لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    اثربخشی استفاده از پیامک تبلیغاتی در مدیریت منابع انسانی چگونه است؟
    برای هماهنگی و ارتباط بیشتر منابع انسانی در بین سازمان می توان از پیامک تبلیغاتی استفاده کرد.
    نیازپرداز
    1403/01/27

    130 نفر

     

     

    مدیریت منابع انسانی در اکثر شرکت‌ها به ویژه در شرکت‌هایی که تعداد همکاران بیشتری دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای ایجاد ارتباط بین همکاران با شرکت می‌توان از ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک انبوه استفاده کرد. با استفاده از پیامک تبلیغاتی می‌توان بین بخش‌های مختلف سازمان هماهنگی و ارتباط موثری ایجاد کرد. پیامک‌هایی که شامل اطلاع رسانی، رویداد و اخبار شرکت می‌تواند باعث ارتباط موثرتری بین کارکنان و مدیران ایجاد شود.

    برای این کار، تنها چیزی که نیاز دارید یک پنل پیامکی برای ارسال اس ام اس گروهی است! در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کامل مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی بپردازیم تا ببینید که چطور می‌تواند به مدیریت منابع انسانی کمک کند.

    مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در مدیریت منابع انسانی

    استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی در بخش‌های مختلف شرکت‌ها نقش دارد! از تیم بازاریابی گرفته تا مدیریت منابع انسانی. گاهی اوقات شرکت‌ها برای آن که بتوانند هماهنگی‌های لازم را بین تمامی اعضاء انجام دهند، مجبور هستند که به تک تک کارمندان اطلاع‌رسانی کنند. حال این کار اگر بخواهد از طریق تماس باشد، قطعاً زمانی زیادی نیاز دارد.

    این در حالی است که پیامک تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید از طریق پنل پیامکی انجام دهید. فرقی هم نمی‌کند که بخواهید تبلیغات اس ام اس ارسال کنید یا یک رویداد را اطلاع‌رسانی کنید.

    مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در مدیریت منابع انسانی

    مهم‌ترین مزایای ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی در مدیریت منابع انسانی عبارتند از:

    • ارسال پیامک گروهی به کارکنان

    اولین مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی و تبلیغات گروهی در مدیریت منابع انسانی اطلاع رسانی به کارکنان است. شما می‌توانید از راه‌های مختلفی اخبار مربوط به اطلاع رسانی و یا ایوندهای شرکت را انجام دهید. اما بهترین راه با کمترین هزینه که کلیه کارمندان متوجه اخبار سازمان شوند، ارسال اس ام اس است.

    ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال پیامک هدفمند به کارکنان نشان دهنده اهمیت دادن به آنها و داشتن منابع انسانی قوی در سازمان است. پس اگر مدیر منابع انسانی هستید، استفاده از پنل پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی کمک بسیار زیادی به شما می‌کند.

    • قابلیت ردیابی پیامک

    یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی در مدیریت منابع انسانی این است که به سادگی می‌توانید آن را ردیابی کنید! برای تیم منابع انسانی بسیار مهم است که اگر موضوعی قرار است اطلاع‌رسانی شود، به دست همه کارمندان برسد. در چنین شرایطی اگر حتی یک کارمند هم از آن موضوع اطلاع نداشته باشد، ممکن است شرکت با چالش روبرو شود. برای مثال فرض کنید شرایط ویژه‌ای برای شرکت پیش آمده است که مجبور به اضافه کاری کارمندان است. حال اگر کارمندان از این موضوع اطلاع نداشته باشند، چه اتفاقی می‌افتد؟ قطعاً چالش‌های زیادی برای آن شرکت پیش می‌آید.

    یکی از مزایای بسیار خوب سامانه پیامکی این است که امکان ردیابی پیامک‌ها وجود دارد. در واقع شما می‌توانید ببینید که پیامک به دست چه تعداد از کاربران رسیده است و چه تعداد از کاربران پیامک را خوانده‌اند. بنابراین ردیابی در ارسال اس ام اس تبلیغاتی کمک زیادی به مدیریت منابع انسانی می‌کند.

    • افزایش تعامل بین سازمان و کارکنان

    یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از ارسال اس ام اس گروهی این است که امکان افزایش تعامل بین سازمان و کارمندان وجود دارد. در هر شرکت، کارمندان در ساعت‌های خاصی از روز کنار هم و برخی روزها هم تعطیل هستند. این در حالی است که کارمندان یک شرکت در واقع مثل یک خانواده برای تحقق اهداف شرکت در کنار هم جمع شده‌اند. بنابراین تعامل بین افراد اهمیت بسیار زیادی برای آن‌ها دارد. مسئولیت این تعامل هم بر عهده تیم منابع انسانی است که اگر به درستی انجام نشود، ممکن است اعضای شرکت با چالش‌های مختلفی روبرو شوند.

    با ارسال پیامک هدفمند برای کارمندان خود به راحتی می‌توانید تعامل خوبی بین اعضای تیم خود برقرار کنید! اما چطور؟ به بهانه‌های مختلف برای آن‌ها پیامک ارسال کنید. البته توجه داشته باشید که زیاده‌روی باعث می‌شود که این موضوع نتیجه خوبی نداشته باشد و حس مزاحمت در کارمندان ایجاد شود. به بهانه‌های مختلفی نظیر عیدهای مختلف، مناسبت‌ها و... می‌توانید برای کارمندان خود پیامک ارسال کنید.

    کاربردهای استفاده از پیامک تبلیغاتی در مدیریت منابع انسانی

    اکنون که با مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی در مدیریت منابع انسانی آشنا شدید، زمان آن رسیده است که با مهم‌ترین کاربردهای ارسال پیامک تبلیغاتی در تیم منابع انسانی هم آشنا شوید.

    در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی مهم‌ترین دلایل استفاده از پیامک تبلیغاتی در مدیریت منابع انسانی خواهیم پرداخت:

    • ارسال پیامک اطلاع رسانی به کارکنان سازمان

    یکی از مهم‌ترین کاربردهای پیامک تبلیغاتی زمانی است که بخواهید پیامی را به کارمندان خود برسانید! برای مثال فرض کنید شرکت در شرایطی است که نیاز دارد اطلاعیه مهم به دست کارکنان برساند. در چنین شرایطی اگر تیم منابع انسانی بخواهد با تک تک کارمندان تماس بگیرد، زمان زیادی نیاز است. در شرایط دیگر، فرض کنید که منابع انسانی لازم است در ساعت غیرکاری پیامی به کارمندان برساند. در این صورت ممکن است به اطلاعات کارمندان خود با توجه به این که در شرکت حضور ندارد، دسترسی نداشته باشد.

    استفاده ازپنل پیامکی کمک زیادی به کسب و کارها می‌کند. مدیران منابع انسانی با داشتن پنل اس ام اس به راحتی می‌توانند برای کارمندان پیامک ارسال کنند. ارسال پیامک هدفمند و اطلاع رسانی‌ها نشان دهنده اهمیت دادن به نیروی منابع انسانی است.

    • ارسال پیامک تبریک و مناسبتی 

    یکی دیگر از کاربردهای ارسال پیامک تبلیغاتی در کسب‌وکارهای مختلف، ارسال پیامک تبریک و مناسبتی است. گاهی اوقات مناسبت‌هایی در تقویم وجود دارد که لازم است به کارمندان خود تبریک بگویید! مثلاً برای یک شرکت مهندسی، ارسال پیامک تبریک برای روز مهندس به کارمندان می‌تواند در روحیه آنها تاثیرگذار باشد.

    با استفاده از اس ام اس تبلیغاتی کافی است شماره موبایل کارمندان خود را در پنل پیامکی وارد کنید. پس از آن پیام خود را بنویسید و خیلی راحت و ساده، برای آن‌ها پیامک تبریک بفرستید. این کار در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود و می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید. گاهی اوقات ارسال یک پیامک ساده تبریک هم می‌تواند ارزش شما را نزد کارمندان خود بالا ببرد و نقش مهمی در رشد کسب‌وکارتان داشته باشد.

    • اطلاع‌رسانی رویدادها به اعضاء

    یکی دیگر از کاربردهای استفاده از ارسال اس ام اس گروهی در تیم منابع انسانی، اطلاع‌رسانی رویدادها است. در شرکت‌های مختلف معمولاً رویدادهای مختلفی برگزار می‌شود تا بتواند به رشد آن شرکت کمک کند. این رویدادها می‌تواند آموزشی، مناسبتی، تفریحی و... باشد. اطلاع‌رسانی رویدادها به راحتی از طریق ارسال پیامک هدفمند قابل اجرا است. کافی است شماره افرادی که قرار است در آن رویداد حضور داشته باشند را وارد کنید و سپس متن پیامک خود را بنویسید.

    اطلاع رسانی گاهی می‌تواند متعلق به همه اعضای شرکت باشد و گاهی متعلق به برخی از همکاران در تیمی خاص خواهد بود. در پنل پیامکی کافی است که فقط شماره موبایل کارکنان را به لیست اضافه کنید و از تیم بازاریابی خود بخواهید تا در صورت برگزاری رویدادی خاص، از طریق پنل پیامکی به سایر کارکنان اطلاع رسانی کنند.

    • اطلاع رسانی جلسات و برنامه ها به کارمندان و مدیران

    گاهی اوقات در شرکت‌های مختلف جلسات و برنامه‌های مختلفی پیش می‌آید که نیاز به حضور کارمندان و مدیران است. در این صورت اطلاع‌رسانی جلسات اهمیت بسیار زیادی دارد و باید حتماً توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌های اطلاع‌رسانی جلسه و برنامه‌ها است. در این مورد هم می‌توانید تمام اعضای شرکت خود را دعوت کنید یا فقط اعضای تیمی که قرار است در آن حضور داشته باشند. ارسال اس ام اس گروهی در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود و همه اعضای شرکت از جلسه موردنظر اطلاع پیدا می‌کنند.

    سخن نهایی

    پیامک تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در مدیریت منابع انسانی کسب‌وکارها دارد. با ارسال پیامک تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی مسائل مختلف می‌توانید به رشد کسب‌وکارتان کمک زیادی کنید. مهم‌ترین مسئله در ارسال پیامک انبوه این است که شماره کارمندان خود را در پنل پیامکی خود قرار دهید. همچنین برای هر کدام از تیم‌های شرکت هم یک لیست خاص تهیه کنید تا اگر نیاز به اطلاع‌رسانی مسئله‌ای به یک تیم خاص بود، فقط برای همان تیم ارسال کنید.

     

     

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها