لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    بهترین زمان برای ارسال پیامک
    ما در این مطلب به اهمیت ارسال پیامک در زمان مناسب و میزان تاثیر گذاری آن بر روی مخاطبان می پردازیم.
    روح اله عبدالهی
    1396/06/06
    3 دقیقه زمان خواندن

    3975 نفر

    انتخاب بهترین زمان برای ارسال پیامک به مشتریان به چیزی بیش از صرفاً خوانده شدن پیام شما مربوط می شود. ارسال پیامک همچنین روشی برای کاهش انصراف ها و تشویق مشتریان به فعالیت و ارتباط برقرار کردن با شما است.

    بنابراین، بهترین زمان برای ارسال یک پیامک چه موقع می باشد؟ پاسخ به این سوال به مخاطب مورد نظر و نتیجه مورد نظر شما بستگی دارد. اگر شما با ارسال پیامک در زمان نامناسب به یک مشتری موجب ناراحتی او بشوید او هیچ وقت آن را فراموش نخواهد کرد و به راحتی می تواند اشتراک خود را لغو کند. برای شروع شما باید توصیه های زیر را رعایت کنید. موفقیت کمپین های پیامکی می تواند به این موارد بستگی داشته باشد.

    مکالمه کاری در طول ساعات کاری

    گوشی های افراد اغلب همیشه در طول شبانه روز روشن است، اما این بدین معنا نیست که آنها تمایل دارند که در ساعت 2 نیمه شب یک کوپن تخفیف پیامکی یا یک پیامک یادآوری کننده ملاقات را یک هفته زودتر دریافت کنند.

    سریع ترین روش برای عصبانی کردن مشترکین موبایلی ارسال پیامک به آنها در زمان نامناسب است. موبایل کانالی است که شما می توانید از طریق آن در طول روز به افراد دسترسی داشته باشید، بنابراین ارسال یک پیامک در طول ساعات کاری می تواند پیام شما را برجسته کند.

    همه چیز به زمان بندی بستگی دارد

    شما چگونه بهترین زمان را برای ارتباط با مشتریان خود انتخاب می کنید؟ شما باید چند فاکتور را در نظر بگیرید از جمله این که مشتریان چه زمانی از گوشی های خود استفاده می کنند و چه زمانی این پیامک بیشترین ارتباط را با آنها دارد. دریافت کنندگان پیامک این اختیار و توان را دارند که چگونه و چه وقت به پیام شما پاسخ دهند، اما اگر این پیامک در زمان نامناسب به دست آنها برسد یا خواندن آن به زمان دیگری موکول شود ممکن است نادیده گرفته شده یا پاک شود.

    پیامک های یادآوری کننده قرار ملاقات به آسانی قابل برنامه ریزی هستند به طوری که ارسال آنها را می توان معمولاً یک روز یا یک ساعت قبل از موعد زمان بندی کرد. برای پیامک های یادآوری کننده پرداخت نیز می توان زمان بندی مشابهی را انجام داد.

    بهترین زمان برای ارسال پیامک

    تست کردن و بهینه سازی

    اگر پیامک شما تبلیغاتی است پس نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد. شما می توانید با پیگیری و گزارش فعالیت های مخاطبان با استفاده از ارزیابی اطلاعات پیام تحویل، نشانگرهای زمانی، اشتراک های جدید و انصراف ها، یک کمپین را آماده سازی و تنظیم کنید.

    توجه به زمان رخ دادن انصراف ها و اشتراک ها می تواند زمان نامناسب ارسال پیامک های شما را آشکار کند. کنترل و بررسی عملکرد یک پیام و سپس تست کردن آن در کمپین بعدی شما را قادر خواهد کرد تا تاثیرگذاری زمان های ارسال پیامک را بسنجید.

    زمان های ویژه برای رویدادهای ویژه

    خود پیامک را نیز باید مدنظر قرار داد. اگر پیامک درباره یک رویداد ویژه یا فروش آخر هفته باشد شما باید به مشتریان اطلاع رسانی کافی ارائه کنید تا آنها بتوانند برای حضور در این رویداد برنامه ریزی کنند، اما این اطلاع رسانی به اندازه ای نباشد که آنها فراموش کنند. اگر این اطلاع رسانی درباره یک رویداد یا فروش در روزهای تعطیل باشد احتمالاً رقبای شما نیز پیام های مشابهی را برای مشتریان ارسال خواهند کرد. برای مثال شما می توانید کمپین پیامکی خود را از طریق ارسال پیامک " خارج از ساعت" در ساعت 15/10 دقیقه صبح به جای ساعت 10 صبح برجسته کنید.

    ردگیری کردن منبع

    ارسال یک پیامک دارای لینک آدرس کوتاه به سایت کمپین مرتبط، که بعداً کد منبع را ردیابی خواهد کرد، به شما کمک خواهد کرد تا میزان افزایش موفقیت کمپین خود را ارزیابی کنید.

    همچنین استفاده از فرمت های ایمیل "داده های غنی" به طور همزمان با کانال پیامک به عنوان یک پیگیری می تواند تاثیرگذاری و میزان رشد و تغییر یک کمپین پیامکی را افزایش دهد.

    شما ممکن است دقیقاً متوجه آن نشوید، اما از طریق تست و استفاده از مزیت‌های داده‌های کمپین می‌توانید مطمئن باشید که پیامک‌های شما در زمان مناسب به دست مخاطبان رسیده و خوانده خواهند شد.

     

     

    نظرات شما!

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها