لوگو پنل پیامکی نیازپرداز
    02141238تماس با ما نیازپرداز
    مقاله
    15 دلیل جذاب برای انتخاب پنل پیامکی برای تبلیغات پیامکی
    تبلیغات پیامکی و استفاده از پنل پیامکی یکی بهترین روش‌های تبلیغات آنلاین است.
    نیازپرداز
    1403/01/26

    257 نفر

     

     

     

    بسیاری از کسب‌وکارها برای انجام تبلیغات از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده می‌کنند. یکی از این روشها ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان است. خرید پنل پیامک تبلیغاتی می‌تواند به صاحبان کسب‌وکار کمک کند تا با ارسال پیامک بروی شماره موبایل مشتریان، تاثیر زیادی روی رشد کسب و کارشان داشته باشد.

    اما سامانه پیامک تبلیغاتی چیست و چطور می‌توان اقدام به خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی کرد؟ در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مهمترین مزایایی که پنل پیامکی و ارسال تبلیغات پیامکی می تواند در کسب و کار موثرباشد، بپردازیم.

    سامانه پنل پیامک تبلیغاتی چیست؟

    از راههای مقرون به صرفه و پربازده بازاریابی پیامکی است. با خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی به راحتی میتوانید به ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی بپردازید. معمولاً کسب‌وکارها از طریق روش‌های آفلاین مانند شرکت در نمایشگاه‌ها،‌ ایوندها، بازاریابی تلفنی و یا جلسات حضوری شماره تماس مشتریان را می‌گیرند تا بتوانند برای داشتن ارتباط سازنده،‌ برای مشتریان پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنند. با خرید سامانه پیامکی تبلیغاتی به راحتی می‌توانید با افراد تعاملی سازنده برقرارکنید.

    سامانه پنل پیامک تبلیغاتی چیست؟

    برای اینکه بتوانید بازاریابی پیامکی انجام دهید باید برخی از اصول اولیه آن را رعایت کنید. با در اختیار داشتن پنل پیامکی، نباید در روز پیامک‌های تبلیغاتی مختلفی را برای کاربران ارسال کنید. زیرا کاربران از ارسال پیامک پشت سر هم خسته شده و شما را در لیست سیاه خود قرار می‌دهند.

    شرکت‌های مختلفی هستند که پنل پیامکی ارائه می‌دهند. اما شما باید پنلی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد. مثلا اگر سایتی دارید که وردپرس است،‌ شما باید از پنلی استفاده کنید که دارای خدمات وب سرویس است.

    مزایای مهم خرید پنل پیامکی تبلیغاتی

     برای بازاریابی پیامکی و رشد کسب و کار نیاز هست تا از سامانه پیامکی استفاده کنید. موبایل وسیله‌ای است که همیشه در دسترس کاربران است و بیشتر از هر وسیله‌ایی که در دنیای تکنولوژی است، توسط افراد استفاده می‌شود. بنابراین با کمک پنل اس ام اس تبلیغاتی می‌توانید بازاریابی پیامکی را به خوبی انجام دهید و فروش خود را بیشتر کنید.

    مهمترین مزایای خرید پنل پیامکی تبلیغاتی

    اگر هنوز هم از خرید پنل اس ام اس شک دارید،‌ پیشنهاد میکنم تا در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید. ما درادامه می‌خواهیم به بررسی مهمترین مزایای پنل پیامکی بپردازیم.

    • ارسال پیامک گروهی

    فرقی نمی‌کند کسب و کاری آنلاین دارید یا کسب و کاری آفلاین،‌ برای ارسال اس ام اس به صورت دستی و از طریق موبایل می‌تواند برای شما مشکل باشد. زیرا شما نمی‌توانید در طول روز برای هزاران کاربر به صورت تکی پیامک ارسال کنید. یکی از مهمترین مزایای پنل اس ام اس انبوه،‌ ارسال پیامک گروهی است.

    وقتی که پنل پیامکی خریداری می‌کنید، می‌توانید شماره و اطلاعات تماس مشتریان را در لیست مخاطبان قرار داده، سپس با ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس مخابراتی می‌توانید برای هزاران کاربرپیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

    • تعرفه مناسب پیامک تبلیغاتی

    بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های بازاریابی است که می‌توان با هزینه‌ای مناسب واز طریق پنل پیامکی و ارسال پیامک به برندینگ و فروش سازمان کمک کرد. با خرید پنل اس ام اس دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای پنل پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی ندارید و کافی است فقط هزینه ارسال هر پیامک را پرداخت کنید. تازه جالب است بدانید که در برخی پنل‌های پیامکی هزینه پیامک‌هایی که به دست کاربران نرسیده، از شما دریافت نمی‌شود.

    ارسال هدفمند اس ام اس تبلیغاتی

    یکی دیگر از مزایایی که می‌توان بعد از خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی از آن بهره برد، ارسال هدفمند پیامک است. درحقیقت شما برای تعدادی از مخاطبان خاص می‌توانید پیامک هدفمند ارسال کنید.

    تمام این کارها از طریق پنل اس ام اس حرفه ای امکان‌پذیر است. ارسال پیامک هدفمند به شما کمک زیادی می‌کند تا با کمترین هزینه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. فقط به سامانه پیامکی تبلیغاتی نیاز دارید تا بازاریابی پیامکی هدفمند خود را شروع کنید.

    • ارسال پیامک به صورت خودکار یا دستی

    یکی دیگر از مزایای بسیار ارزشمند خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی  امکان ارسال پیامک به صورت خودکار است! در واقع شما علاوه بر این که می‌توانید خودتان به صورت دستی برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید، بلکه می‌توانید پنل اس ام اس تبلیغاتی را به نحوی تنظیم کنید که به صورت خودکار هم برای کاربران پیامک ارسال کند.

    ارسال خودکار پیامک در بخش‌های مختلفی از کسب‌وکار مفید است! برای مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید، در هر مرحله که کاربر محصول موردنظر را سفارش می‌دهد باید پیامک بفرستید؛ از ثبت‌نام کاربر گرفته تا زمانی که محصول برای او ارسال می‌شود. در این صورت می‌توانید به راحتی ارسال پیامک را خودکار ارسال کنید، بدون آن که نیروی انسانی در آن دخالت داشته باشد. اگر سایت شما وردپرسی است، با استفاده از خدمات وب سرویس این قابلیت به راحتی قابل پیاده‌سازی است.

    • مشاوره رایگان

    با خرید پنل پیامک تبلیغاتی شما به راحتی می‌توانید از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید! در واقع هر سوالی که در مورد پنل اس ام اس مخابراتی برای شما پیش بیاید، تیم پشتیبانی در کنار شما است تا پاسخ سوال شما را بدهد یا مشکل را حل کند. اگر پیش از خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی سوالی دارید، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم! با این کار راحت‌تر می‌توانید در مورد خرید آن تصمیم‌گیری کنید.

    • بانک شماره موبایل

    بانک شماره موبایل یکی دیگر از مهمترین امکاناتی است که پنل اس ام اس در اختیار شما قرار میدهد. شما می‌توانید با در اختیار داشتن بانک شماره موبایل برای افرادی که در صنعت کسب وکار شما فعالیت دارند، پیامک انبوه ارسال کنید. بانک شماره موبایل براساس منطقه، جنسیت، مشاغل و غیره دسته بندی شده ودیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

    • ارسال بر مبنای کدپستی و منطقه

    یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار جذاب پنل اس ام اس حرفه‌ای این است که امکان ارسال پیامک بر اساس کدپستی و منطقه وجود دارد! در واقع اگر شما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای ساکنان یک منطقه خاص را دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منطقه موردنظر را مشخص کنید. امکان مشخص منطقه هنگام ارسال پیامک با پنل اس ام اس تبلیغاتی به راحتی وجود دارد و جای نگرانی نیست.

    • ارسال پیامک به لیست سیاه

    ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه

    لیست سیاه قابلیتی است که کاربران با کمک آن می‌توانند جلوی دریافت پیامکی تبلیغاتی را بگیرند! البته در حال حاضر با خرید خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی به راحتی می‌توانید به لیست سیاه پیامک ارسال کنید. در واقع ابزارهای پنل پیامکی به‌روزرسانی شده‌اند و این مشکل را حل کرده‌اند.

    در گذشته اگر فردی قصد ارسال پیامک ازطریق پنل پیامک تبلیغاتی را داشت، احتمالاً بخش زیادی از پیامک‌ها به لیست سیاه منتقل می‌شدند. این در حالی است که الان با در اختیارداشتن پنل اس ام اس به همراه بانک شماره موبایل به راحتی می‌توانید برای هزاران نفر پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

    • ارسال پیامک حاوی لینک

    یکی دیگر از مزایای خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی امکان ارسال لینک است! اگر بخواهید محصول یا خدماتی از سایت خود را معرفی کنید، باید لینک آن محصول را هم به همراه پیامک ارسال کنید. بنابراین سامانه پیامکی تبلیغاتی انتخاب‌شده باید قابلیت ارسال لینک داشته باشد.

    • ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت

    هنگامی که اقدام به خرید پنل اس ام اس با بانک شماره موبایل می‌کنید، در بانک شماره کاربران بر اساس سن و جنسیت دسته‌بندی شده‌اند! بنابراین با کمک سامانه پیامکی تبلیغاتی به راحتی می‌توانید برای کاربران با ویژگی‌های موردنظر خود نظیر بازه سنی و جنسیت مشخص پیامک ارسال کنید. این مورد یک قابلیت جذاب برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود که در پنل اس ام اس مخابراتی قابل دسترسی است.

    • ارسال پیامک نوبت دهی

    شاید کسب‌وکار شما یک کلینیک زیبایی یا فیزیوتراپی باشد. یا شما یک سالن زیبایی دارید و یا حتی شما یک پزشک متخصص هستید. مراجعین شما افرادی هستند که به صورت متداول در ماه برای انجام خدمتی خاص به سراغ شما میایند و این نگرانی برای شما وجود دارد که زمان خود را فراموش کنند. بهترین راه حل استفاده از پیامک نوبت دهی است. شما با انجام تنظیماتی آسان در پنل پیامکی به راحتی می‌توانید برای آنها پیام نوبت دهی ارسال کنید،‌ تا افراد هنگامی در مشغول روزمرگی‌های زندگی هستند، نوبت خود را فراموش نکنند.

    • امکان اتصال پنل پیامکی به پنل وردپرس

    در حال حاضر بسیاری از سایت‌هایی که راه‌اندازی می‌شوند، با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند! بنابراین استفاده از پنل پیامکی سایت وردپرس اهمیت زیادی دارد. تنها چیزی که نیاز دارید، یک پلاگین وردپرس است که با کمک آن بتوانید پنل پیامک را به سایت وردپرسی خود متصل کنید. در این صورت دیگر نیازی نیست که برای هر بار استفاده از پنل پیامک تبلیغاتی وارد سایت موردنظر شوید! از طریق پیشخوان وردپرس تمام کارها قابل انجام است و فرآیند خودکارسازی ارسال پیامک هم به سادگی انجام می‌شود.

    • امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط اختصاصی

    یکی دیگر از مزایای خرید پنل پیامکی این است که می‌توانید به خطوط اختصاصی دسترسی داشته باشید! در واقع خیلی راحت می‌توانید خط اختصاصی موردنظر خود را خریداری کنید و از این پس، با همان خط برای کاربران خود پیامک بفرستید. در صورت استفاده از خط اختصاصی در سامانه پیامکی تبلیغاتی نه تنها امکان ارسال پیامک وجود دارد، بلکه امکان دریافت آن هم وجود دارد. بنابراین اگر پنل اس ام اس انبوه خریداری می‌کنید، بهتر است با پرداخت هزینه کم یک خط اختصاصی تهیه کنید.

    البته استفاده از خط اختصاصی برای پنل اس ام اس با بانک شماره موبایل با توجه به این که معمولاً پیامک‌ها تبلیغاتی هستند، شاید کاربردی نباشد! خط اختصاصی بیشتر برای کسب‌وکارهایی ضروری است که همیشه از بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند و نیاز دارند تعاملشان با کاربران دو طرفه باشد.

    • امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی

    یکی از مزایای استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی این است که امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی را دارید! اگر سایت شما وردپرسی است، باید از پنل اس ام اس سایت وردپرس استفاده کنید. در این صورت خیلی ساده و راحت می‌توانید به برگزاری مسابقه در کسب‌وکارتان بپردازید و میزان تعامل کاربران با کسب‌وکارتان را بیشتر کنید. این قابلیت به صورت پیش‌فرض با خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی برای شما فعال می‌شود.

    • تبلیغات بی واسطه

    با خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی دیگر نیازی نیست به سراغ افرادی بروید که برای شما تبلیغات انجام می‌دهند! بلکه خودتان هر لحظه که نیاز داشتید، وارد پنل اس ام اس تبلیغاتی می‌شوید و پیامک موردنظر را برای کاربران ارسال می‌کنید. در این صورت هر همه چیز در دست شما است تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید. همچنین هزینه‌های شما ب توجه به این که از طریق پنل پیامکی این کار را انجام می‌دهید و نیازی به فرد واسط نیست، کاهش پیدا می‌کند. خرید پنل اس ام اس مخابراتی در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود و می‌توانید بازاریابی پیامکی کسب‌وکارتان را هر چه زودتر انجام دهید.

    با خرید پنل پیامک تبلیغاتی، بازاریابی بهتری داشته باشید!

    بازاریابی برای هر کسب‌وکاری اهمیت بسیار زیادی دارد! در واقع کسب‌وکارها روش‌های مختلف بازاریابی را استفاده می‌کنند و بازاریابی پیامکی هم یکی از بهترین روش‌ها است. برای بازاریابی پیامکی تنها چیزی که نیاز دارید، پنل اس ام اس تبلیغاتی است. در واقع با کمک پنل پیامک تبلیغاتی می‌توانید فرآیند بازاریابی پیامکی را خیلی ساده و راحت انجام دهید و نیازی به کمک گرفتن از افراد دیگر نیست. در این مقاله سعی کردیم به بررسی مهم‌ترین مزایای خرید سامانه پیامکی تبلیغاتی بپردازیم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید.

    حال اگر نیاز به خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی دارید اما هنوز مطمئن نیستید، همین الان با کارشناسان نیاز پرداز تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند. در این صورت با خیالی راحت و آسوده می‌توانید اقدام به خرید پنل پیامک تبلیغاتی کنید.

    نظرات شما!

    مقالات پیشنهادی

    لوگو نیازپرداز

    سامانه پیامکی نیازپرداز، مجری مستقیم پیام‌ کوتاه از شبکه مخابراتی است و خدماتی با کیفیت و جامع را ارائه می‌دهد.

    با ما در ارتباط باشید

    سامانه پیامکی نیازپرداز علاوه بر پشتیبانی جامع و کارآمد در طول روز امکان پشتیبانی شیفت شب و ایام تعطیل را داراست.

    info@niazpardaz-sms.com021-41238

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت دانش بنیان مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرا می‌باشد.

    Copyright © 2024 by Hira
    دانلود اپلیکیشنتعرفه پنل‌ها