورد یا بر روی یک آگهی کوچک چاپی باشد. مصرف کنندگان هر جایی که باشند می توانند دست به اقدام بزنند و پیامک ارسال کنند تا اطلاعات بیشتری کسب کرده یا این که به لیست ایمیلی شما ملحق شوند. قابلیت سیار بودن موبایل می تواند باعت تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات چاپی سنتی شما شود، زیرا دیگر نیازی نیست که مصرف کنندگان تبلیغ چاپی شما را به خاطر بسپارند و بعد از رسیدن به خانه و دسترسی به تلفن یا کامپیوتر خود درباره آن اقدام کنند. شما باید یک کد کوتاه و کلید واژه را به تمام تبلیغات چاپی خود اضافه کنید و مردم را تحریک کنید تا برای دریافت یک پیشنهاد ویژه، کد تخفیف، ثبت نام لیست ایمیلی و غیره فوراً با شما ارتباط برقرار کنند.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها