لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    نحوه عملکرد بازاریابی پیامکی چگونه است ؟
    بازاریابی پیامکی (سرویس بازاریابی پیام کوتاه) روشی است که از پیام رسانی متنی مبتنی بر اجازه از کاربر برای ارسال پیام های تبلیغاتی استفاده می کند.
    روح اله عبدالهی
    1396/01/01

    3791 نفر

    در این سرویس معمولاً از مشتریان درخواست می شود تا با ارسال یک کد کوتاه اولیه تمایل خود به عضویت در این سیستم خودکار و دریافت پیام‌های ویژه، محصولات جدید یا اطلاعات بیشتر را اعلام کنند. بعد از ارسال این کد 5 رقمی توسط کاربر، شماره تلفن او توسط نرم افزار بازاریابی پیامکی ذخیره می شود. معمولاً یک پیام تایید عضویت نیز برای کاربر ارسال خواهد شد، این پیام دارای کدی است که کاربر در صورت تمایل به لغو عضویت خود می تواند آن را به این سرویس ارسال کند.

    به طور کلی، هدف بازاریابی پیامکی ساختن یک پایگاه داده ها از مشترکین برای افزایش وفاداری آنها است. در بازاریابی با دامنه محدود، پیام های متنی روشی ایده آل برای آگاه سازی افراد پیرامون خود نسبت به پیشنهادات فوری است، بدون این که مجبور به استفاده از نرم افزارهای ارسال آگهی (push-notification) باشیم. با استفاده از آن علاوه بر این که مشتریان خود را از فروش های آتی مطلع می کنید، همچنین می تواند یک روش عالی برای ارسال پیام های یادآوری برای رویدادهای آتی و تشویق کردن مشتریان برای ارسال نظرات آنها است.

    در واقع، طبق گزارش سایت Forbes، حداقل 60 درصد از مصرف کنندگان، بازاریابی پیامکی را به بازاریابی ایمیلی و سرویس های ارسال آگهی ترجیح می‌دهند. بسیاری از بسترهای پیام رسان امکان تقسیم بندی و مدیریت آسان ارسال پیام را فراهم می کنند، بنابراین مرتبط ترین پیام ها برای کسانی ارسال می شود که احتمال تغییر نظر و پاسخ گویی آنها به پیام بالا است. همچنین به دلیل ارزان تر بودن آن در مقایسه با روش های ارسال پیام مورد پسند تر است، به طوری که آن را به یک ابزار موبایل مقرون به صرفه تبدیل می کند.

    به خاطر داشته باشید اگرچه بازاریابی پیامکی با بازریابی دامنه محدود مشابهت دارند، اما یکسان نیستند.

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها